eShop | | | |
Partneri | | | |
| |
Importér vozidiel Ford, spoločnosť Summit Motors Slovakia, oznámila otvorenie objednávok na Ford Focus C-MAX.
Úplne prvý zástupca značky Ford v kategórii Multi Purpose Vehicle bol predstavený na autosalóne v Ženeve. Ford Focus C-MAX je postavený na podvozku nového Forda Focus, ktorý bude uvedený v roku 2004. Jeho unikátny systém diagonálneho posunu zadných sedadiel už oceňujú zákazníci v krajinách Západnej Európy. Ford Focus C-MAX na rozdiel od svojich niektorých konkurentov neponúka sadu siedmich sedadiel, prvoradý je totiž komfort pasažierov, ktorý nie je možné zaručiť vo vozidle tejto triedy aj v treťom rade sedadiel.
Ford Focus C-MAX sa na slovenskom trhu bude ponúkať v troch stupňoch výbavy Ambiente, Trend a Ghia. Na pohon Forda Focus C-MAX budú slúžiť moderné benzínové motory Duratec 16 v s objemom 1.6 (74 kW) alebo 1.8 (88 kW) litra a špičkové naftové pohonné jednotky Duratorq TDCi s objemom 1.6 (80 kW) a 2.0 (100 kW) litra.
Okrem kvalitnej a modernej konštrukcie a unikátnej variability vnútorného priestoru oslovuje Focus C-MAX aj veľmi dobrou úrovňou výbavy. Základný stupeň Ambiente ponúka štvoricu airbagov, protiblokovací systém ABS, kvalitné autorádio, elektricky ovládané predné okná a spätné zrkadlá s vyhrievaním, výškovo nastaviteľné predné sedadlá, nastaviteľný volant v štyroch smeroch a ďalšie doplnky.
Importér vozidiel Ford na Slovensku na základe veľkého doterajšieho záujmu zákazníkov predpokladá, že Ford Focus C-MAX bude jedným z najúspešnejších vozidiel Ford.
Úplne nový Ford Focus C-MAX dosahuje najvyššiu úroveň jazdných vlastností, kvality riadenia a účinnosti bŕzd v triede, pričom stavia na všeobecne známych excelentných jazdných vlastnostiach Forda Focus
C-MAX znamená Maximum komfortu, Maximum spoľahlivosti a Maximálna miera ovládateľnosti
Vonkajší dizajn Forda Focus C-MAX pripomínajúci bežné osobné auto umožnil dosiahnuť najnižší aerodynamický odpor v triede. Nové bi-xenónové reflektory sú za príplatok
Flexibilita zadných sedadiel s dostatkom miesta pre troch cestujúcich alebo s priestorom pre dvoch cestujúcich vzadu na úrovni luxusných limuzín
Pevné, ergonomické a komfortné, luxusné pracovisko vodiča s „veliteľskou“ pozíciou sedadla, radiaca páka umiestnená na prístrojovej doske a za príplatok veľká stredová konzola s ovládaním elektrickej parkovacej brzdy
Dva luxusné audiosystémy SONY s možnosťou kombinácie s navigačným a videosystémom s hernou konzolou
Dva úplne nové vznetové motory Duratorq TDCi a nová šesťstupňová prevodovka pre vyššiu agilitu Forda Focus C-MAX a výraznú úsporu paliva
Inteligentný systém ochrany (IPS – Intelligent Protection System) je unikátnym súhrnom technických zariadení, vrátane dvojstupňových predných airbagov, bočných airbagov a ostatných bezpečnostných prvkov, ktorých spoluprácu riadi mikropočítač.
Typ vozidla
Moderné rodinné vozidlo (Modern Family Vehicle – MFV), päťdverová karoséria
Štruktúra
Počítačom optimalizovaná karoséria zváraná bodovou technológiou, so zabudovanou pevnou klietkou na ochranu cestujúcich v prípade nárazu a s prednou a zadnou absorbčnou zónou
Bezpečnostné doplnky
Dvojstupňové predné airbagy so snímačmi intenzity a smeru nárazu, bočné airbagy na ochranu hrudníka. Pyrotechnické napínače bezpečnostných pásov s obmedzovačom ťahu. Pedále s funkciou uvoľnenia v prípade nehody (ochrana nôh vodiča), ABS a EBD, za príplatok ESP. Pevná ochranná klietka posádky, deformačné zóny
Nárazníky
Pružné a odolné proti nárazom, polypropylén
Protikorózna ochrana
Mnohovrstvový lak, pozinkovanie karosérie, PVC ochrana spodnej časti karosérie, predné podblatníky plastové, zadné látkové
Pruženie a podvozok
Vpredu – nezávislé zavesenie so vzperami MacPherson
Vzadu – plne nezávislé zavesenie multi-link Control Blade
Riadenie
Hrebeňové s elektrohydraulickým posilňovačom, priemer otáčania 10,7 m, 2,9 otáčky volantu „od dorazu po doraz“
Brzdy
Dvojokruhové, diagonálne prepojené, hydraulicky ovládané, s vákuovým posilňovačom, štvorkanálové ABS.
Predné – kotúčové s priemerom 300/278 mm, vnútorná ventilácia
Zadné - kotúčové s priemerom 280/265 mm
(priemer kotúča závisí od verzie)
Elektricky riadená parkovacia brzda s automatickým zapnutím pri vypnutí motora a automatickým vypnutím pri rozjazde (výbava Ghia)
|
| | Súvisiace správy | | | |
Najčítanejšie /FORD/ | | | |
|