Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Plány značky MAN
13. december 2010 @ 11:42:13 CET, poslal j.cvopa

MAN 11. decembra 2010 sme sa v Bratislave zúčastnili stretnutia zástupcov spoločnosti MAN s novinármi. Organizovala ho PR manažérka Zdena Erbenová a účelom bolo jednak posedieť s novinármi pred nadchádzajúcimi sviatkami, ale aj oboznámiť s plánmi spoločnosti pre blízku budúcnosť. Druhej úlohy sa ujal jednateľ spoločnosti, pán Jochen Modl spolu s kolegami z Čiech a Slovenska.

Bilancovanie konca roku 2010 znamenalo pre spoločnosť MAN pozitívnu náladu v duchu oživenia predajov. V časoch hospodárskej krízy sa totiž ani MAN nevyhol výraznému prepadu v odbyte a to zhruba o 60%. Tento rok však nastáva obrat k lepšiemu a od spomenutej úrovne sa koncom roka očakáva dvojciferný nárast predaja. Popri predaji sa však MAN plánuje koncentrovať najmä na oblasť popredajných služieb a teda pracovať na dôvodoch, prečo by sa zákazníci mali pri obnove vozového parku vrátiť k značke.

Z celkového obratu spoločnosti pripadá na popredajné služby zhruba jedna štvrtina, ako vysvetľoval pán Pavel Prostředník, ktorý má na starosti popredajné služby. Skladba tohto segmentu zahŕňa štyri oblasti a to servis ako taký, záruky, náhradné diely a servisné kontrakty. Štyri piliere, ktoré sa budú posilovať. Plánované sú školenia servisného personálu so zameraním na efektivitu a prehĺbenie odborných znalostí, pribudnú cenovo výhodné balíky náhradných dielov, dôjde k prepracovaniu záruk ako aj servisných kontraktov. Rozsah a synergia popredajných služieb by v nastávajúcom období mali prinášať dôvody pre expanziu a posilnenie zázemia pre zákazníkov značky na českom aj slovenskom trhu.

Zdroj: Stretnutie zástupcov spoločnosti MAN s novinármi zo dňa 11.12.2010


Súvisiace správy

Najčítanejšie /MAN/