Mazda Motor Corporation oznámila, že Stephen Odell bol menovaný prezidentom Mazda Motor Europe a nahradí tak Jana Brentebråtena, ktorý sa vráti do Ford Europe na novú pozíciu.
John Mendel, v súčasnej dobe riaditeľ marketingu vo Forde vo Veľkej Británii, postúpi na pozíciu Executive Vice President predaja, marketingu, zákazníckej spokojnosti a náhradných dielov do Mazda North American Operations, a to s platnosťou od 1. januára 2002.
Mazda vstupuje do novej fázy svojej histórie. V priebehu nadchádzajúcich troch rokov uvedie 9 nových modelov v Európe a 11 v Severnej Amerike. Tieto nové zmeny majú zaistiť, že Mazda a jej nové modely budú úspešné.
David Thomas, generálny riaditeľ Mazda Motor Corporation zodpovedný za marketingovú a obchodnú stratégiu povedal: „Steve Odell zohral kľúčovú úlohu v našom obchode v Severnej Amerike. Spoločnosť Mazda Motor Europe preberá omnoho silnejšiu po tom, čo prešla celkovou reorganizáciou pod vedením Jana Brentebråtena a je pripravená na budúci rast. V tejto dobe kontrolujeme takmer 80% objemu predaja prostredníctvom našich vlastných spoločností a už teraz začíname zbierať prvé plody našej práce. Steve bude na týchto pevných základoch ďalej budovať a privedie Mazdu k úspechu.“
Odell bol Vice Prezidentom Mazda North American Operations so zodpovednosťou za obchod, marketing, zákaznícku spokojnosť a operácie s náhradnými dielmi v Spojených Štátoch. Skorej ako nastúpil v januári 2000 k Mazde, bol Odell marketingovým a obchodným Vice Prezidentom v Jaguar North America.
John Mendel zahájil svoju kariéru vo Forde US v roku 1976, kde pôsobil na mnohých obchodných a marketingových miestach u značky Ford, Lincoln Mercury a v zákazníckom centre Forda. Pracoval v Chicagu, San Franciscu a v Los Angeles. Od roku 1999 pôsobil vo Forde v Británii ako marketingový riaditeľ.
Thomas povedal: „Jan Brentebråten sa za päť rokov, čo bol s nami, významnou mierou zaslúžil o upevnenie pozície Mazdy v Európe. Ako riaditeľ Mazda Motors Deutschland reštrukturalizoval a dokázal zvrátiť vývoj v Nemecku vo veľmi kritickom období. Potom, ako Prezident Mazda Motor Europe a riaditeľ Mazda Motor Corporation reštrukturalizoval organizáciu spoločnosti a zameral ju viacej na zákazníkov a v súlade s Millenium plánom ju pripravil pre budúci rast. Prajeme mu veľa úspechov v jeho novej pozícii vo Forde.“