Celkový počet 3107 predaných vozidiel v roku 2001 zabezpečil značke Citroën 6. miesto v poradí značiek na slovenskom trhu, čo predstavuje trhový podiel 4,07 %. Pri náraste celkového trhu o 26% tak Citroën zaznamenal až 110 %-ný nárast v porovnaní s rokom 2000 (1480 predaných vozidiel – podiel 2,45 %).
V kategórii osobných vozidiel Citroën s celkovým počtom 1833 predaných vozidiel získal 2,63%-ný podiel na trhu, pričom najväčší záujem zaznamenal model Citroën Xsara Picasso s počtom 715 predaných vozidiel. Na úspešných výsledkoch sa podieľali aj ďaľšie modely: Xsara so 483 predanými vozidlami, Saxo s 389 ks a tiež minuloročná novinka Citroën C5 so 171 predanými vozidlami (predaj C5 od apríla 2001, resp.C5 Break od júna 2001).
V kategórii úžitkových vozidiel Citroën získal 1. pozíciu v poradí značiek a s celkovým počtom 1274 predaných vozidiel tak získal až 19,24%-ný trhový podiel. Viac ako polovicu z tohto počtu predstavuje Citroën Berlingo s počtom 759 predaných vozidiel, tradične silnú pozíciu vo svojej kategórii potvrdil Citroën JUMPER so 435 predanými vozidlami.
Dosiahnuté výsledky na Slovensku potvrdzujú celosvetovú úspešnosť značky, ktorá s celkovým predajom 1.223.500 vozidiel zaznamenala nárast o 8%. Naviac sa značke Citroën už 5. rok za sebou podarilo prekonať svoj vlastný predajný rekord, pričom nárast za týchto 5 rokov predstavuje až 52 % !
Atraktívnosťou modelovej ponuky a aktívnym prístupom k zákazníkom si Citroën na Slovensku získava priazeň motoristickej verejnosti prostredníctvom siete 23 autorizovaných dealerov, ktorí zabezpečujú kompletné predajné a servisné služby na celom území Slovenska.