Nový Seat Leon prináša výraznú evolúciu dizajnu oproti svojmu predchodcovi, pozdvihuje osvetľovaciu technológiu na novú úroveň a je prvým úplne digitálne prepojeným vozidlom značky, udržiavajúcim ľudí v kontakte s ich digitálnymi životmi.
Seat predstavil v areáli závodu Martorell nový model Leon, automobil oživujúci kompaktný segment. Španielsky automobilový výrobca investoval viac ako 1,1 miliardy eur aby vytvoril automobil s efektívnejšími motormi, vyššou úrovňou digitálnej konektivity, najmodernejšími asistenčnými systémami, vysokou dynamikou a atraktívnym vzhľadom.
Modelový rad Leon bol vždy hlavným pilierom výrobného programu značky Seat, čo potvrdilo vyše 2,2 milióna predaných exemplárov počas troch generácií. Štvrtá generácia bola navrhnutá a skonštruovaná s ambíciou nadviazať na tento úspech a posunúť hlavné atribúty úspešného modelu na novú úroveň.
„Seat Leon je našim najlepšie predávaným modelom a chceme s ním pokračovať na tejto úspešnej ceste. Preto Seat investoval viac ako 1,1 miliardy eur do novej generácie modelu Leon, hlavne do vývoja a prípravy výrobných zariadení,“ povedal Carsten Isensee, člen predstavenstva Seat pre financie a IT. „Rok 2019 bol rekordným rokom pre našu spoločnosť. Predali sme vyše 570.000 automobilov, čo je najväčší objem v našej 70-ročnej histórii a dosiahli sme jeden z najväčších objemov výroby v histórii v materskom závode Martorell, kde sme vyrobili vyše 500.000 automobilov. To je výborný základ pre štart do roku 2020,“ dodal Carsten Isensee.
Nový Seat Leon bol navrhnutý a vyvinutý v Barcelone, kde sa v závode Martorell aj bude vyrábať.
Viac o novom Seate Leon
Zdroj: PORSCHE Slovakia, s.r.o.