Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
výstavy: Ženevský náhľad do budúcnosti značky Nissan
07. február 2012 @ 22:16:06 CET, poslal p.mauer

NISSAN Hlavné pódium stánku spoločnosti Nissan na ženevskom autosalóne (8. až 18. marca) bude patriť štvorici konceptov, ktoré smelo hľadia nie len na rok 2012, ale aj do vzdialenejšej budúcnosti.

Kvarteto konceptov - vrátane dvoch svetových premiér - poodhaľuje tvár budúcnosti.

zväčšiť obrázok

  • Svetová premiéra dvoch konceptov
  • Koncept INVITATION ako inšpirácia pre kompaktný hatchback novej generácie
  • Európsky debut konceptov Juke NISMO a e-NV200
  • Stratégia NISMO sľubujúca ešte väčšie vzrušenie
  • Rozšírenie ponuky elektromobilov
  • Prísľub ďalšej svetovej premiéry... podrobnosti zatiaľ zostávajú tajné
  • Dôvera trhov v roku 2012 stavajúca na rekordných predajoch roku 2011
  • Konceptom bude tvoriť spoločnosť aktuálna ponuka modelov vozidiel Nissan, ktoré tejto značke pomohli zaznamenať v roku 2011 rekordný predaj.
    Jedným z kľúčových momentov bude svetová premiéra konceptu INVITATION, predobrazu nového produkčného modelu, ktorého predstavenie je v Európe plánované na rok 2013. Po uvedení na trh sa toto vozidlo zaradí medzi modely Micra a Juke a automobilka Nissan tak bude v tomto segmente disponovať najširšou ponukou zo všetkých výrobcov.
    INVITATION ponúka nie len sebaistý a energický dizajn, ale aj moderný a priestranný interiér v kompaktnom balení. Atraktívny koncept demonštruje aktuálnu filozofiu značky Nissan na poli odľahčených konštrukcií a moderných motorov. Temperamentná povaha sa v ňom skombinuje s mimoriadne nízkou spotrebou paliva a nízkymi emisiami - práve za tento nekompromisný prístup získava automobilka Nissan stále viac uznania.
    INVITATION zároveň disponuje niektorými z najmodernejších technológií vo svojej triede, akými sú napríklad uznávaný systém monitorovania okolia vozidla (AVM), ktorý ponúka pohľad na vozidlo z vtáčej perspektívy a uľahčuje tak parkovanie, alebo systém Nissan Safety Shield využívajúci kamery a snímače priblíženia na varovanie vodiča pred možným nebezpečenstvom.
    INVITATION je jedným z dvoch konceptov, ktoré budú mať v Ženeve svoju svetovú premiéru. Podrobnosti o druhom odhalení sú až do začiatku akcie prísne tajné.

    A to nie je všetko. V Ženeve zažijú európsky debut dva ďalšie koncepty, ktoré poodhalia budúce smerovanie automobilky Nissan.

    Prvým z nich je predpremiéra ďalšieho 100% elektromobilu Nissan, modelu e-NV200. Koncept vychádza z globálne oceňovaného a cenovo dostupného rodinného vozidla NV200, ktorý v prevedeniach Combi a Evalia ponúka pohodlnú prepravu až pre sedem cestujúcich. NV200 bol nedávno vybraný ako základ novej generácie vozidiel newyorskej taxislužby, ktoré sa už čoskoro stanú typickou kulisou tohto veľkomesta.
    e-NV200 demonštruje ďalší krok automobilky Nissan smerom k vedúcemu postaveniu v oblasti vozidiel s nulovými emisiami. Nadväzuje pritom na osobné vozidlo LEAF, ktoré sa už v Európe predáva a brázdi cesty na dôležitých svetových trhoch.

    Nissan Nismo Concept Do budúcnosti pomôže nahliadnuť aj koncept Juke NISMO. Vozidlo, ktoré bolo prvýkrát predstavené v decembri 2011 na tokijskom autosalóne, obohacuje osobitý crossover Juke o športové gény.
    Juke NISMO sa inspiruje v legendárnej športovej divízii automobilky Nissan a poodkrýva strategický záujem automobilky Nissan uvádzať na trh výkonné a prémiové športové verzie tradičných vozidiel Nissan, ktoré budú zárukou nadšenia z jazdy.

    Tieto štyri koncepty budú sprevádzané zástupcami jednej z najširších ponúk jediného výrobcu na trhu - od mestského vozidla Micra, cez bestsellery Juke a Qashqai, odolné terénne automobily Navara a Pathfinder a priekopnícky elektromobil Nissan LEAF, až po úžasný superšport GT-R.

    V súlade so záväzkom neustáleho vylepšovania produktov Nissan budú predstavené aj menšie zmeny mnohých sériovo vyrábaných vozidiel pre modelový rok 2012 alebo špeciálne verzie, ktoré prinesú zákazníkom pridanú hodnotu alebo viac vzrušenia.

    Jedna vec, ktorá je spoločná u všetkých vozidlách s logom Nissan, však zostáva. Či už sa jedná o osobné auto alebo dodávku, každý Nissan nesie gény značky: inováciu a vzrušenie. Tento recept si zákazníci skrátka obľúbili. Navzdory ekonomickej kríze bol rok 2011 pre automobilku Nissan v Európe tým najlepším v histórii. V porovnaní s rokom 2010 sa objem predajov zvýšil o 25 percent, takže spoločnosť získala dosiaľ najväčší trhový podiel: 3,7 percenta.
    Predaje v každom mesiaci prekonali hodnoty z roku 2010 a spoločnosť zaznamenala výrazný rast na veľkých trhoch, pričom v Rusku, Veľkej Británii a Francúzsku sa Nissan dostal medzi trojicu najlepších. Rusko oznámilo predaj 138 827 vozidiel (tj. nárast o 74 percent), Veľká Británia 107 053 vozidiel (tj. nárast o 11 percent) a Francúzsko 77 783 vozidiel (tj. nárast o 31 percent).
    Najlepšie predávaným modelom Nissanu bol Qashqai. Navzdory tomu, že oslávil už piate narodeniny, jeho popularita neklesá a podarilo sa mu získať titul „vozidla, ktoré vzdoruje gravitácii". V roku 2010 našlo kupcov v Európe viac než 250 000 exemplárov tohto crossoveru definujúceho segment, ktorý sa predáva v päťmiestnej verzii alebo v prevedení so siedmymi sedadlami ako Qashqai+2.

    Paul Wilcox, senior viceprezident pre predaj a marketing v Európe, prehlásil: „Tieto výsledky ťahajú hore modely, ktoré definujú svoje segmenty - modely, ktoré navrhujeme, konštruujeme a vyrábame v Európe a pre Európu. Okolo 70 % vozidiel predaných v tomto regióne vyrobia závody Nissan vo Veľkej Británii, Španielsku a Rusku. Vďaka tomu náš modelový rad drží krok s európskym dopytom v oblasti štýlu, kvality, výkonu a spoľahlivosti."
    „Vízia automobilov budúcnosti, ktorú poodhaľujú tieto štyri koncepty - v spojení s našou silnou a komplexnou aktuálnou ponukou - ukazuje všeobecnú dôveru v pokrok, ktorú dnes značka Nissan prechováva. Do roku 2016 sa chceme stať najpredávanejšou ázijskou značkou v Európe."

    _______________________________________________________________________

    Spoločnosť Nissan Motor, druhá najväčšia japonská automobilka v objeme výroby, sídli v japonskej Jokohame a je integrálnou súčasťou aliancie Renault-Nissan. Celosvetovo zamestnáva viac ako 150 000 pracovníkov a v roku 2010 dodala svojim zákazníkom cez 4 milióny vozidiel. V snahe vytvoriť zaujímavé a netradičné produkty pre každého ponúka v rámci značiek Nissan a Infiniti komplexnú škálu úsporných vozidiel s nízkymi emisiami. Ako priekopník na trhu vozidiel s nulovými emisiami začala automobilka Nissan novú éru elektromobility uvedením modelu Nissan LEAF. Ide o prvý cenovo dostupný, masovo vyrábaný elektromobil, ktorý získal množstvo medzinárodných ocenení vrátane prestížnej ceny Európske auto roku 2011.

    Zdroj: Peter Šatka, PR & Marketing Consultant Nissan Newsroom Slovensko; TS: 07.02.2012


    Súvisiace správy

    Najčítanejšie /NISSAN/