Po úspešnej prezentácii konceptu BB1 na výstave vo Frankfurte a po "buzz" vyvolaného kampaňou na webe, značka Peugeot predstavila svoj nový projekt mestskej mobility Parížanom aj jeho fanúšikom.
Tím Marketing Internet Peugeot zorganizoval vo štvrtok 8. a piatok 9. októbra 2009 natáčanie BB1 vo svojom prirodzenom prostredí - v meste a naviac v srdci trhu St-Honoré, kde pasáž zo skla a ocele vytvára echo súčasného moderného dizajnu.
100% elektrický, so 4 pasažiermi a dĺžkou 2,5 m - BB1 nenechal nikoho ľahostajným a priniesol aj veľa nadšenia a emócií zo strany okoloidúcich ako aj fanúšikov z Facebooku. Tí poslední boli pozvaní sa zúčastniť práve na posledný deň natáčania. Pripojte sa aj Vy, k fanúšikom BB1 na Facebooku cez www.bb1-peugeot.com. Na konci mesiaca na tejto stránke nájdete aj fotografie z tejto akcie.
Po nakrúcaní, BB1 pokračoval po ulici Rue de Rivoli cez Champs-Elysées až do sídla značky Peugeot, na Avenue de la Grande Armee. Najskôr ho opäť uvidíme v Berlíne, kde bude vystavený už koncom októbra.
BB1 v uliciach Madridu.
Zdroj: Ivana Orviska, Peugeot Slovakia, s. r. o.