Fiat Slovensko zahájil tento rok veľmi zdarilo. Podiel značky Fiat na trhu za prvé tri mesiace tohto roku u osobných vozidiel vzrástol z 3,9 % na 5,4 % oproti rovnakakému obdobiu minulého roku.
Najlepšie výsledky dosiahlol Fiat v kategórii osobných vozidiel – Mini. Podľa oficiálnych výsledkov predaja uverejnených Združením automobilového priemyslu Slovenskej republiky za prvé tri mesiace 2004 má vedúce postavenie v tejto kategórii Fiat s vozidlom Panda (viac než 50 % podielu na trhu).
V kategorii ľahkých úžitkových vozidiel si Fiat stále udržuje popredné pozície na trhu. Model Ducato je v Segmente II na vedúcej pozícii s 15 % podielom na trhu. Dobló Cargo si udržuje tretiu pozíciu s 12 % podielom na trhu.
Spoločnosť Fiat S.R., s.r.o. je veľmi spokojná s doterajšími výsledkami značky Fiat.