Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: GM Europe hlási nárast predaja a podielu na trhu
17. apríl 2003 @ 11:00:01 CEST, poslal j.čík

GM Predaj spoločnosti General Motors Europe v marci narástol v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka o viac ako 1,6 % a podiel na trhu sa tak zvýšil na 10,93 %. To znamená, že podiel General Motors Europe na automobilovom trhu západnej a strednej Európy rastie v medziročnom porovnávaní v segmente osobných a ľahkých úžitkových vozidiel nepretržite už šiesty mesiac.

Výbornými výsledkami v mesiaci marec zavŕšila spoločnosť GM Europe svoj veľmi silný prvý štvrťrok, kedy sa jej podarilo zvýšiť predaj o viac než 1 %, zatiaľ čo celkový európsky trh v rovnakom období oslabol asi o 2,4 %. V prvom štvrťroku 2003 dosiahli značky združené v skupine GM na trhu západnej a strednej Európy podiel 10,2 %, čo predstavuje nárast asi o tri desatiny percentného bodu v porovnaní s prvým štvrťrokom 2002.

"Neustále zlepšovanie našich výsledkov jasne svedčí o tom, že ideme správnou cestou," hovorí Jonathan Browning, víceprezident GM Europe zodpovedný za predaj, marketing a popredajné služby. "Náš systematický tlak na vylepšenie každého článku predajného reťazca nesie evidentné výsledky. Sme si istí, že pozitívny trend si udržíme do budúcnosti."

Samotné značky Opel/Vauxhall si v priebehu prvého štvrťroku 2003 pripísali takmer 419.000 predaných vozidiel na trhu západnej a strednej Európy, čo ich vynieslo na celkovú tretiu priečku celej automobilovej brandže. To predstavuje výrazné zlepšenie, pretože koncom prvého štvrťroka 2002 figurovali značky Opel/Vauxhall až na piatej pozícii. Podiel na trhu značiek Opel/Vauxhall vzrástol v marci v medziročnom porovnaní celkovo na desiatich hlavných trhoch Európy, medzi ktoré patria i dva najdôležitejšie trhy, a to Nemecko a Veľká Británia.

Na dosiahnutí pozitívnych hospodárskych výsledkov má najväčšiu zásluhu dôsledné využívanie nových predajných aktivít a takisto agresívna produktová ofenzíva spoločnosti GM Europe, ktorú vlani odštartovalo uvedenie novej generácie modelov Vectra/Vectra GTS a novej rady Saab 9-3 sport sedan. V priebehu piatich rokov sa kompletne obmení celé produktové portfólio GM Europe, úplne nové modely alebo výrazne inovované verzie sa budú objavovať zhruba každých šesť mesiacov.

Špecialisti spoločnosti GM Europe očakávajú ďalší výrazný nárast predajov po blížiacom sa uvedení modelov Opel/Vauxhall Signum a Meriva, v lete tohto roka bude uvedený Speedster Turbo/VX220 Turbo a na jeseň tohto roka takisto Vectra Caravan. Svojím dielom určite pozitívne prispeje i rozširujúca sa ponuka vznetových motorov. Okrem toho uvedie automobilka Saab atraktívny kabriolet rady Saab 9-3 a Daewoo pošle v lete na trh novú Nubiru.

"I keď situácia na trhu západnej a strednej Európy bola a je veľmi zložitá, podarilo sa spoločnosti GM Europe v uplynulom polroku neustále zvyšovať svoj podiel na trhu," hovorí Michael J. Burns, prezident GM Europe. "To je pre nás jasným dôkazom, že sa nám darí uvádzať z pohľadu zákazníkov veľmi zaujímavé vozidlá. Z tejto cesty nehodláme zľaviť ani v budúcom období, kedy uvedieme na trh radu veľmi kvalitných a inovatívnych modelov."


Súvisiace správy

Najčítanejšie /GM/