Dnes, v roku 2015, Renault znovu objavil Espace, spojením línií crossoveru s výnimočným zážitkom na palube, ktorý podčiarkuje napríklad systém Renault Multi-Sense® - systém, ktorý ponúka 5 rôznych jazdných režimov. Uvedenie novej vlajkovej lode musí byť jedinečné a tak Renault a Publicis vytvorili koncept, ktorý je postavený na kľúčovej hodnote cieľovej skupiny a teda čas. Kampaň
“Čas nemá žiadne limity – patrí Vám” robí z nového modelu Espace prostriedok na vylepšenie času stráveného vo vozidle. Ukazuje, že Nový Espace dá jeho majiteľovi to najdôležitejšie – čas pre seba.
Aby sa stelesnil tento mediálny koncept a prilákal naozaj veľmi náročnú klientelu, padlo rozhodnutie, že Nový Espace by mal mať svoju tvár, ktorou sa stal herec Kevin Spacey.
Nový reklamný spot Vás prevedie jeho ikonickými filmovými rolami ako
“American Beauty”,
“Usual Suspects” či seriálom
“House of Cards”, a zároveň Vám predstaví Nový Espace. Tento štýl kampane dáva divákovi možnosť spoznať v piatich krátkych filmoch rôzne tváre Kevina Spacey, jeho osobnosť a životnú filozofiu.
Zákazníci budú mať možnosť spoznať Nový Espace na centrálnom webe
www.espace.renault.com, kde si okrem iného môžu pozrieť všetky diely krátkych filmov s Kevinom Spacey.
Kampaň na Nový Renault Espace s Kevinom Spacey štartuje 15. apríla 2015.
Zdroj: Renault Slovensko, s.r.o.