Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štúdie a prototypy: Chevrolet oslovuje novú generáciu záujemcov
09. február 2012 @ 09:35:55 CET, poslal j.čík

CHEVROLET Chevrolet predstavil na 2012 North American International Auto Show dve štúdie kupé zamerané na inšpiráciu novej generácie zákazníkov, ktorí majú možnosť sprostredkovať svoje myšlienky a stať sa spolutvorcami vozidla.

Chevrolet Code 130R „Chevrolet vždy sprístupňoval ambície všetkých generácií,“ povedal prezident General Motors North America Mark Reuss. „Tieto dve štúdie interpretujú víziu pre budúcu generáciu. Skúmame najnovšie názory našich zákazníkov, počúvame ich odporúčania a zaoberáme sa nimi novými spôsobmi.“

Podľa údajov U.S. Census sa približne 80 miliónov amerických zákazníkov blíži vekom k tridsiatke. Predstavujú tak 40 percent dnešných potenciálnych automobilových zákazníkov s nákupnou silou 1 trilión USD (781 biliónov €).

V ostatných rokoch sa Chevrolet rozprával so zákazníkmi v celých USA. Vychádzajúc z výsledkov, štúdie Chevrolet objavujú styling a funkcionalitu tejto skupiny zákazníkov, ktoré očakávajú v automobiloch.

Chevrolet Code 130R Code 130R, prvá štúdia Chevrolet, je štvorsedadlové kupé s jednoduchým, vzpriameným profilom. Jej farbou je celkom nový odtieň metalickej červenej s anodizovanými zlatými kolesami. Code 130R využíva prvky „výkonového“ stylingu inšpirovaného minulosťou a pohon zadných kolies. Agresívnou čelnou časťou, pre Chevrolet typickými oblúkmi blatníkov, hladkými bokmi a Chevroletovým emblémom so šachovnicovitými zástavami sa odvoláva na dedičstvo výkonných Chevroletov.

Konštruktéri Code 130R sa rozhodli pre turbomotor vyladený pre spoluprácu s technológiou eAssist. Vypínaním motora pri zastavení, získavaním energie pri brzdení a podporou krútiaceho momentu pri akcelerácii, pozdvihuje táto štúdia automobilovú elektrifikáciu na novú úroveň a zosúlaďuje výkonnosť turbomotora s hospodárnou spotrebou.

Chevrolet Tru 140S Tru 140S, druhá štúdia Chevroletu, je „prístupne exotické“ štvorsedadlové športové kupé s pohonom predných kolies. Trojdverový hatchback bol navrhnutý ako atraktívny, ale ešte dostupný športový automobil. Predstavuje sa v celkom novom matnom odtieni s chrómovanými športovými kolesami Chevrolet a emblémom so šachovnicovými vlajkami. Tru 140 je navrhnutý tak, aby vyzeral sebaisto, exoticky, draho a rýchlo. Je postavený na rovnakej platforme ako Chevrolet Cruze a prelomový elektrický Chevrolet Volt s predĺženým dojazdom.

Konštruktéri Tru 140S chcú predviesť technológie typické pre drahšie autá, vrátane priameho vstrekovania paliva stop-štart technológie, vyváženého vnútorného spaľovania a elektrifikácie, ktoré vytvárajú vysokú hodnotu a zlepšenú spotrebu paliva.

Štúdie rešpektujú hodnoty, ktoré deklarovali mladší zákazníci, ako napr.:
• Funkčnosť na úrovni sedanov vo forme výkonného kupé pre štyri osoby
• Interiérová konektivita a pohodlie vrátane inovatívnych úložných priestorov, WiFi, integrácie smart phonu so systémom Chevrolet MyLink a head-up displejom.
• Spotreba 40 MPG (5,9 l/100 km) s motorom 1,4 Turbo ecotec s výkonom približne 150 k
• Výrobná cena v dolnej oblasti 20 000 USD

Chevrolet Tru 140S „Mladí zákazníci nám povedali, že chcú funkčnosť kombinovanú s estetikou kupé. V tvaroch karosérie Code aj Tru rezonujú tieto názory publika,“ povedal Frank Saucedo, riaditeľ GM North America Advanced Design štúdia v Los Angeles, kde obidve štúdie vyvinuli.

V interiéri štúdií umožňujú konektivita a personalizácia individualizáciu, ktorá je pre túto generáciu nutnosťou.

„Títo zákazníci oceňujú konektivitu. Umožňuje im zostať v spojené integráciou ich osobných zariadení a prostredníctvom MyLink a WiFi zmeniť vozidlo na vlastnú dokovaciu stanicu,“ povedal Saucedo. „Interiéry existujú v súčasnosti len v 2D. To nám poskytuje flexibilitu pokračovať v diskusii a vyvolať ďalší dialóg pri pokračovaní vývoja týchto štúdií.“

Z Detroitu pocestuje dvojica štúdií Chevrolet na najdôležitejšie autosalóny, kľúčové lifestylové podujatia, individuálne diskusie a iné miesta, ako napr. univerzitné kampusy. Chevrolet tiež zapojí zákazníkov prostredníctvom sociálnych sietí.

„Pre automobilovú spoločnosť ktorá vie zaujať túto generáciu to je úžasná príležitosť,“ povedal John McFarland, senior manager Chevrolet Global Marketing, ktorý vedie výskum mládeže pre spoločnosť. „Chceme v Chevrolete vybudovať autentické a zmysluplné vzťahy s týmito zákazníkmi z ich pohľadu. Chceme počúvať, čo hovoria, zapojiť ich do procesu konštrukcie a dať im to, čo chcú – a nie to, čo si my myslíme, že chcú.“

Zdroj: Chevrolet Central and Eastern Europe LLC


Súvisiace správy

Najčítanejšie /CHEVROLET/