Peugeot 508, bol najlepšie ohodnotený vo svojej kategórii v konkurencii 18 modelov. Cena Auto Trophy je udeľovaná už 23 rokov čitateľmi známeho nemeckého automobilového 2-mesačníka AUTO ZEITUNG s nákladom 200.000 výtlačkov.
Ocenenia pre rok 2010 boli udelené na základe hlasov 104.000 čitateľov, ktorí si vyberali zo 400 modelov rozdelených do viacerých kategórií. Išlo o vozidlá prezentované alebo v blízkej budúcnosti komercializované na nemeckom trhu.
PEUGEOT 508, ešte pred oficiálnym komerčným uvedením na európske trhy, získal náskok pred svojimi 18 konkurentmi s podielom hlasov 18,2%, v segmente «Importés» v rámci kategórie - stredná trieda, ktorá predstavuje srdce dopytu na nemeckom trhu.
Jean-Marc Gales, člen predstavenstva PSA Peugeot Citroën, generálny riaditeľ oboch značiek, prevzal cenu 23. novembra v Düsseldorfe, v rámci slávnostného večera Auto Trophy.
Peugeot 508 je návratom značky Peugeot v segmente veľkých cestných automobilov. Jeho štýl a jeho vyžarovanie spolu s vysokou úrovňou kvality, s technológiami novej generácie, ilustrujú ambície značky Peugeot vo svojej kategórii na trhu, povedal, Jean-Marc Gales. Hlasovanie čitateľov Auto Zeitung, niekoľko mesiacov pred uvedením na tunajší trh, nám dodáva optimizmus s ohľadom na budúci komerčný úspech.
Peugeot s 508-čkou opätovne potvrdzuje svoju prítomnosť a svoje ambície na jednom zo svojich historických teritórií v rámci veľkých cestných automobilov.
PEUGEOT 508 sa začne predávať od februára 2011 na európskych trhoch, v dvoch verziách Berline a SW, ponúkne 8 motorizácií od 82 do 150 kW (112 do 204 k) s najlepšími parametrami v rámci ochrany životného prostredia okrem iných aj vo verzii e-HDi (systém Stop and Start novej generácie). V roku 2012, 508-čku obohatí nový motor hybride diesel HYbrid4.
Peugeot s modelom 508 pokračuje vo svojej medzinárodnej ofenzíve: od druhej polovice roka 2011 sa bude vyrábať aj v Číne na prvom svetovom trhu.
Súvisiace články:
Prvé informácie a fotografie k Peugeotu 508
Peugeot 508 (novinka 09/2010)
Zdroj: Ivana Orviská, Manager for Communication and Public relation PEUGEOT SLOVAKIA