Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
automobily osobné: Ďalší model novej generácie
01. júl 2003 @ 12:48:24 CEST, poslal j.čík

MAZDA 25. júna 2003 zahájila Mazda Motor Corporation výrobu svojho ďalšieho vozidla novej generácie. Nový model sa na japonskom trhu bude volať „Axela“ a v Európe „Mazda3“. Ide už o štvrtý úplne nový model Mazda vyvinutý v súlade s DNA spoločnosti.

Mazda3 bude stavať na úspechu doterajších nových modelových rád, ktoré zahŕňajú oceňovanú Mazdu6 (v Japonsku známu ako Atenza), Mazdu2 (Demio) a Mazdu RX-8. Najnovšia Mazda bude oficiálne predstavená na 60. Autosalóne vo Frankfurte v septembri 2003 a do predaja v Európe bude uvedená koncom roka.

Nová Mazda3 bola vytvorená tak, aby zatienila bežné vozidlá tohoto segmentu. Mazda3 ponúka zákazníkom okrem tradičného C-segmentu oveľa viac aj v oblasti dizajnu, dielenského spracovania i výbavy, rovnako aj v oblasti jazdných vlastností vozidla. Nové modely Mazda, vyvinuté a vyrobené s využitím týchto rovnakých kvalít, pomohli spoločnosti dosiahnuť významného hodnotenia od zákazníkov i médií, včetne viac ako 50 medzinárodných ocenení pre Mazdu6/Atenzu a ocenenie „International Engine of the Year 2003“ pre rotačný motor RENESIS, ktorý poháňa novú Mazdu RX-8.

Nová Mazda3 je stelesnením dizajnového smeru, ktorý prezentoval koncept Mazda MX Sportif predstavený na autosalóne v Ženeve v marci tohto roku. DNA značky Mazda – štýlový, naplňujúci očakávania a duchaplný – sa odráža v každom detaile vozidla. Kľúčové ciele pre novú Mazdu3 zahŕňajú:
- vynikajúci a dobre definovaný dizajn založený na zreteľných a svalnatých proporciách a dynamickom atletizme;
- najvyššia úroveň dielenského spracovania a vysoká kvalita zaisťujú vysokú hodnotu pre zákazníkov;
- skvele vyvážená dynamika vozidla prináša jedinečné jazdné zážitky, ktoré sú bežne asociované s vozidlami európskej produkcie;
- optimálny vnútorný priestor a inovatívne riešenie priestoru maximalizujú využiteľnosť.

Na rozhodujúcom japonskom trhu, kde sa automobil predstaví na jeseň, bolo označenie Axela vytvorené kombináciou anglických slov „accelerate“ (=zrýchliť) a „excellent“ (=výborný/znamenitý). Toto meno bolo vytvorené, aby komunikovalo mladistvú radosť z riadenia vozidla – zrýchlenie – s nekonečnými možnosťami reprezentovanými v písmene „X“.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /MAZDA/