Spoločný predaj Renault a Nissan dosiahol 5 139 505 vozidiel v roku 2002, čo znamená rast 2,9% v porovnaní s rokom 2001. Aliancia Renault – Nissan sa umiestnila medzi 5 prvých svetových automobilových výrobcov, pričom jej podiel na svetovom automobilovom trhu dosiahol 9,1% (4,2% pre skupinu Renault a 4,9% pre Nissan).
Nissan a Renault predali 2 735 530 a 2 403 975 vozidiel. Skupina Renault predala 117 088 vozidiel značky Renault Samsung Motors (+65,4%), 57 775 vozidiel značky Dacia (+5,1%) a Nissan predal 94 880 vozidiel značky Infinity (+26,3%).
Obchodná spolupráca v rámci Aliancie priniesla podporu výkonu značkám Renault a Nissan v mnohých regiónoch sveta a zároveň otvorila cestu na nové trhy.
V Európe sa predaj Aliancie ustálil na počte 2 301 268 vozidiel predaných za rok 2002. Už dnes Renault a Nissan disponujú spoločnými obchodnými štruktúrami vo Francúzsku, Veľkej Británii, Španielsku, Taliansku, Švajčiarsku, Holandsku a v Nemecku, ktorých cieľom je optimalizácia predaja a služieb spojených s obidvoma značkami avšak pri zachovaní separovaných predajných miest (show-rooms).