Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štatistika: Dacia predala od roku 2004 celosvetovo 3 milióny vozidiel
03. november 2014 @ 14:04:17 CET, poslal j.cvopa

DACIA Stánok Dacia na autosalóne v Paríži poslúžil aj ako miesto pre odovzdanie kľúčov pre majiteľa 3-miliónového vozidla značky Dacia. Bol to model Sandero Stepway, ktorého kľúče odovzdal pán Nicolas Wertans, Renault Group Senior Vice President Global Sales.

„Dacia predala už tri milióny vozidiel od obnovy značky v roku 2004. Ide o jedinečný výsledok v automobilovom priemysle. Značke sa podarilo vytvoriť si dobrý vzťah so svojimi zákazníkmi, ktorý je postavený na dôvere a blízkosti značky. Úspech značky Dacia spočíva aj v plnení očakávaní našich zákazníkov, ktorí hľadajú kvalitné, spoľahlivé a moderné vozidlo za prijateľnú cenu.“, dodal Nicolas Wertans, Renault Group SVP Global Sales.

Úspešný príbeh Dacia

zväčšiť obrázok Rok 2014 je pre koncern Dacia veľmi vydareným rokom. Počas prvej polovice roka sa zvýšili predaje o 24,4% a značka predala už 3 milióny vozidiel.

Dacia sa môže pochváliť najmladším modelovým radom na európskom trhu a zvyšovaním predajov vo všetkých krajinách kde značka pôsobí. Dacia zazmenala najväčší rast v Európe (až 36,2%) za obdobie prvých 6 mesiacov roka 2014. Podiel na trhu sa podarilo zvyšovať aj v krajinách na pobreží stredozemného mora aj napriek horšej situácii v tomto regióne.

V rovnakom čase sa pripravuje rozšírenie pôsobenia značky Dacia aj na nové trhy ako Izrael (do konca roka 2014) a upevňuje sa jej pozícia na trhoch, na ktoré vstúpila len nedávno (UK, Írsko, Dánsko, Nórsko, Cyprus a Malta).

Viac ako značka. Dacia je komunita.

Okrem priaznivého predaja vozidiel sa značka Dacia stala inšpiráciou pre veľký počet zákazníkov vďaka modelu „rozumného nákupu“.

Vo viacerých krajinách sa zákazníci pravidelne stretávajú a zdieľajú svoje spoločné hodnoty založené na voľnosti, jednoduchosti a štedrosti. Tieto komunitné stretnutia naberajú každý rok na dôležitosti a ponúkajú účastníkom možnosť stráviť čas so svojimi známymi a prehlbujú spojenie medzi zákazníkmi a značkou. Skvelým príkladom je Facebook stránka Dacia, ktorá dnes združuje viac ako 2 milióny fanúšikov, ktorí sa prihlásili k značke Dacia za posledné 4 roky.

Zdroj: Renault Slovensko, s.r.o.

Súvisiace správy

Najčítanejšie /DACIA/