Vo svetovej premiére včera Jean-Marc Gales, generálny riaditeľ značky, odhalil pred 300 čínskymi novinármi a 700 zástupcami siete nový Peugeot 408, ktorý je novou ofenzívnou etapou značky.
Značka Peugeot je na čínskom trhu už 5 rokov a v uplynulom roku 2009 tam celkovo predala 410 000 automobilov, čo v porovnaní s rokom 2008 predstavuje nárast 44 %. Po úspešnom vstupe do segmentu M1 modelom 307 berline (hatchback) a 307 tricorps (sedan), Peugeot posiľňuje svoju legitimitu na čínskom trhu novým modelom Dong Feng Peugeot 408. Tento nový trojpriestorový model, adaptovaný na čínsky trh, posilní celkovú ponuku spoločnosti Dong Feng Peugeot v segmente M1, ktorý predstavuje až 45 % celkového trhu. Umožní značke v roku 2010 zvýšiť svoje objemy o viac ako 30 % v porovnaní s rokom 2009 a s prihliadnutím na predpokladaný dvojnásobný nárast na trhu.
Tento trojpriestorový model, s takzvanou polovysokou architektúrou, vytvorený spoločnými tímami Style Peugeot v Európe a Číne, má tri hlavné ciele:
inkarnovať modernosť značky,
garantovať maximálnu bezpečnosť a
ponúknuť neporovnateľný komfort.
408-čka pokračuje v logike názvoslovia značky s levom
Číslo "4" má súvislosť s rozmermi automobilu (4,68 m) a s pozíciou v segmente rodinných automobilov. Číslo "0" označuje príslušnosť k značke Peugeot a 8-čka vyjadruje poslednú generáciu. S touto nomináciou, sa model 408 prirodzene umiestňuje uprostred aktuálnej ponuky Peugeot a iniciuje sériu 8, čiže automobily poslednej generácie na čínskom trhu.
Dong Feng Peugeot 408, spoločné dielo spoločností PSA Peugeot Citroën a čínskej skupiny DFM. Je vyrábaný v závode Wuhan v provincii Hubei v Číne ako jedna zo základných referencií trhu s cieľom predaja 100 000 ks v plnom roku výroby.
Zdroj: Ivana Orviska, Manager for Communication and Public relation PEUGEOT SLOVAKIA