Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štatistika: Divízia BMW M GmbH zvýšila v roku 2008 odbyt o 50 %
09. február 2009 @ 14:31:50 CET, poslal l.kiss

BMW Vysokovýkonné športové automobily žnú úspechy po celom svete. Dynamický vývoj zaznamenali aj M športpakety a BMW Individual.

S celkovým počtom 24 186 automobilov BMW M zaznamenala BMW M GmbH druhý najlepší rok svojej 30-ročnej pôsobnosti. V porovnaní s predošlým rokom to zároveň predstavuje nárast odbytu o približne 50 percent. Hnacím motorom tohto úspechu bol predovšetkým predaj nového BMW M3, ktorého sa za prvý kompletný rok produkcie podarilo umiestniť u zákazníkov po celom svete v počte takmer 18 000 kusov.

Portfólio produktov BMW M GmbH dnes predstavuje sedem modelov. Z nich najúspešnejším bolo vlani BMW M3 Coupé, ktorého sa predalo 10 571 kusov. Od marca 2008 predávané BMW M3 Sedan si našlo 3253 nových zákazníkov, v máji 2008 uvedené BMW M3 Cabrio malo za vlaňajší rok na konte 4169 kusov. Podstatne lepšie než v prípade predošlej generácie sa predáva aktuálne BMW M5, vo verziách Sedan aj Touring: vlani si našlo vo svete 2465 nových majiteľov. Publikum neopúšťa ani fascinácia modelmi BMW M6 Coupé a BMW M6 Cabrio: pre prvý z nich sa rozhodlo vlani 1102 zákazníkov, pre druhý 1158 záujemcov. Svoj neodškriepiteľný podiel pridali aj BMW Z4 M Coupé (739 kusov) a BMW Z4 M Roadster (699 kusov).

Trvalý nárast na všetkých dôležitých trhoch
zväčšiťNadšenie z vysokého výkonu, autentického dizajnu a techniky, priamo inšpirovanej motoristickým športom, je globálnym fenoménom. Vďaka tomu si produkcia BMW M GmbH upevnila svoju odbytovú pozíciu na všetkých dôležitých trhoch sveta. Najvýznamnejším trhom samostatnej krajiny je severoamerický: v USA sa konkrétne vlani odbyt vyšplhal na 10 663 vozidiel BMW M. V porovnaní s predošlým rokom to znamenalo nárast až takmer o 70 percent. Domáci nemecký trh sa v roku 2008 stal druhým najväčším odbytiskom produkcie BMW M GmbH: nového zákazníka si tu našlo 2777 vozidiel. Oproti roku 2007 to predstavuje plus 37 percent. Najvýraznejší percentuálny nárast odbytu nastal na kanadskom trhu, kde si logo „M“ zlepšilo svoju pozíciu medziročne až o 130 percent.

Nárast odbytu M športpaketov
Podstatnou mierou sa zvýšil odbyt športových balíkov M pre modely BMW radu 1, BMW radu 3, BMW radu 5, BMW radu 6, ako aj pre BMW X3 a BMW X5. Motoristickým športom priamo inšpirované doplnky pre dizajn, podvozok a interiér oslovili v roku 2008 celosvetovo 156 139 zákazníkov, čo znamená nárast o 7 percent. Najdôležitejšími zónami odbytu v tejto oblasti boli Veľká Británia a Írsko, nasledované druhým Nemeckom.

Úspešné ťaženie ponuky BMW Individual
Divízia M GmbH prispela významný rozšírením produktovej ponuky aj do obohatenia portfólia prvkov BMW Individual. Zákazníci dostali k dispozícii ďalšie ušľachtilé materiály do interiéru, špičkové zábavné systémy, exkluzívne odtiene laku a dizajn diskov kolies, ako aj ďalšie prvky. Celkovo narástol podiel vozidiel s individuálne dotvoreným a modifikovaným štýlom pomocou prvkov BMW Individual v roku 2008 až o 30 percent.

Jazdecký tréning BMW Group: spôsob, ako si vychutnať maximálnu radosť z jazdy úplne suverénne
Až približne 15 000 účastníkov absolvovalo v roku 2008 tréningy jazdeckej zručnosti, ktoré majú za cieľ ešte viac priblížiť možnosti, poskytované modelmi BMW Group. Ponuka kurzov zahŕňa viaceré možnosti a stupne od seminárov pre začiatočníkov, až po špecializované na motoršport orientované kurzy na pretekárskych okruhoch.

Impulzy pre rok 2009 prostredníctvom nových modelov, produktov a programov
Výrazný nárast odbytu produktov BMW M GmbH v roku 2008 jednoznačne potvrdil, že aj v časoch ťažkej trhovej situácie si vášeň zákazníkov pre automobilovú dynamiku najvyššieho rangu udržiava stúpajúcu tendenciu. Už dnes sú položené základy pre to, aby sa tento trend podarilo udržať aj v roku 2009. V tomto roku BMW M GmbH svoju ponuku ešte výraznejšie obohatí o doplnky BMW Individual pre nové BMW radu 7, pribudnú aj ďalšie opcie pre aktuálne aj budúce modely BMW.

Zdroj: Milan Stupka, Marketing a PR manager, BMW Group Slovakia


Súvisiace správy

Najčítanejšie /BMW/