Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Mazda zahajuje distribútorské operácie v Nórsku a Švédsku
05. apríl 2004 @ 12:16:19 CEST, poslal j.čík

MAZDA Mazda oznámila, že s účinnosťou od 1.4. 2004 boli zahájené priame distribútorské operácie pre nové vozidlá a náhradné diely Mazda v Švédsku a Nórsku; pôvodní distribútori na týchto trhoch – Mazda Motors (Sverige) AB a Kolberg Motors A/S ukončili svoju činnosť na základe dohody k 31.3. t.r.

Centrá nových distribučných operácií sú švédsky Gothenburg a nórske Oslo, ktoré tvoria časť novej škandinávskej organizácie, ktorá zahŕňa i Dánsko, kde bolo centrum založené v marci 2003. Nové centrum v Dánsku hneď v prvom roku zvýšilo predaj o viac ako 58%.

Klaus Oest, bývalý generálny riaditeľ Mazdy v Dánsku bol menovaný generálnym riaditeľom pre operácie v Škandinávii a bude zodpovedať za obchod v Dánsku, Švédsku a Nórsku. Nils Nyrup, bývalý riaditeľ marketingu v Dánsku bol menovaný riaditeľom pre dánsky trh, a na rovnakú pozíciu boli v Švédsku, resp. Nórsku menovaní Per Bjornemann a Karianne Westby. Jan Brentebraten bol menovaný predsedou Mazda Škandinávia a bude zodpovedný za koordináciu stratégie práce v regióne a za zaistenie synergií.

"Zahájenie operácií v Nórsku a Švédsku je ďalším krokom v našej stratégii progresivne preberať zodpovednosť za distribúciu v Európe, keď je ten správny čas pre určitý trh," povedal Dan Morris, Prezident Mazda Motor Europe. Od roku 2000, keď Mazda zahájila túto svoju stratégiu, sa zvýšila proporcia v európskom predaji prostredníctvom dcériných spoločností z 33% v roku 1999 na 82% plánovaných v roku 2004. "Predaje Mazdy v Európe pravidelne rastú, o 23% v roku 2003 a už o 35% za prvý kvartál 2004, a to vďaka kombinácii skvelých nových produktov a konzistentného riadenia na kľúčových trhoch, na ktorých teraz pôsobíme," dodal Morris.

Spoločnosti Mazda Motors (Sverige) AB a Kolberg Motors A/S sa stali distribútormi na svojich trhoch v roku 1972 a 1967. Od tej doby predali viac než 270.000 vozidiel, úspešne etablovali značku Mazda ako významného hráča na svojich trhoch s vynikajúcíimi povesťami v oblasti zákazníckej spokojnosti a spoľahlivosti. "Sme vďační za prínos, ktorý Per Olsson a Tom Kolberg a ich týmy priniesli rozvoj obchodu Mazdy. Vďaka ich úsiliu a dobrým produktom, ktoré na trh dodávame, sme presvedčení, že budeme pokračovať v úspešnom obchodovaní na týchto trhoch i do budúcna," povedal Morris.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /MAZDA/