V období od januára do marca 2004 predala Toyota v Európe rekordných 260.508 vozidiel, čo je zvýšenie o 23% oproti prvému kvartálu roku 2003. Podiel Toyoty na Európskom trhu v prvom štvrťroku tak dosiahol 5.4%, oproti 4.6 % v minulom roku. Po prvýkrát v histórii prekonal v marci mesačný predaj Toyoty hranicu 100.000 ks. Predaj 105.506 ks v marci znamená zvýšenie predaja o 20% oproti marcu 2003.
"Naše výsledky za prvý štvrťrok a za marec značia pre Toyotu v Európe dva dôležité kroky: najlepší výsledok za prvý štvrťrok a prvýkrát prekonanie mesačného predaja 100.000 vozidiel. Odbyt našich kľúčových modelov - Yaris, Corolla a Avensis je stále stúpajúci, a rastúci záujem verejnosti o hybridnú techniku Toyoty je preukázaný odbytovým úspechom Priusu. Taký silný štart v tomto roku len posilnil naše rozhodnutie dosiahnuť v roku 2004 predaj 860.000 vozidiel, " povedal Dr. Takis
Athanasopoulos, viceprezident Toyota Motor Marketing Europe.
Celkový predaj Corolly (56,594 vozidiel) vzrástol o 20% v prvom kvartáli oproti rovnakému obdobiu predošlého roku. Predaj modelu Avensis vzrástol o 157% na 42.402 ks vozidiel, a odbyt Yarisu vzrástol o 18% na 68.347 vozidiel. Odbyt hybridného Priusu v prvom štvrťroku vzrástol o 668% na 2.088 vozidiel. Odbyt Lexusu v prvom štvrťroku vzrástol o 49% na 6.710 vozidiel, oproti rovnakému obdobiu minulého roka.
Na Slovensku bolo v období január až marec 2004 zaregistrovaných 515 ks vozidiel značky Toyota, čo je nárast o 48% v porovnaní s rokom 2003.