Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
výstavy: Sedem slovenských premiér od Peugeotu na Autosalóne v Bratislave
11. apríl 2012 @ 21:42:22 CEST, poslal p.mauer

PEUGEOT Vo svojej expozícii na 22. autosalóne v Bratislave značka PEUGEOT odhalí so svojimi siedmimi slovenskými premiérami svoju silnú produktovú ofenzívu na rok 2012. PEUGEOT uvádza nový model 107, absolútnu novinku, model 208, ktorý sa vyrába aj v závode PSA v Trnave.


Prostredníctvom dvoch modelov hybridných automobilov s dieselovým motorom HYbrid4 3008 HYbrid4 a 508 RXH potvrdzuje svoj technologický a environmentálny predstih. S modelom 4008 odhaľuje Peugeot dodatočný článok vo svojej globalizačnej dynamike. A na trh prichádza aj nový Partner a Expert tak v osobnom ako aj úžitkovom prevedení.

Na vnútornej ploche v hale B2, na autosalóne Bratislava 2012 vystavujeme 15 automobilov vrátane špeciálnej automobilovej štúdie HX1, ktorá bola po prvý krát veľmi úspešne prezentovaná na Salóne vo Frankfurte a v januári 2012 v Paríži získala titul najkrajší prototyp.

Na vonkajšej ploche vystavujeme úžitkové automobily v kompletnej ponuke. V exteriéri sa nachádza aj špeciálne testovacie centrum PEUGEOT so 16 modelmi vrátane noviniek. Návštevníci Autosalónu hneď pri hlavnom vchode uvidia špeciálnu expozíciu vyhradenú len novému modelu 208 a akcii Peugeot 208 Re-generation tour. Práve z tohto miesta za podpory ostatných 208, v sobotu 21. apríla, štartuje o 14 hodine špeciálna tour po celom Slovensku a ktorá je neoddeliteľnou súčasťou podpory uvedenia nového modelu 208 na Slovensku.

Peugeot 208: RE-GENERATION
zväčšiť obrázok Po historickom úspechu svojich predchodcov – viac ako 15 miliónov vozidiel „série 200“ vyrobených v priebehu posledných 30 rokov - model 208 aktualizuje estetické kódy značky vo svojom segmente s jedným jediným cieľom: znovu získať vedúce postavenie vo svojej kategórii v Európe. Na vytvorenie automobilu schopného očariť a zjednotiť rôznorodú klientelu očakávajúcu zásadné zmeny si projekt „A9“ hneď na začiatku vymedzil také ambiciózne zadávacie podmienky, s akými sa Značka doteraz nestretla. Cieľom bolo vytvoriť automobil, ktorý bude predstavovať skok o jednu generáciu.

Peugeot 208: RE-GENERATION
- RE-GENERATION z pohľadu architektúry uvádza do súladu kompaktnosť vozidla (dĺžka: 3,96 m), jeho zníženú hmotnosť (– 110 kg v priemere v porovnaní s modelom 207) a zväčšený vnútorný priestor,
- RE-GENERATION z pohľadu dizajnu sa vyznačuje novými estetickými kódmi a dynamikou dvoch rôznych karosárskych verzií,
- RE-GENERATION z pohľadu ergonómie sa prejavuje v úplne novom riešení miesta pre vodiča, v intuitívnej konektivite pomocou veľkej dotykovej obrazovke a v modernom vycibrenom interiéri,
- RE-GENERATION z pohľadu ochrany životného prostredia, ku ktorej prispieva ponuka desiatich výkonných a striedmych hnacích agregátov s rozšírenou e-HDi a prvé aplikácie novej generácie trojvalcových motorov
- RE-GENERATION z pohľadu potešenia z jazdy vďaka novej syntéze jazdných vlastností, ktorá využíva celé know-how Značky, aktívnej a pasívnej bezpečnosti najvyššej úrovne, novátorským zariadeniam ako je funkcia Park Assist.

Technológia HYbrid4: predstih značky Peugeot
zväčšiť obrázok Značka pokračuje v znižovaní emisií CO2 vozidiel svojich modelových radov: priemerné emisie CO2 modelov Peugeot predstavovali 129 g/km v roku 2011, čím sa dostali pod úroveň 130 g/km, ktorú Európska komisia stanovila od roku 2015.
Environmentálna politika Značky sa neustále zameriava na optimalizáciu spaľovacích motorov (downsizing, stop&start e-HDi), a to vrátane zavedenia motorizácií novej generácie ako je rodina benzínových motorov vývojového radu EB (trojvalcové motory 1.0l a 1.2l). Technologickým predstihom značky Peugeot, ktorý predstavuje silný environmentálny záväzok Značky v kontexte silno rastúceho trhu dieselových agregátov v Európe, je však hybridný diesel HYbrid4. S technológiou pohonu HYbrid4 prichádza Peugeot s úplne novou ponukou z hľadiska ekologických prínosov a potešenia z jazdy. Hybridný pohon, spájajúci dieselový motor 2.0 HDi FAP o výkone 163 koní poháňajúci predné kolesá a elektrický motor s výkonom 37 koní zabudovaný v zadnej náprave, umožňuje zaručiť nové potešenie z jazdy – pohonom všetkých štyroch kolies, maximálnym výkonom 200 koní, režimom jazdy „nulové emisie“ – a spotrebou nižšou o 35% v porovnaní so spaľovacím motorom porovnateľného výkonu.

2 modely vystavené v Bratislave ilustrujú všestranné použitie technológie HYbrid4.
- 3008 HYbrid4, v predaji od februára
- V modeli 508 RXH, ktorý sa uvádza práve v týchto dňoch, sa spája hybridná dieselová motorizácia s výrazne charakteristickým vzhľadom s cieľom poskytnúť originálnu víziu all road automobilov a obnoviť potešenie z jazdy.

4008: nové SUV 4x4 značky Peugeot
zväčšiť obrázok Model 4008, takisto predstavený vo svetovej premiére na autosalóne v Ženeve a v slovenskej premiére na Autosalóne v Bratislave, symbolizuje požiadavky kladené na zvyšovanie úrovne modelového radu a zároveň požiadavky internacionalizácie značky Peugeot. Vďaka svojmu charakteristickému a štýlovému vzhľadu, ako aj vlastnostiam SUV s pohonom 4x4, je model 4008, ktorý sa bude predávať na viac ako 70% mimo Európy, modernou odpoveďou na požiadavky zákazníkov terénnych automobilov v segmente kompaktných SUV s vysokým rastom. Ako výsledok spolupráce PSA–Mitsubishi, Peugeot 4008 je silnou osobnosťou, charakteristickou pre automobily značky Peugeot. Misia teda bola splnená, nové estetické kódy značky sú rozvážne použité, „bojovný“ charakter automobilu bol podčiarknutý použitím zvislých línií na maske chladiča, chráničov spodnej časti karosérie a veľkoryso vykrojených lemov blatníkov pripravených prijať veľké kolesá. Interiér modelu 4008, umocnený výberom materiálov, bohatou ponukou zariadení a presklenou panoramatickou strechou, poskytuje cestujúcim exkluzívnu atmosféru. Vďaka jeho kompaktnosti (dĺžka 4,34 m), ktorá je zárukou dobrej ovládateľnosti a vďaka priestrannosti, je toto osobitne viacúčelové vozidlo vhodné pre každodenné použitie a pre voľný čas. 4 motorizácie modelu 4008 (2 dieselové, 2 benzínové) budú v ponuke v Európe s pohonom 4x4 s elektronickým riadením. So svojimi rekordne nízkymi emisiami CO2 vo svojej kategórii je Peugeot 4008 hodný svojho postavenia moderného SUV a patrí mu miesto po boku sedanov v centre našich miest.

Produktová ofenzíva
Ostatné modely Peugeot predstavené na našom stánku o nič menej svedčia o obnovenom modelovom rade a o ofenzívnom zameraní značky. Spomeňme model 508, ktorý zaznamenal v roku 2011 veľmi úspešnú penetráciu v Európe a v Číne, či modely 3008 a 5008, ktoré sú nepopierateľným úspechom, novú 107-ku, športové RCZ, nové modely PARTNER a EXPERT, vystavené taktiež v slovenskej premiére.
_______________________________________________________________________

Peugeot je zastúpený v 160 krajinách sveta s 10 000 kontaktnými miestami a všade spája náročnosť a emócie. V roku 2010, ktorý bol rokom 200. výročia značky, Peugeot potvrdil svoju pozíciu 1. francúzskej automobilovej značky na svete a s predajom 2 142 000 vozidiel získal 9. priečku vo svetovom rebríčku . Peugeot je jediná značka, ktorá ponúka integrovanú mobilitu zahŕňajúcu osobné a úžitkové vozidlá, skútre, bicykle a ponúka aj širokú škálu služieb, vrátane mobility Mu.

Zdroj: Ivana Orviska, Communication and PR Manager, Peuegeot Slovakia, s.r.o.
TS: 10.04.2012


Súvisiace správy

Najčítanejšie /PEUGEOT/