Dvaja vodiči - legendy sveta rally - Miki Biasion a Markku Alén, plus kamión Iveco Eurocargo, ktorý zmenil históriu dopravy, to všetko spolu s kvalitnými talianskymi pneumatikami Pirelli bude prítomné v roku 2005 na štartovacej čiare "All Terrain" rally - legendárnej rally Dakar.
Tím Italia Motosport - ktorý sa už trikrát zúčastnil najslávnejšej rally na svete s kamiónmi Iveco - sa rozdelil do dvoch tímov, ktoré budú stáť pred náročnou cestou o dĺžke cez 10 tisíc kilometrov so zrakom upreným na najvyššie méty.
Mikiho Biasiona netreba zvlášť predstavovať. Jeho kariéra hovorí sama za seba: dva svetové tituly v rally s vozidlom Lancia Delta Integrale a jeho výsledky v sektore "All Terrain"; dva ďalšie svetové tituly získal v rokoch 1998 a 1999 s vozidlom Iveco Eurocargo. Po jeho boku bude skúsený navigátor Tiziano Siviero.
Markku Alén je jednoznačne považovaný za jedného z najväčších vodičov rally všetkých čias. Najprv s vozidlami Fiat 124 Abarth a Fiat 131 Abarth a potom s vozidlami Lancia Stratos, Lancia 037 a Lancia Delta S4 sa pustil do víťazstiev na prašných a nerovných terénoch celého sveta.
Tímy budú mať troch vodičov na každé vozidlo, kde sa predstavia ďalší skúsení vodiči, ako sú Livio Diamante, veterán Dakaru a Toni Guido, ktorý má na konte deväť účastí.
Dva kamióny Iveco Eurocargo 140E24 WS budú vybavené šesťvalcovými motormi Tector s objemom 6000 kubických centimetrov. Tieto kamióny patria do stredného radu vozidiel Iveco a sú odvodené od štandardného modelu. Hlavnou modifikáciou bude pre tento druh rally nevyhnutné nastavenie s posilnenými tlmičmi nárazov a nebude chýbať ani systém regulácie tlaku pneumatík počas jazdy.
Kamióny Iveco Eurocargo 140E24 WS bude obúvať oficiálny dodávateľ pneumatík - Pirelli. Budú to pneumatiky Pirelli PS 22 Pista, veľkosti 14.00 R 20, súčasť štandardného rozsahu sortimentu pneumatík Pirelli, ktoré sú zárukou špičkového výkonu v podmienkach odolnosti a spoľahlivosti.
Pneumatiky Pirelli PS 22 Pista sa vyznačujú vynikajúcou pojazdnosťou pri veľmi nízkom tlaku v extrémnom prostredí, akým je napr. piesok, a takisto vynikajúcou odolnosťou proti roztrhnutiu a preseknutiu. Pre tieto tímy je to najideálnejšia voľba, ktorá im umožní prekonať namáhavú trasu, akou je Dakar.
Legendárna rally je pripravená odštartovať 1. januára 2005 odchodom z Barcelony a bude prebiehať po trase, ktorá od organizátorov dostala prívlastky "klasická a selektívna".
Po prejazde Španielskom účastníci prekonajú prvý africký "špeciál" v Maroku, potom v Mauretánii ich čaká mnoho volieb možností trasy, ktoré - na "radosť" navigátorov - čakajú na objavenie.
Po prejazde Saharou súťaž pokračuje do tropických pralesov Mali, odtiaľ do Senegalu, kde sa účastníci stretnú 16. januára 2005 na pláži v Dakare.