Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

Sociálne siete
 

správy
štatistika: Na klesajúcom európskom trhu predaj Mitsubishi vzrástol
22. október 2019 @ 09:50:57 CEST, poslal k.zechmeister

MITSUBISHI Mitsubishi Motors pokračuje v úspešnom ťažení na najnáročnejšom automobilovom trhu sveta.

Na klesajúcom európskom trhu (- 1.6%) vzrástol predaj Mitsubishi Motors Europe (MME) od januára do septembra 2019 o +7% na 134 886 vozidiel. K predajným výsledkom v tomto regióne významne prispeli najmä dva nízkoemisné modely: Space Star / Mirage a Outlander PHEV (42,5% z celkového súhrnného objemu predaja):

1. Space Star/Mirage: predaných 30 373 vozidiel (+12 %)
2. Outlander PHEV: predaných 26 934 vozidiel (+78 %)
3. ASX (predchádzajúca verzia): predaných 24 585 vozidiel (-7 %)
4. Eclipse Cross: predaných 22 126 vozidiel (+8 %)
5. L200 (predchádzajúca verzia): predaných 18 450 vozidiel (+12 %)

Technologická vlajková loď Outlander PHEV okrem toho zostáva za prvých deväť mesiacov tohto kalendárneho roka aj naďalej najlepšie predávaným plug-in hybridom v Európe. Od svojej premiéry v októbri 2013 sa pre tento model v Európe rozhodlo celkom 151 735 zákazníkov.



V sledovanom období sa ambície značky opierali o 32 európskych distribútorov Mitsubishi Motors. Tu je desiatka tých najväčších z nich:

1 – Nemecko: predaných 41 930 vozidiel (+3 %)
2 – Veľká Británia: predaných 22 625 vozidiel (-6 %)
3 – Španielsko: predaných 11 969 vozidiel (+20 %)
4 – Taliansko: predaných 7 342 vozidiel (+51 %)
5 – Francúzsko: predaných 7 068 vozidiel (+40 %)
6 – Holandsko: predaných 5 710 vozidiel (-3 %)
7 – Švédsko: predaných 4 881 vozidiel (+31 %)
8 – Poľsko: predaných 4 864 vozidiel (+21 %)
9 – Rakúsko: predaných 4 286 vozidiel (-13 %)
10 – Nórsko: Predaných 4 200 vozidiel (+15 %)

Výzvy a príležitosti
Mitsubishi Motors Europe má radosť z výsledkov dosiahnutých za uplynulých 9 mesiacov, avšak je si plne vedomé náročného obchodného prostredia, ako uvádza Bernard Loire - prezident a generálny riaditeľ MME: "Mitsubishi Motors dnes na európskom trhu ťaží zo svojho jedinečného postavenia, ktoré stavia na spojení technológií SUV vozidiel a plug-in hybridného pohonu, povestnej kvality a technických schopností našich vozidiel, rovnako tak ako prezieravosti v oblasti emisných predpisov. Spoločne s Mitsubishi Motors Corporation (MMC), našimi európskymi distribútormi a naším tímom v MME nepochybne dokážeme tieto aktíva ďalej rozvíjať."

Loire ďalej doplnil: "Sme si však plne vedomí toho, že sa obraciame v protivetre - danom vonkajšími faktormi, ktorým čelí celý automobilový priemysel, od vysokej volatility menových kurzov až po neistoty v politických a obchodných záležitostiach."

Bernard Loire na záver dodal: "To je jeden z ďalších dôvodov, prečo sa v Európe držíme stratégie udržateľného rastu, t.j. rozvoj imidžu našej značky má vyššiu prioritu ako honba za objemami, čo dokladáme radom nových produktov, počnúc novými modelmi ASX a L200, ktoré práve teraz uvádzame na trhy naprieč celou Európou."

Zdroj: M Motors SK s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /MITSUBISHI/