Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Zvýšený podiel Fordu v Európe
22. apríl 2003 @ 15:06:07 CEST, poslal t.nagy

FORD Zlepšenie predajných výsledkov novej Fiesty naštartovalo ďalšie zvyšovanie podielu Forda na európskom automobilovom trhu v priebehu marca. Zvýšenie o 0,4 % znamená 9,6 percentný podiel Fordu v Európe. Čísla za prvý štvrťrok tiež podčiarkujú úspešné oživovanie Fordu.

Fiesta je teraz v pätách sústavne najúspešnejšieho modelu Fordu v Európe – Focusa. Zaznamenala 42 000 registrácií iba počas marca, čo je o 16 300 registrácií viac ako v tom istom mesiaci minulého roka.

Celkový predaj vozidiel Ford sa zvýšil nielen v štatistike za marec ale aj za celý prvý štvrťrok. Zvýšený predaj podporuje osobitný nárast v Nemecku, Francúzsku a Taliansku a tiež rekordný podiel na trhu v Poľsku a Grécku.

Podiel Fordu na európskom trhu motorových vozidiel počas prvého štvrťroku bol 9,2 percenta, čo je zvýšenie o 0,2 percenta oproti prvým trom mesiacom roka 2002. Podiel na trhu vzrástol v oblasti malých úžitkových vozidiel i na trhu s osobnými autami, najmä v segmente Fiesty, ktorá tým získala celkový podiel na trhu vo výške 2,4 percenta, čo je o 0,5 percenta viac ako v prvom štvrťroku 2002. Celkový predaj v marci zaznamenal 181 300 predaných vozidiel, čo je o štyri percentá viac ako v minulom roku.

Čísla dosiahnuté v prvom kvartáli potvrdzujú úspešnosť Fiesty, celkovo sa predalo 96 000 áut, v tomto istom období minulého roka to bolo 77 000. Do 2. apríla tohto roka sa vyrobilo 250 000 nových Fiest.

Focus je stále najúspešnejší Ford v Európe s predajom 134 300 vozidiel predaných na európskom trhu počas prvých troch mesiacov tohto roka.

Viceprezident Ford of Europe pre marketing, predaj a servisné služby Earl Hesterberg tento výsledok komentoval: "Obdobie od januára do marca 2003 bolo najlepším obdobím pre Fiestu od jej uvedenia na začiatku minulého roka. Spolu s trojdverovou verziou, ktorú sme začali predávať na väčšine európskych trhov a s výborne prijatým Fordom Fusion, ktorý je tiež k dispozícii pre všetkých európskych zákazníkov, náš segment malých automobilov pokračuje v náraste svojej sily. Fiesta a Fusion sú tie modely, s ktorými rátame ako s najdôležitejšími pre posilňovanie pozície Fordu v Európe."


Súvisiace správy

Najčítanejšie /FORD/