Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Hyundai prináša pre európskych fanúšikov hudby súťaž s MTV
25. október 2011 @ 08:31:04 CEST, poslal j.čík

HYUNDAI Hyundai, oficiálny celoeurópsky partner MTV EMA (MTV European Music Awards) pre rok 2011, odhalil prvé detaily o partnerských aktivít, ktoré ponúkajú hudobným fanúšikom a začínajúcim popovým hviezdam v Európe jedinečnú životnú príležitosť zúčastniť sa tejto akcii.

Aktivity navrhnuté spoločnosťou Hyundai šíria tému „1+2“ inšpirovanú jedinečnou konfiguráciou dverí nového modelu Hyundai Veloster – oficiálnym vozidlom 2011 MTV EMA.

Hyundai Veloster prináša odvážny dizajn a inovácie do európskeho segmentu kupé svojim rozložením dverí - jedny dvere na strane vodiča a dvoje dvere na strane spolujazdca na ľahký prístup na zadné sedadlá.

Hyundai v spolupráci s MTV prináša „1+2 Súťaž kapiel“, ktorá dáva amatérskym kapelám z celej Európy úžasnú príležitosť pripojiť sa k svetovým menám na javisku a osláviť tak 2011 MTV EMA. Ctižiadostiví muzikanti budú pozvaní, aby online vkladali svoje hudobné klipy na špeciálnu webstránku a z najobľúbenejších kapiel zvolených verejnosťou vyberie porota MTV celkového víťaza, ktorý si zahrá po boku Snow Patrol a Jason Derulo počas 2011 MTV EMA.

Ďalšou aktivitou je „1+2 Hudobný kvíz“, ktorý je zameraný na hudobných fanúšikov v celej Európe a ponúka možnosť cestovať s dvoma priateľmi a zažiť vzrušujúcu atmosféru a živé vystúpenia na MTV EMA. Účastníci súťaže musia odpovedať na množstvo náročných otázok a preukázať svoju vášeň k hudbe.

Allan Rushforth, viceprezident a COO spoločnosti Hyundai Motor Europe, hovorí: "Hyundai je potešený, že sa prvýkrát stal partnerom MTV EMA a aktivity, ktoré sme vytvorili, poskytnú fantastickú príležitosť najviac talentované kapely v Európe a najväčších hudobných fanúšikov. Víťazi budú musieť preukázať skutočnú energiu, inovatívnosť a dynamiku k triumfu nad ostatnými konkurentmi – vlastnosti, ktoré vhodne zapadajú do charakteru modelu Veloster. Unikátne športové kupé s dverami 1+2 perfektne pasuje pre MTV EMA a naše partnerstvo skutočné vystihuje ducha nového sloganu značky Hyundai „Nové myslenie. Nové možnosti.“

Súťaž pre slovenských fanúšikov hudby
Tieto súťaže prebiehajú vo vybraných európskych krajinách, avšak spoločnosť Hyundai Motor Slovakia pripravila svoju verziu aj pre slovenských nadšencov hudby. Celá súťaž prebieha na facebookovom profile “Hyundai Slovensko”.

Podmienky súťaže sú jednoduché. Stačí sa stať fanúšikom stránky Hyundai Slovensko, odfotiť sa s novým modelom Hyundai Veloster, pridať svoju fotku a prostredníctvom svojich priateľov získať čo najviac komentárov k fotke. Z 10 najkomentovanejších fotiek vyžrebujeme jedného výhercu, ktorý spolu so svojimi dvoma kamarátmi pocestuje 6. novembra do Belfastu na 2011 MTV EMA ako VIP hosť spoločnosti Hyundai Motor Slovakia.

Viac na: http://www.facebook.com/HyundaiSlovensko

Zdroj: Hyundai Motor Czech s.r.o., organizačná zložka Slovakia


Súvisiace správy

Najčítanejšie /HYUNDAI/