Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
automobily osobné: Ford Focus C-MAX pripravený pre slovenských zákazníkov
23. december 2003 @ 11:06:54 CET, poslal o.mauer

FORD Importér vozidiel Ford, spoločnosť Summit Motors Slovakia, oznámila otvorenie objednávok na Ford Focus C-MAX.

Úplne prvý zástupca značky Ford v kategórii Multi Purpose Vehicle bol predstavený na autosalóne v Ženeve. Ford Focus C-MAX je postavený na podvozku nového Forda Focus, ktorý bude uvedený v roku 2004. Jeho unikátny systém diagonálneho posunu zadných sedadiel už oceňujú zákazníci v krajinách Západnej Európy. Ford Focus C-MAX na rozdiel od svojich niektorých konkurentov neponúka sadu siedmich sedadiel, prvoradý je totiž komfort pasažierov, ktorý nie je možné zaručiť vo vozidle tejto triedy aj v treťom rade sedadiel.

Ford Focus C-MAX sa na slovenskom trhu bude ponúkať v troch stupňoch výbavy Ambiente, Trend a Ghia. Na pohon Forda Focus C-MAX budú slúžiť moderné benzínové motory Duratec 16 v s objemom 1.6 (74 kW) alebo 1.8 (88 kW) litra a špičkové naftové pohonné jednotky Duratorq TDCi s objemom 1.6 (80 kW) a 2.0 (100 kW) litra.

Okrem kvalitnej a modernej konštrukcie a unikátnej variability vnútorného priestoru oslovuje Focus C-MAX aj veľmi dobrou úrovňou výbavy. Základný stupeň Ambiente ponúka štvoricu airbagov, protiblokovací systém ABS, kvalitné autorádio, elektricky ovládané predné okná a spätné zrkadlá s vyhrievaním, výškovo nastaviteľné predné sedadlá, nastaviteľný volant v štyroch smeroch a ďalšie doplnky.

Importér vozidiel Ford na Slovensku na základe veľkého doterajšieho záujmu zákazníkov predpokladá, že Ford Focus C-MAX bude jedným z najúspešnejších vozidiel Ford.

  • Úplne nový Ford Focus C-MAX dosahuje najvyššiu úroveň jazdných vlastností, kvality riadenia a účinnosti bŕzd v triede, pričom stavia na všeobecne známych excelentných jazdných vlastnostiach Forda Focus

  • C-MAX znamená Maximum komfortu, Maximum spoľahlivosti a Maximálna miera ovládateľnosti

  • Vonkajší dizajn Forda Focus C-MAX pripomínajúci bežné osobné auto umožnil dosiahnuť najnižší aerodynamický odpor v triede. Nové bi-xenónové reflektory sú za príplatok

  • Flexibilita zadných sedadiel s dostatkom miesta pre troch cestujúcich alebo s priestorom pre dvoch cestujúcich vzadu na úrovni luxusných limuzín

  • Pevné, ergonomické a komfortné, luxusné pracovisko vodiča s „veliteľskou“ pozíciou sedadla, radiaca páka umiestnená na prístrojovej doske a za príplatok veľká stredová konzola s ovládaním elektrickej parkovacej brzdy

  • Dva luxusné audiosystémy SONY s možnosťou kombinácie s navigačným a videosystémom s hernou konzolou

  • Dva úplne nové vznetové motory Duratorq TDCi a nová šesťstupňová prevodovka pre vyššiu agilitu Forda Focus C-MAX a výraznú úsporu paliva

  • Inteligentný systém ochrany (IPS – Intelligent Protection System) je unikátnym súhrnom technických zariadení, vrátane dvojstupňových predných airbagov, bočných airbagov a ostatných bezpečnostných prvkov, ktorých spoluprácu riadi mikropočítač.

    Typ vozidla
    Moderné rodinné vozidlo (Modern Family Vehicle – MFV), päťdverová karoséria

    Štruktúra
    Počítačom optimalizovaná karoséria zváraná bodovou technológiou, so zabudovanou pevnou klietkou na ochranu cestujúcich v prípade nárazu a s prednou a zadnou absorbčnou zónou

    Bezpečnostné doplnky
    Dvojstupňové predné airbagy so snímačmi intenzity a smeru nárazu, bočné airbagy na ochranu hrudníka. Pyrotechnické napínače bezpečnostných pásov s obmedzovačom ťahu. Pedále s funkciou uvoľnenia v prípade nehody (ochrana nôh vodiča), ABS a EBD, za príplatok ESP. Pevná ochranná klietka posádky, deformačné zóny

    Nárazníky
    Pružné a odolné proti nárazom, polypropylén

    Protikorózna ochrana
    Mnohovrstvový lak, pozinkovanie karosérie, PVC ochrana spodnej časti karosérie, predné podblatníky plastové, zadné látkové

    Pruženie a podvozok
    Vpredu – nezávislé zavesenie so vzperami MacPherson
    Vzadu – plne nezávislé zavesenie multi-link Control Blade

    Riadenie
    Hrebeňové s elektrohydraulickým posilňovačom, priemer otáčania 10,7 m, 2,9 otáčky volantu „od dorazu po doraz“

    Brzdy
    Dvojokruhové, diagonálne prepojené, hydraulicky ovládané, s vákuovým posilňovačom, štvorkanálové ABS.
    Predné – kotúčové s priemerom 300/278 mm, vnútorná ventilácia
    Zadné - kotúčové s priemerom 280/265 mm (priemer kotúča závisí od verzie)
    Elektricky riadená parkovacia brzda s automatickým zapnutím pri vypnutí motora a automatickým vypnutím pri rozjazde (výbava Ghia)


  • Súvisiace správy

    Najčítanejšie /FORD/