Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

Sociálne siete
 

testy
Test: Peugeot 301 1.6 VTi Allure (02/2013)  Vytlačiť stránku
redaktor: p.mauer, 10.02.2013;

Peugeot a Citroën vyvinuli takmer identické dvojičky so zámerom ponúkať cenovo dostupný sedan s dostatočne veľkým vnútorným priestorom a schopnosťou jazdiť aj na nekvalitných cestách. Modely 301 a C-Elysée podrobili dlhodobému testovaniu v krajinách, kde sa veľké horúčavy striedajú s chladnou klímou a nekonečné roviny s vysokohorskými a nespevnenými cestami. Tieto nízko-nákladové modely sú určené na trhy strednej a východnej Európy, Ruska, Ukrajiny, Perzského zálivu, niektorých latinskoamerických krajín a do Číny. Peugeot 301 bol do predaja uvedený v Turecku 1. novembra 2012. Na Slovensku sa ponúka v troch stupňoch výbavy s dvomi benzínovými a jedným dieselovým motorom. V našom redakčnom teste sa pokúsime zistiť, ako je na tom s kvalitou vyhotovenia a jazdnými vlastnosťami. Automobil nám zapožičal Importér značky Peugeot.
______________________________________________________________________________________________




Prvý dojem - pohľadný rodinný sedan na všetky druhy ciest

Peugeot v tlačových správach uvádza, že pri návrhu karosérie modelu 301 sa dizajnéri inšpirovali konceptom SR1. Črty tejto štúdie sa dajú nájsť na boku a v zadnej časti karosérie, vrátane dizajnu koncových svetiel. Aj keď zvyšok troj-priestorového sedanu je s dvojdverovým kabrioletom neporovnateľný, obidva modely sú elegantné. Už po prvých kilometroch som nadobudol istotu, že vozenie v novom modeli 301 bude celkom príjemné. S benzínovým 1.6 litrovým motorom VTi a zosilneným podvozkom sme bezpečne zvládali výtlky aj zasnežené cesty.


testoval šéfredaktor Peter Mauer









Peter Mauer, šéfredaktor aaD
Exteriér - poteší, ale z radu nevytŕča

otočiť obrázok

Je neodškriepiteľné, že dynamické krivky konceptu SR1 stáli pri zrode modernej karosérie. Je nezameniteľná s ostatnými modelmi značky. Vyznačuje sa výraznou bočnou líniou, ktorá vychádza z predného blatníka ponad kľučky dverí, aby zanikla v pazúroch leva koncového svetla. Tie nemusia osloviť každého, ale mne sa celkom páčia. V kombinácii s bielym lakovaním sú elegantným doplnkom karosérie. Účelne je navrhnutá zadná kapota. Jej zošikmené zalomenie tvorí odtrhovú hranu pre aerodynamické obtekanie vzduchu. Súčasne zabraňuje víreniu vzduchu a znečisťovaniu zadného okna. Tým, že táto troj-priestorová karoséria je posadená na vyššom podvozku, pôsobí robustne. V skutočnosti tak pevná nie je. Skúste jemne zatlačiť na predný blatník alebo kapotu. Plech sa najprv vtlačí dnu, aby v zápätí vyskočili von. Vydáva pritom zvuk podobný plechovej žabke, s ktorou sme sa ako deti hrávali.
Na prednej časti som nič prevratné neobjavil. Lev sa zrejme natrvalo usídlil do véčkového prelisu motorovej kapoty. Aj firemný nápis zostal ukrytý tesne pod jej nosom. Veľká maska zrejme ešte nejaký čas zostane typickým doplnkom značky. Časy, keď predok tvorilo viacero samostatných karosárskych dielov sú dávno preč. Nahradil ich kompaktný nárazník, do ktorého sú vkusne integrované chladiace mriežky a prídavné svetlá.

Osvetlenie - klasika bez úspornej technológie

Vonkajšie ani vnútorné osvetlenie nevyužíva moderné výbojky ani úsporné LED technológie. Dva svetlomety pod jedným krytom však spoľahlivo plnia funkciu hlavného osvetlenia. Zrkadlo každého z nich je horizontálne predelené. Jantárovo-žltá žiarovka PY21W v dolnej polovici vnútorného svetlometu dodáva svetlo smerovke. Halogénová žiarovka H1-55W v hornej polovici zas diaľkovému svetlu. Nefunkčnú žiarovku (H7-55W) stretávacieho svetla hľadajte v hornom zrkadle vonkajšieho svetlometu. Žiarovku 5W21 pre denné resp. obrysové osvetlenie zas v dolnom zrkadle toho istého svetlometu. O automatickom zapínaní svetiel pri prejazde zákrutou alebo o automatickom prepínaní diaľkových a stretávacích svetiel môžete vodič len snívať. V prednom nárazníku sú zabudované okrúhle hmlové svetlá s halogénovou žiarovkou H1155W. Bočná smerovka na blatníku pôsobí trochu staromódne. O osvetlenie interiéru sa postarajú dve stropné svetlá, jedno vpredu a druhé vzadu. Do koncového svetla budete potrebovať 4 žiarovky. Dvojvláknovú P215W do brzdového/obrysového svetla a jantárovo-žltú PY21W do smerového svetla. Svetlo na cúvanie rozsvieti žiarovka R10W a hmlové zas P21W. To však nie je všetko. V treťom brzdovom svetle na zadnom plate je v rade až päť žiaroviek W5W. Tie isté budete potrebovať aj do osvetlenia evidenčného čísla. Nahradzovania vypálených žiaroviek sa vôbec nemusíte báť, zvládne to každý, nakoľko postupy sú dobre vysvetlené v príručke pre používateľa. Výhodou klasiky je, že ušetríte za návštevu autoservisu.

Interiér - slušná kvalita vytvorená z nízko-nákladového rozpočtu

Pri navrhovaní interiéru sa konštruktéri podriadili nízko-nákladovej kalkulácii. Odzrkadlilo sa to na jednoduchých plastových obkladoch dverí, na sedadlách (najmä zadných) a na rozmiestnení niektorých ovládacích prvkov. Panel v strede prístrojovej dosky v kombinácii lesklého čierneho plastu a lišty, ktorej povrch imituje leštený hliník, ma vôbec nenadchla. Všeobecne platí pravidlo, že za málo peňazí sa veľké dielo vytvoriť nedá. Jednoduché krivky kompaktného horného panelu prístrojovej dosky moju dušu však pohladili. Aj na nej som však našiel rušivé prvky. Mojej pozornosti neunikli veľké otvory pre prívod vzduchu tiež v lesklom vyhotovení. Z rovnakého materiálu je aj madlo dverí. Keďže sa držím pravidla, že menej je niekedy viac, takáto kombinácia ma nenadchla. Zato dielenské spracovanie interiéru v porovnaní s inými nízko-nákladovými vozidlami je na stupnici kvality mnohonásobne vyššie.

Pracovisko vodiča - primerané cenovej kategórii

Pracovisku vodiča dominuje veľký, v našom prípade aj kožou potiahnutý volant. Jeho veniec dobre padne do ruky, ale škoda, že sa dá nastaviť len vertikálne. Márne som ho ťahal k sebe, napokon pre ideálne nastavenie som si musel pozdĺžne nastaviť sedadlo. Svetlá, smerovky, stierače, rádio a tempomat (posledné dve za príplatok) sa niekoľko rokov ovládajú páčkami na stĺpiku riadenia, takže vyjadrovať sa k nim je zbytočné. Výhľad v správnej polohe sedenia s rukami na volante je na všetky strany dobrý. Nastavovať vonkajšie zrkadlá počas jazdy sa nepokúšajte, na ovládač nedočiahnete. Sedenie na dostatočne dlhom a mäkkom polstrovaní predného sedadla je pohodlné, ale pri dlhšom sedení unavujúce. Na niektoré ovládače počas jazdy vodič nedočiahne (napr.: nastavenie zrkadiel a tlačidlo vnútorného uzamykania). Väčšina ovládačov zamestná pravú ruku vodiča (napr.: otváranie okien, obsluha rádia a monochromatického displeja, kúrenia alebo klimatizácie,...).

Informácie pre vodiča - nedostane viac ako potrebuje

Základné informácie dostáva vodič prostredníctvom jednoduchého združeného prístroja s dvomi kruhovými ukazovateľmi (vľavo otáčkomer, vpravo rýchlomer) a digitálneho displeja (hore kilometre, dole servisné údaje). Jednoduchou grafikou spoľahlivo a prehľadne informuje o prevádzke vozidla. Stredovému panelu dominuje ďalší, multimediálny monochromatický displej s klávesnicou a otočným joystickom na ovládanie menu. Taktiež s veľmi jednoduchou grafikou. Český alebo slovenský jazyk v ponuke chýba. V slabších stupňoch výbavy je displej nahradený zapustenou odkladacou poličkou, ktorých je v interiéri poskromne. Keďže nie som zástancom vozenia zbytočností, s takouto skromnosťou som sa stotožnil. Jedna veľká (neuzamykatelná) odkladacia schránka v prístrojovej doske, menšia v stredovom paneli, ďalšia v lakťovej opierke a otvorené poličky vo dverách musia stačiť, veď tento model má jeden z najväčších kufrov vo svojej triede (až 560 litrov) a tam sa toho zmestí! Priznám sa, že po manuáli siaham až, keď intuitívne neprídem na to, kde a ako sa ovládajú bežné funkcie. V zornom poli vodiča som márne hľadal tlačidlo na centrálne uzamykanie resp. otvorenie uzamknutých dverí, a tak kolega musel počkať, kým som sa zorientoval. Napokon som ho našiel schované pod vencom volantu, vľavo od displeja. Tlačidlo pre rýchle uzatvorenie prístupu do vozidla, alebo otvorenie v núdzi sa obvykle umiestňuje na viditeľnom a ľahko dostupnom mieste. V 301-čke ho zakrýva veniec volantu rovnako ako ovládač nastavovania vonkajších zrkadiel na opačnej strane. Ovládanie ľavou rukou vyžaduje pohyb dopredu, čo znemožňuje nastaviť polohu zrkaldiel na jeden raz. Ľavou rukou sa nastavuje sklon svetiel alebo neutralizuje ESP/ASR alebo parkovacie senzory. Tretím zo štvorice tlačidiel sa dá zvnútra otvoriť veko kufra. Chcete otvoriť okná? Na ľavých dverách nič, tak mi pohľad skĺzol na stredový panel a odtiaľ na konzolu medzi sedadlami. Tu som našiel štyri ovládače pre každé okno zvlášť. Žiaľ bez funkcie automatického dobehu. Skrátka pokiaľ som tlačil, tak som otváral, pokiaľ som ťahal, tak som zatváral, ale keď som pustil, okno zostalo v okamžitej polohe. Aby ste vykrádačom neuľahčili prácu, ťahajte vždy až dokonca. Panel kúrenia a klimatizácie s tromi kruhmi uzatvára spodok stredovej konzoly. Stredný kruh s červeným displejom informuje o aktuálnom nastavení elektronickej (nie automatickej) klimatizácie. Koľko stupňov je v interiéri z neho však nevyčítate. Intenzita kúrenia a vetrania sa postupne vykreslí po jeho obvode. Ovládacie tlačidlá nestačí podržať a uvolniť pri dosiahnutí požadovanej hodnoty, stláčať treba opakovane. Kúrenie na úroveň kolien som nastaviť nedokázal, zrejme preto, že usmerňovače vzduchu sú len po bokoch stredového panela.

Komfort - mäkké sedenie vo veľkom priestore

Ako som už spomenul sedenie na predných sadadlách je dosť mäkké, ale vďaka dobrému tvarovaniu operadla a dostatočne dlhému sedáku je primerane pohodlné. Elektrické pohony sedadiel som neočakával (polohovanie je mechanické), preto ma ich vyhrievanie milo prekvapilo (zimný paket za príplatok). Rovnako potešili bočné airbaky a bedrová opierka vpredu. Na zadnej lavici sa traja dospelý pohodlne neodvezú, ale to je slabina takmer všetkých vozidiel tejto triedy. Dve hlavové opierky sú skôr pre deti, dospelému hlavu nepodoprú. Sklopné delené operadlo má niekoľko výhod. Okrem prevážania dlhších predmetov sa do kufra dá dostať aj z vnútra. Stačí zatiahnuť za textilné madlo a operadlo spadne a bezpečnostné pásy natiahne za sebou. Ak pásy z operadiel zvlečiete a následne operadlo zaklopíte, zrazu ich niet. Navinú sa na stenu za operadlom. Vybavenie zadnej lavice úchytkami ISOFIX pre pripevnenie dvoch detských sedačiek sú pre rodinný automobil samozrejmosťou. Posádku vpredu ochránia aj dva páry bezpečnostných vankúšov a samonavíjacie pásy. Pri náraze z boku aj bočné airbagy uložené v predných sedadlách. Ak sa počúvanie rádia, alebo hudby z CD a USB dá považovať za komfort, tak v 301-čke si ho užijete na slušnej úrovni. Vodič sa v zrkadle slnečnej clony, na rozdiel od spolujazdca, neupraví. Že by model nebol určený pre vodičky? Za to, tento model má komfortné otváranie kufra. Stačí podržať tlačidlo na prístrojovej doske, zvonku zas na diaľkovom ovládaní a zámok sa otvorí.

Batožinový priestor - pre celú rodinu

Kufor máme už otvorený, tak nahliadnime, či je skutočne tak veľký ako výrobca uvádza. Po nadvihnutí kapoty prišlo prvé prekvapenie. So zavesením kapoty bez plynových podpier na veľkých pákových závesoch som sa už dávno nestretol. Pánty po obidvoch stranách zasahujú do priestoru pre batožinu a uberajú z neho cca 12 litrov. Myslite na to už pri rozmiestňovaní batožiny. Prekvapila tiež zospodu obnažená stena zadného plechového plata (pohľad z kufra). Šetrilo sa tiež na odhlučnení kapoty. Po odistení zámku kapota mierne vyskočí a na veľkých závesoch sa roztrasie ako osika. Aj keď som rozmery kufra nepremeriaval, som presvedčený o tom, že sa do neho zmestí veľa (výrobca udáva 640 litrov = 506 dm3 VDA 210) vrátane priehradky pod kobercom, v ktorom je uložené plnohodnotné náhradné koleso. Po sklopení obidvoch zadných operadiel sa do kufra zmestia aj dlhšie predmety. Získa sa tým priestor 1.038 dm3. Pokiaľ si však trúfnete naložiť batožinu až po strop, objem sa zvýši o ďalších 294 dm3 (neodporúča sa, pri čelnom náraze to môže byť nebezpečné).

Jazda - dostatočne pohodlná a bezpečná

Spustenie motora klasickým spôsobom (kľúčom) a nohou na spojkovom pedáli uviedlo do pohybu takmer 116 koní zapriahnutých do koča o hmotnosti 1.524 kg. Prvý a postupne aj piaty prevod mechanickej prevodovky zapadol hladko. Od kolegov som si vypočul kritiku na dosažiteľnosť páky pri zaraďovaní piateho stupňa. Ja sa s tým nestotožňujem, mne to tak zlé neprišlo, zrejme preto, že polohe sedenia venujem veľkú pozornosť. Chýbal mi však šiesty prevodový stupeň, najmä pri jazde na diaľnici. Citlivý sluch na zvuk motora sa nevedel vysporiadať so zavýjaním motora pri otáčkach na hranici 4.000 ot./min., a tak som sa o rýchlosť nad 130 km/hodinu prestal zaujímať. Spojka a prevodovka s motorom spolupracuje dobre, rozjazdy sú plynulé, zrýchlenie v rozmedzí otáčok 2.500-3.000 ot./min. je pružné. Reakcia kolies na točenie volantom je presná. Vnútorný priestor je dobre odhlučnený a podvozok je výborne odpružený. Prejazd po výtlkoch som registroval, ale netrpel som pri tom. Ľahko si poradil aj s čerstvým snehom a rovnako dobre reaguje aj na plačkanicu. Neslávna kvalita našich asfaltových ciest ani nespevnená cesta podvozku s rázvorom kolies 2.652 mm nijak neprekáža. Určite majú na tom svoj podiel aj rozmery pneumatík (195/55 R16) obuté na 7 lúčových diskoch z ľahkej zliatiny. Na zasneženom a prevažne mokrom povrchu som si overil funkciu elektronických systémov. Vďaka stabilizačnému programu (ESP) s protipreklzovým systémom kolies (ASR), brzdovým asistentom (BAS) a systémom ochrany proti blokovaniu kolies (ABS), je riadenie tohto auta bezpečné a dostatočne komfortné. Model 301 smelo môže vyzvať konkurenciu na súboj.

Motor a prevodovka - dynamika obmedzená prevodovkou

Benzínový štvorvalcový motor 1.6 l VTi (85 kW/115,6 k po zaokr. 116 k) so 16 ventilmi je vyrobený z ľahkej zliatiny. Na trh bol uvedený v Peugeote 408. Vybavený je hriadeľom nasávacích ventilov so systémom rozvodov s variabilným časovaním (VVT) a zvláda oktánové čísla až po RON 87 bez zhoršenia výkonnostných parametrov. Zníženie emisií CO2 bolo dosiahnuté znížením trenia po jemnom zabrúsení bloku, menším počtom krúžkov na piestoch a olejovým čerpadlom s premenlivým prietokom. Takto upravený motor dosahuje maximálny výkon 85 kW (116 k) a maximálny krútiaci moment 150 Nm pri 4.000 ot./min. Moderný motor zohľadňujúci normu Euro 5 je k dispozícii s manuálnou alebo automatickou prevodovkou. S manuálnou 5 stupňovou prevodovkou by mal spotrebovať v meste 8,8/8,7* litrov/100 km, mimo mesta 5,3/5,1*, v kombinovanej prevádzke 6,5/6,4* l/100 km paliva, pričom vyprodukuje 151 g/148 g* emisií CO2 na jeden kilometer. Spotreba paliva zodpovedá hodnotám podľa európskej smernice, ktorá je platná pre všetkých výrobcov a osobné vozidlá predávané na európskom trhu. Hodnota pre mesto sa meria pri jazde v mestskej prevádzke na trase dlhej 4 km, mimo mesta na 7 km úseku a kombinovaná spotreba paliva je vypočítaná ako priemer obidvoch predchádzajúcich hodnôt na trase dlhej približne 11 km. Hodnoty boli merané pri pevne stanovených skúšobných podmienkach ako teplota vzduchu, hmotnosť vozidla, charakteristika testovacej lavice a pri miernom štýle jazdy. Výrobca pripúšťa, že namerané hodnoty sa môžu v praxi líšiť vplyvom atmosferických podmienok, zaťažením vozidla, štýlom jazdenia, nevhodným tlakom v pneumatikách, používaním klimatizácie a kúrenia alebo pri jazde so strešným nosičom. (* norma 99/100/CE).

Toľko podľa údajov výrobcu. Ako som už spomenul, kombinácia 85 kilowatového štvorvalca s päťstupňovou manuálne riadenou prevodovkou je do mesta a na vidiek dobrým riešením, ale na diaľnici mu bude chýbať šiesty prevodový stupeň. Počas testovacích jázd som si vo vozidle kúril, poveternostné podmienky tiež neboli ideálne, vôbec som nejazdil šetrne, a preto som nemohol dosiahnuť spotrebu paliva uvádzanú výrobcom. S vozidlom som najazdil 467 testovacích kilometrov a importérovi som ho vrátil takmer s prázdnou nádržou. V kombinovanej prevádzke som minul v priemere 7,9 litrov/100 km. Pozitívne je na tom to, že môj predchodca dosiahol priemernú spotrebu paliva vyššiu o 1,3 litra/100 km. Z toho vyplýva, že tento model v rukách majiteľa môže vykazovať spotrebu o niečo nižšiu.

Bezpečnosť - zatiaľ bez zisku hviezdičiek v hodnotení Euro NCAP

Pri čelnom náraze vodiča a spolujazdca na prednom sedadle ochránia čelné airbagy. Pri bočnom náraze zas bočné airbagy. Pomôžu im pritom aj bezpečnostné pásy, ktoré zatlačia cestujúcich do sedadla ťahom vyvolaným spustením pyrotechnickej nálože. V závislosti od výbavového stupňa, môžu mať modely 301 aj hlavové airbagy a svetelnú kontrolku so zvukovou výstrahou pre nezapnutý bezpečnostný pás vodiča. Testovaný model bol vybavený aj tromi bezpečnostnými pásmy v zadu a kotviacimi bodmi ISOFIX pre uchytenie dvoch detských sedačiek na zadnej lavici. Prepínač na deaktiváciu airbagu (v odkladacej schránke) je zreteľne označený a informácia o stave airbagu je pre vodiča neprehliadnuteľná. Nálepky s popiskami jasne upozorňujú na nebezpečenstvo použitia detskej sedačky na prednom sedadle bez predchádzajúcej deaktivácie čelného airbagu. Na korekciu dráhy vozidla v rámci fyzikálnych zákonov dohliada celý rad elektronických systémov: ESP (elektronický stabilizačný systém), ESP s kombináciou funkcií ABS (protiblokovací systém) a REF (elektronické rozdeľovanie brzdného účinku na všetky štyri kolesá), a AFU (podpora brzdenia v núdzi) ako aj ASR (protipreklzový systém). Netrpezlivo očakávame na výsledky bariérových skúšok tohto modelu, ktoré vykoná spoločnosť Euro NCAP.

Porovnanie s konkurenciou - 301-čka nezaostáva výbavou, ani cenou

Vo nižšom strednom rade, kam tento model patrí, až taká tlačenica nie je. Pre štvordverový sedan sme z aktuálnej ponuky vybrali tri štvordverové a jeden päťdverový model od iných výrobcov. Zastúpené sú značky Chevrolet, Opel, Renault a Škoda. Do tabuľky sme zaradili vozidlá, ktoré sa rozmermi, motorizáciou a cenovou úrovňou najviac približujú k modelu Peugeot 301. Napriek tomu, že Rapid od škodovky nespĺňa všetky porovnávané kritéria (5 dverí a motor 1.2l), nemohli sme túto najpredávanejšiu značku do porovnania nezaradiť. A ako porovnanie modelov dopadlo, zobrazuje naša porovnávacia tabuľka. Peugeot 301 vo výbavovom stupni "Allure" importér ponúka za akciovú cenu 11.760 €. Model určený pre novinárov je vybavený aj výbavou za príplatok. My sme týždeň jazdili na modeli s obstarávacou cenou 13.340 €, pričom výbava za príplatok predstavuje hodnotu 1.550 €. U takto nakonfigurovaného vybavenia nie je žiadna výbava nadbytočná.
______________________________________________________________________________________________

testoval šéfredaktor Peter Mauer Hodnotenie na záver
- pekný sedan na kvalitnom podvozku s dostatočným výkonom a to všetko za primeranú cenu

Tento nový priestranný sedan z troj-stovkového modelového radu Peugeot, vo výbavovom stupni "Allure" obohatený o ďalšiu užitočnú výbavu za príplatok, si od prvej chvíle získal moje sympatie za pekný dizajn, dostatočný komfort, priestranný cestovný a úložný priestor a hlavne za neočakávane dobré jazdné vlastnosti a uspokojivú spotrebu. Prekvapil ma tiež úrovňou dielenského spracovania, ktorá vo vozidlách s nízko-nákladovým rozpočtom nie je samozrejmosťou. Myslím si, že v úvode testu spomenutý zámer výrobcu, ponúknuť na trhy s nedostatočne rozvinutou infraštruktúrou kvalitný rodinný automobil za rozumnú cenu je triezvy.


______________________________________________________________________________________________


Fotogaléria

zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok

Otvoriť stránku importéra vozidiel Peugeot

Ďalšie testy PEUGEOT:
Peugeot 3008 2.0 HDi HYbrid4 (06/2012)
Peugeot 208 1.4 VTi Allure (05/2012)
Peugeot 508 SW 2.0 HDi FAP (120kW/163k) Allure (05/2012)
Peugeot RCZ 2.0 HDi coupé (04/2011)
Peugeot 4007 2.2 HDi Confort Pack (03/2010)
Peugeot 207 1.6 THP Feline (02/2010)
Peugeot 5008 2.0 HDi PlayStation (02/2010)
Peugeot 3008 1.6 THP Executive Pack (11/2009)
Peugeot 206+ 1.4 HDi Magic Pack (08/2009)
Peugeot 308 1.6VTi Executive (11/2007)

Testoval: Peter Mauer
Foto: Oliver Mauer, Peter Mauer

  

[ Späť na Test | Zoznam sekcií ]