Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

Sociálne siete
 

testy
Test: Peugeot 508 2.0 HDi BVA6 Allure (04/2015)  Vytlačiť stránku
redaktor: k.zechmeister, 25.05.2015;

Peugeot omladil svoju vlajkovú loď – model 508. Vyskúšali sme si sedan v hnedej metalíze s bledým interiérom, s motorom 2.0 HDi a automatiskou 6-stupňovou prevodovkou vo výbave Allure. testoval Karol Zechmeister





Omladený elegán

Pri predstavení modelu 508 tvrdili ľudia z Peugeotu, že má ambíciu konkurovať modelu VW Passat. To sa písal rok 2011. Medzitým sme v redakcii stihli otestovať kombi verziu s naftovým aj hybridným pohonom. A zistili sme, že Passat môže kľudne spávať. Minulý rok podstúpil model 508 facelift a preto nastal čas otestovať vynovený sedan. Už na začiatok však môžem prezradiť, že Passat je naďalej v kľude, lebo do predaja prišla jeho nová generácia.

Exteriér
Facelift modelu určite prospel. Zmeny sa dotkli najmä prednej časti. Stará bola zaoblená, nová je hranatejšia. Maska chladiča s chrómovým rámikom s nápisom výrobcu tvorí poznávací znak, ktorý je už známy z modelu 308. Lev sa presunul z kapoty do masky chladiča a novému nárazníku dominujú výrazné LED svetlá denného svietenia. Zaujmú aj Full LED predné svetlomety. Pri pohľade zboku vynikne elegantný vzhľad, aký vie zaručiť len trojpriestorová karoséria. Ten je tu podčiarknutý chrómovou lištou po obvode zasklenia. Vzadu dostala trojpazúrová grafika združených svetiel modernejší vzhľad a biely pás smeroviek. Tie však ostali verné klasickým žiarovkám. Nová je aj spodná časť zadného nárazníka. V tmavohnedej metalíze spolu so zmenami po facelifte vyzerá vozidlo ako džentlmen v novom kabáte, ktorý mu uberá pár rokov.

Interiér
Po bezkľúčovom otvorení dverí ako prvé zaujme Claudia. Nie Claudia Schiffer, tá sa upísala inej značke, ale béžová koža Claudia. Rovnakej farby sú aj obklady dverí a spodná časť prístrojovej dosky. Pôsobí to honosne. Vrchná časť prístrojovky je mäkká a štruktúra šedej lišty mi pripomína morské dno. Predné sedadlá sú elektricky nastaviteľné a ich sedák sa dá manuálne predĺžiť. Poteší aj elektricky nastaviteľná bedrová opierka. Sedí sa veľmi dobre. Naopak, sklame zapraskanie masívneho madla na dverách pri ich zatváraní zvnútra.

Volant mi svojim chrómovým úsmevom pripomína ten v Škode. Tlačidiel je na ňom požehnane. Pred ním klasické usporiadanie otáčkomer s rýchlomerom a medzi nimi multifunkčný displej. Menej bežný je ukazovateľ teploty oleja v motore. Nechýba tu ani obvyklejší ukazovateľ teploty chladiacej kvapaliny.

Stredný dotykový displej ponúka užívateľské prostredie z menšieho modelu 308. Grafika je obstojná avšak nábeh mapy navigácie je pomalý. Pochopiť logiku ukladania obľúbených rádio staníc do pamäťe sa mi nepodarilo. Prehrávanie z USB kľúča aj spárovanie so smartfónom prebehlo bez výčitiek. Je tu aj možnosť prehrávania fotografií formou prezentácie. Farebné pozadie menu sa dá zmeniť, ale trvá to dosť dlho.

Základné funkcie systému je možné obsluhovať aj tlačidlami pod CD vstupom, kde je aj ovládanie ventilácie. Toto riešenie chválim, aj keď to vlastne nebol pôvodný zámer konštruktérov. Pred faceliftom totiž slúžil na ovládanie otočný ovládač na stredovej konzole a spomínané tlačidlá. Príchodom dotykového displeja sa stal ovládač zbytočným, tak ho odstránili, ale tlačidlá ostali. Takto vzniklo lepšie riešenie ako napr. v modeli 308. Na zmenu klímy na palube sa netreba preklikávať v menu na dotykovom displeji, čo odpútava pozornosť, ale stačí intuitívne šmátrať klasicky pred pákou.

V mieste odstráneného ovládača vznikla malá schránka na parkovací lístok alebo žuvačky, je naozaj malá. Pred pákou je popolník, pod ním sa mimochodom nachádza konektor diagnostiky. Pod vcelku veľkou posuvnou lakťovou opierkou by som čakal tiež viac miesta. Je tu 12V zásuvka a USB vstup. Presunul som svoju nádej na schránku vľavo pod volantom a tam prekvapenie - opäť žiadne veľké odkladacie miesto. Veľké dvierka skrývajú ovládanie Head up displeja, vypnutie systému ASR a miesto na zopár mincí. Uff, odložiť si tu na viditeľné miesto smartfón nemám kam. Pred spolujazdcom je bežne veľká schránka skrývajúca ďalší USB vstup. Za nešťastné považujem umiestnenie dvoch držiakov na nápoje v strede. Pollitrová plastová fľaša mi cez otvor prekĺzla a hocičo väčšie bude zavadzať vo výhľade na stredový displej, pri pohároch zasa hrozí vyliatie na prístroje. Nepoužiteľnosť v praxi.

Inak si nemám na čo sťažovať. Necítim sa tu stiesnene, sedí sa pohodlne. Páčia sa mi červené ručičky prístrojov, stropná konzola s LED svetlami aj zaujímavé hlavové opierky. Je čas presadnúť si za seba. Zmestím sa bez problémov, aj keď vzdušnosť zmizla. Meriam však 195 cm, za nižším vodičom tu je miesta dosť, či už na hlavu alebo na nohy. Stredová lakťová opierka v sebe skrýva držiak nápojov. Za ňou je otvor na prevoz dlhých predmetov. Pri zadnom okne je manuálne ovládaná roletka. Počas slnečného dňa splní svoj účel, zišli by sa aj roletky na bočných oknách. Tie sú k dispozícii až vo výbave GT.

Kto nepozná aspoň trochu technické francúzske finesy bude hľadať otváranie zadného veka asi dlho. Nie každého napadne stlačiť nulu v označení modelu. Otvor je na sedan dostatočný. Nie je problém naložiť ani zložený kočík. Priestor s objemom 473 litrov síce nepatrí medzi najväčšie, ale pre manažéra a jeho aktovku so sakom úplne stačí. Sú tu aj plastové háčiky, kovové oká a gumové popruhy. Vrchnú časť priestoru, ako je pri sedanoch zvykom, tvorí aj tu holý plech. Madlo na veku je masívne, ale zavrieť jedným švihom veko sa mi počas týždňa podarilo z 10-tich pokusov asi dvakrát.

Motor, prevodovka a dojmy z jazdy
Naftový motor s označením 2.0 HDi disponuje maximálnym výkonom 120 kW pri 3750 ot./min. a maximálnym krútiacom momentom 340 Nm pri 2000 ot./min. Je spojený s klasickou 6-stupňovou automatickou prevodovkou. Ideálna voľba na dlhé diaľničné presuny. Už sa len pripútať a vyraziť. Vodič si prirodzeným pohybom pravej ruky pritiahne k sebe pás, ale oko zámku ostane niekde nízko. Proste plastová zarážka, ktorá bráni oku padnúť nižšie je moc nízko. Niekto si povie – maličkosť, lenže takéto maličkosti robia rozdiely.

Štartovacie tlačidlo márne hľadám vpravo, je na opačnej strane. Nuž, aj na toto sa dá zvyknúť. V Porsche by nám o tom vedeli rozprávať, ale takto to mala napr. aj staršia Honda Civic. Aj tam to všetci kritizovali. Tu aspoň netreba nikam vpravo vkladať kľúč, stačí ho mať vo vrecku. Chod prevodovej páky pochváliť nemôžem. Jej kostrbatá dráha so značným odporom pôsobí zastarano. Elektronická parkovacia brzda sa vždy po zastavení aktivuje sama, jej uvoľnenie je však sprevádzané bojom zadnej nápravy s prednou. Až keď sa predná časť už naozaj potrebuje pohnúť, vtedy systému napadne, aha, mal by som asi odbrzdiť. Nedeje sa to jemne a prirodzene.

Vodič je o práci prevodovky dobre informovaný, každé preradenie je citeľné. Radí však rozumne, motor príliš nevytáča. Ten je totiž vo vyšších otáčkach dosť počuť. Tam sa rýchlejšie dostane až po stlačení písmena S pri páke. O aktivovanom športovom režime informuje malé písmenko S na displeji medzi budíkmi. Je tu aj možnosť radiť sekvenčne pákou alebo pádielkami pri volante. Na páke sa radí správne - smerom vzad nahor a smerom vpred nadol. Pádielkami takisto – vpravo nahor, vľavo nadol. Lenže pádielka sa neotáčajú s volantom, takže pri radení v zákrute musí vodič pustiť volant, a to nie je dobré. Ale naozaj to chcete? Hrať sa na Loeba v naftovom sedane? Nie, ani ja. Ale samozrejme som to vyskúšal. Aj pod plynom prevodovka spoľahlivo a dostatočne rýchlo preradí. V ponuke je aj režim do snehu. To sa zase na displeji objaví malá vločka a zaradená rýchlosť D1 sa pri stojacom aute zmení na D3. Aj na tretí stupeň na suchom asfalte prebehol rozjazd úplne normálne.

Pri tachometrovej rýchlosti 50 km/h drží prevodovka otáčky motora na hodnote 1300/min. na štvrtom prevodovom stupni. Občas padnú až k hodnote 1100 ot./min., ale to už motor trochu protestuje. V meste som dosiahol najnižšiu spotrebu 6,8 l/ 100 km a bolo to ráno po krátkej, cca 5 km dlhej, ceste do práce. Naopak najvyššia spotreba v meste bola 9,9 l / 100 km. Po okresných cestách sa dá jazdiť aj za 4,8 l/100 km. Priemer bol 5,0 / 100 km. Pri rýchlosti 90 km/h sú otáčky na šiestom stupni 1500/min.

A diaľnica? Tachometrových 130 km/h znamená na šiestom stupni 2100 ot./min. Pri bežnejších 137 km/h otáčky poskočia na 2250/min. Úsek BA – TT skončil spotrebou 4,8 l / 100 km. Inak bol diaľničný priemer 6,3 l / 100 km. Motor je hlučný len vo vysokých otáčkach, do ktorých ho vôbec netreba hnať. Celý test skončil nasledovne: priemerná rýchlosť 61 km/h, prejdená vzdialenosť 750 km, priemerná spotreba 6,7 l / 100 km.

Chválim Head up displej. Na dymové sklíčko sa premieta aktuálna rýchlosť, nastavená tempomatová rýchlosť aj pokyny z navigácie. Údaje sú farebné a dobre čitateľné. Ich poloha a jas sa nastavujú v spomínanej schránke vľavo pod volantom. Cúvacia kamera ponúka obraz aj s pevnými pomocnými čiarami. V čase neprehľadných karosérií sú predné aj zadné parkovacie senzory priam nutnosťou. Tu fungujú veľmi dobre.

Prístrojová doska nevydala počas týždňa ani malý zvuk, spracovanie je chválitebné. Len škoda toho madla na dverách. Zapraská aj po dotyku ľavého kolena, napr. v pravotočivej zákrute.

S tlačidlami na volante som sa príliš neskamarátil. Hlasitosť rádia sa ovláda vľavo, preladenie vpravo. Ale najprv treba vstúpiť do zoznamu všetkých rádio staníc a rolovátkom nájsť tú, ktorú chcete. Samotným pravým rolovátkom sa totiž preladí najbližšia frekvencia. Ľavým rolovátkom sa ovláda displej medzi budíkmi. Tempomat sa zapína vpravo dole, ale ovláda sa vľavo dole. Strácate sa? To nič, aj ja. Do hlavného menu stredového displeja sa dostanete tlačidlom vpravo, na pohyb v ňom tu ale nie sú žiadne šípky. Takže končím. Ale toto ma neštvalo najviac. Začalo pršať a ja som musel otvoriť veko batožinového priestoru. A po celej jeho šírke začala kvapkať voda na veci vo vnútri. Toto sa francúzskym konštruktérom naozaj nepodarilo. Koberec na dne sa dá zložiť tak, že rozdelíte priestor, ale žiadna aretácia tu nie je. Pravdepodobne nie je na to vôbec určený.

Podvozok
Vpredu je použitá náprava typu Pseudo-Mac Pherson a vzadu viacprvkové zavesenie. Nastavenie je tvrdšie ako som čakal a zadná náprava vie na nerovnostiach v zákrute dosť znervóznieť. Tá povestná francúzska plavnosť ostala asi v Citroëne, lebo tu sa nič také nedeje. Čo nie je samozrejme vôbec zlé. Vozidlo je stabilné a pritom stále dostatočne komfortné. Tlmí dobre, len naozaj veľké nerovnosti sú aj počuť. Ostatné nerovnosti filtruje s pokojom Francúza na Francúzskej riviére.


Bezpečnosť
V testoch Euro NCAP dosiahol predfaceliftový Peugeot 508 v roku 2011 plný počet piatich hviezd. Za ochranu dospelých cestujúcich získal 90 %, za ochranu detí taktiež 87 %, za ochranu chodcov 41 % a za bezpečnostné systémy 97 %.

Vo výbave nájdeme všetky bežné systémy ako ABS s elektronickým rozdeľovačom brzdných síl, podporu brzdenia v kritických situáciách, systém kontroly stability ESP/ASR a pomoc pri rozjazde do kopca Hill Assist. Poteší aj elektrochromatické vnútorné spätné zrkadlo, automatická aktivácia stieračov a svetlometov. Veľkým plusom sú predné Full LED svetlomety s funkciou automatického stlmenia diaľkových, ktoré svietia skvele. Poskytujú inú teplotu svetla ako halogénové svetlomety, podobnú xenónom. Pri výbave Business Line sú v základe. Systém snímania mŕtveho uhla funguje spoľahlivo. Vo vzdialenejšom rohu spätného zrkadla sa, v prípade vozidla v mŕtvom uhle, rozsvieti oranžová kontrolka. A to je všetko. Bohatší zoznam bezpečnostných prvkov musíte hľadať u iných výrobcov.

Obstarávacia cena (spracované dňa 28.04.2015 z aktuálneho cenníka, ceny vrátane DPH)

Základná cena modelu:
508 1.6 VTi ETG6 Access
22.440 € €
Cena testovanej verzie bez príplatkov:
508 2.0 HDi BVA6 Allure
31.890 €
Cena testovanej verzie vrátane príplatkov:
508 2.0 HDi BVA6 Allure
36.000 €
Štandardná výbava Bezpečnosť a ochrana:
ABS + elektronický rozdeľovač brzdných síl (REF), podpora brzdenia v kritických situáciách (AFU), systém kontroly stability ESP/ASR, Hill Assist, predné, bočné a hlavové airbagy, bezpečnostné pásy 3-bodové so signalizáciou na zapnutie, s napínačmi a obmedzovačmi sily, úchyty ISOFIX na bočných sedadlách vzadu, automatické uzamknutie vozidla po rozjazde, automatické rozsvietenie výstražných svetiel v prípade prudkého brzdenia, detekcia poklesu tlaku v pneumatikách
Interiér:
automatická dvojzónová klimatizácia, elektrické a vyhrievané spätné zrkadlá s integrovanou smerovkou, zadné sedadlá delené 2/3-1/3, výškovo a osovo nastaviteľný volant, diaľkové centrálne uzamykanie, výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, autorádio RD5 MP3 Arkamys© s ovládaním na volante, 8 reproduktorov, palubný počítač, stredová opierka rúk s úložným priestorom a prípojkou USB/jack, elektromechanický posilňovač riadenia s premenlivým účinkom, el. ovládané sekvenčné predné a zadné okná + el. detská poistka, akustické čelné sklo, kombinovaný peľový a uhlíkový filter, stropné osvetlenie a osvetlenie v batožinovom priestore, zadný parkovací asistent (zvuková a grafická výstraha), 7" multifunkčný dotykový displej, Hands free Bluetooth, tempomat a obmedzovač rýchlosti, elektricky nastaviteľná bedrová opierka pre vodiča, osvetlenie prahov dverí vpredu, automatická aktivácia stieračov (dažďový senzor) a automatické rozsvietenie svetlometov, elektrochromatické vnútorné spätné zrkadlo, chrómové lemy dverí, zásuvka 12V v 1. aj 2. rade sedadiel, osvetlené zrkadlá integrované v slnečných clonách, volant a radiaca páka v koži, zadná opierka rúk v strede s otvorom pre lyže, , automatická elektrická parkovacia brzda, bezkľúčový prístup a štartovanie, navigačný systém, polokožený poťah sedadiel + vyhrievané predné sedadlá (mechanické nastavenie sedadiel vodiča a spolujazdca s elektricky nastaviteľnou bedrovou opierkou vodiča), koberčeky vpredu a vzadu, predná stropná konzola s LED osvetlením
Exteriér:
zliatinové disky 17” Style 05 + plnohodnotné rezervné koleso 16”, LED hmlové svetlomety, zadný parkovací asistent + elektricky sklápateľné spätné zrkadlá s osvetlením vstupného priestoru, chrómové lemy dverí a chrómová spodná tesniaca lišta
Výbava za príplatok k základnej cene • lak - metalíza = 520 €
• predný parkovací asistent, cúvacia kamera, systém snímania mŕtveho uhla = 540 €
• Full LED svetlomety + adaptívne diaľkové svetlomety = 1.200 €
• alarm + superuzamykanie = 300 €
• kožený poťah sedadiel, elektricky nastaviteľné predné sedadlá, vyhrievané predné sedadlá, nastaviteľná dĺžka sedáku = 1.550 €


Porovnanie s konkurenciou (spracované: 28.04.2015 z aktuálnych cenníkov, ceny vrátane DPH)

Testovaná verzia Allure stojí síce 36.000 €, ale pre správnosť porovnania treba brať do úvahy akčnú edíciu Business Line, ktorá stojí 30.390 € a má takmer rovnako bohatú výbavu ako Allure. Po prirátaní koženého čalúnenia a metalízy sa dostávam na úroveň testovanej verzie s cenou 31.660 €. Vyššia cena Fordu Mondeo vyplýva práve z toho, že na sedan neexistuje akčný cenník Titanium X. Ostatné dva modely konkurujú vyššou cenou, ale zase ponúkajú bohatšiu výbavu a sú novšie. A nový Superb okrem toho nie je sedan, ale liftback. Medzi ďalšiu konkurenciu v rámci sedanov sa radia modely Citroën C5, Opel Insignia, Hyundai i40, Kia Optima a samozrejme VW Passat. Toyota Avensis momentálne čaká na svoju vynovenú verziu.

Značka / model Peugeot 508 Ford Mondeo
Mazda 6 Škoda Superb
Motor 2.0 HDi 2.0 TDCi 2.2 Skyactiv-D 2.0 TDI
Stupeň výbavy Allure Titanium Revolution TOP Style
Pohon predný predný predný predný
Zdvihový objem motora 1997 1997 2191 1968
Uloženie / počet valcov R/4 R/4 R/4 R/4
Preplňovanie áno áno áno áno
Max. výkon (kW) pri ot. (min-1) 120/3750 110/3500 129/4500 110/3500
Krútiaci moment (Nm) pri ot. (min-1) 340/2000 350/2000 420/2000 340/1750
Prevodovka automatická
6-stupňová
automatická dvojspojková
6-stupňová
automatická
6-stupňová
automatická dvojspojková
6-stupňová
Max. rýchlosť (km/hod) 225 213 216 218
Zrýchlenie (s) 9,2 9,9 6,0 8,9
Priemerná spotreba (l/100 km) 5,4 4,8 4,8 4,4
Emisie CO2 (g/km) 140 125 127 115
Pohotovostná hmotnosť (kg) 1675 1580 1420 1425
Dĺžka (mm) 4830 4871 4870 4861
Šírka (mm) 1828 1852 1840 1864
Výška (mm) 1456 1482 1450 1468
Rázvor (mm) 2817 2850 2830 2841
Počet dverí/miest 4/5 4/5 4/5 5/5
Objem batožinového priestoru (l) 473 516 489 625
Záruka 4 roky / 100.000 km 5 rokov / 120.000 km 3 roky / 100.000 km 4 roky / 120.000 km
Cena modelu bez príplatkov (€) 33.390 31.070 34.690 31.690
Akčná cena (€) 31.890 - - -
Cena testovaného / porovnateľne vybaveného modelu (€) 36.000
(Business Line
31.660 €)
41.035 35.795 35.329


Rozdiely vo výbave porovnateľne dovybaveného modelu oproti testovanému modelu (len orientačné):

  • Ford Mondeo
  • má naviac: kolenný airbag vodiča, elektricky vyhrievané čelné sklo Quickclear, pamäť nastavenia sedadla vodiča a spätných zrkadiel, vyhrievané dýzy ostrekovača čelného skla
    nemá: Head Up displej, tieniace rolo pre zadné sklo, plnohodnotné rezervné koleso (Ford má dojazdové)

  • Mazda 6
  • má naviac: adaptívny tempomat, systém sledovania únavy vodiča, systém SCBS na prevenciu čelného a zadného nárazu v mestskej premávke pri rýchlosti do 30 km/h, systém varovania pred neúmyselným opustením jazdného pruhu, vyhrievané zadné sedadlá, pamäť nastavenia sedadla vodiča, prémiový audiosystém Bose, 11 reproduktorov (Peugeot má 8), 19" hliníkové kolesá (Peugeot má 17")
    nemá: otvor na prepravu dlhých predmetov, tieniace rolo pre zadné sklo, plnohodnotné rezervné koleso (Mazda má opravnú sadu)

  • Škoda Superb
  • má naviac: kolenný airbag vodiča , virtuálny pedál a elektrické otváranie piatych dverí, vyhrievané dýzy ostrekovača čelného skla, systém na prevenciu čelného nárazu v mestskej premávke pri rýchlosti do 30 km/h, pamäť nastavenia sedadla vodiča a spätných zrkadiel, vonkajšie spätné zrkadlá s automatickým stmavovaním, otváranie piatych dverí s oknom, výsuvné integrované ostrekovače svetlometov
    nemá: Head Up displej, Full LED svetlomety (Superb má bi-xenónové svetlomety)


    Záverečné hodnotenie

    Facelift modelu určite prospel. Vzhľad je modernejší a agresívnejší. Pochvalu si zaslúžia predné Full LED svetlá aj vzhľad tých zadných. Niektoré prvky v interiéri nepatria medzi najmodernejšie. Veľa by sa dalo urobiť lepšie (vodičove madlo, zadné veko), inak (odkladacie možnosti), niečo zase intuitívnejšie (ovládanie na volante) a niečo v tejto forme úplne vynechať (držiaky nápojov). Ale to až asi s novou generáciou, dúfam.

    Vyraziť po diaľnici na dlhú cestu, nastaviť si tempomat, pohodlne sa usadiť, pustiť si Edith Piaf a všetko dôležité sledovať na Head up displeji. To sa tu dá veľmi dobre. Vtedy vozidlu nemáte čo vytknúť. Je určené na relaxačnú jazdu v pohodlí. Ak hľadáte najmodernejšiu techniku, v podobe napr. niektorých bezpečnostných systémov (adaptívny tempomat, samočinné parkovanie), tu ju nenájdete. Skutočný vek sa v tomto prípade nepodarilo skryť omladením. Cena vozidla v akčnej sérii Business Line je však oproti novšej konkurencii férová.


    Fotogaléria



    Ďalšie testy Peugeot:
    Peugeot 108 1.2 PureTech Allure (12/2014)
    Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi Allure (11/2014)
    Peugeot 308 2.0 BlueHDi Allure (07/2014)
    Peugeot 308 1.6 THP Allure (12/2013)
    Peugeot 208 1.6 THP GTi (08/2013)
    Peugeot 2008 1.6 VTi Allure (08/2013)
    Peugeot 208 1.6 e-HDi XY (07/2013)
    Peugeot 508 RXH 2.0 HDi HYbrid4 (01/2013)
    Peugeot 301 1.6 VTi Allure (02/2013)
    Peugeot 4008 1.8 HDi (11/2012)
    Peugeot 3008 2.0 HDi HYbrid4 (06/2012)
    Peugeot 208 1.4 VTi Allure (05/2012)
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi FAP (120kW/163k) Allure (05/2012)
    Peugeot RCZ 2.0 HDi coupé (04/2011)
    Peugeot 4007 2.2 HDi Confort Pack (03/2010)
    Peugeot 207 1.6 THP Feline (02/2010)
    Peugeot 5008 2.0 HDi PlayStation (02/2010)
    Peugeot 3008 1.6 THP Executive Pack (11/2009)
    Peugeot 206+ 1.4 HDi Magic Pack (08/2009)
    Peugeot 308 1.6 VTi Executive (11/2007)

    Dňa: 25.05.2015
    Redaktor: Karol Zechmeister
    Foto: Karol Zechmeister
      

    [ Späť na Test | Zoznam sekcií ]