Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
automobily osobné: Ďalší hit Mazdy!
19. september 2002 @ 12:46:24 CEST, poslal j.čík

MAZDA Pred nedávom predstavený automobil Demio/Mazda2 dosiahol na japonskom trhu od svojho uvedenia počet 15.000 predaných vozidiel. Mazda2 je druhým vozidlom úplne novej generácie Mazda a doterajší predaj tohoto modelu predstavuje viac ako dvojnásobok plánovaného mesačného predaja (7.000 vozidiel).

Najviac žiadaným prevedením je Casual, nasledované prevedením Sport a Cozy. Sport naviac zaznamenal omnoho viac objednávok ako bolo pôvodne plánované. Pokiaľ ide o farebnú skladbu, potom zákazníci najviac žiadajú sunlight silver pre Casual a Sport a honey yellow pre prevedenie Cozy. Takmer 30% zákazníkov si naviac u Cozy vybralo elektronicky sťahovateľnú bielu plátenú strechu.

Mazda Demio Cozy A prečo si zákazníci vybrali práve Mazdu Demio/Mazdu2?
- priestranný interiér a rada doplnkov
- skvelé jazdné vlastnosti
- výborná ovládateľnosť, jazdný komfort
- vynikajúci dizajn, dynamický exteriér
- vysoká úroveň kvality spracovania interiéru

Nová Mazda Demio priťahuje k značke Mazda nových zákazníkov, cez slobodných mužov a ženy až po mladé rodiny.

David Thomas, Senior Managing Executive Officer zodpovedný za marketing, predaj a zákaznickú spokojnosť komentuje tento odvážny štart nasledovne: „Po viac ako pozitívnom štarte predaja vozidla Mazda Atenza/Mazda6 i nové Demio ukazuje, že sme sa s našou novou produktovou stratégiou vydali správnym smerom. Veľmi netrpezlivo očakávame i uvedenie vozidla Mazda2 na zahraničných trhoch, hlavne jeho európsku premiéru na autosalóne v Paríži, ktorá sa bude konať už budúci týždeň."


Súvisiace správy

Najčítanejšie /MAZDA/