Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
výstavy: Peugeot na svetovom autosalóne v Paríži
13. september 2012 @ 07:31:20 CEST, poslal j.kval

PEUGEOT Svetová automobilová výstava „Mondial Paríž“ ponúka bezpochyby najnovšie novinky vo svete automobilizmu. V stánku novej architektúry vystavuje značka Peugeot tromfy svojej obnovenej ofenzívy. Na ploche 3900 m2 odprezentuje novú ponuku modelov, nové inšpirácie, know-how prostredníctvom konceptu ONYX, svetovú premiéru modelu 301, Concept 2008, 40 sériových modelov a 10 rôznych verzii modelu Peugeot 208.

Značka vyhradila osobitne významné miesto pre nový Peugeot 208, opäť potvrdzuje svoju politiku zvyšovania úrovne produktového radu a zaručeného potešenia z jazdy, dokazuje svoju inšpiráciu a svoje know-how prostredníctvom konceptu Onyx a s modelmi 301 a 2008 Concept potvrdzuje urýchlenie svojej stratégie internacionalizácie. Medzi 40 sériovo vyrábanými automobilmi a konceptami, vystavenými v expozícii značky Peugeot na ploche 3 900 m2 na svetovom autosalóne v Paríži, vystavuje Peugeot nie menej ako 10 reprezentatívnych exemplárov modelu 208: toľko rôznych variácií modelu, ktorý sústreďuje jedinečné know-how Značky v kategórii mestských vozidiel a stelesňuje re-generáciu značky Peugeot. Ku koncu augusta, ešte pred dokončením kompletného spustenia jeho predaja v zahraničí, nástupca legendárnej „série 2“ Značky, predávaný v Európe v priebehu druhého štvrťroku, už očaril viac ako 103000 zákazníkov, z ktorých 90 % si vybrali verzie strednej a najvyššej triedy.

Model 208 Intuitive, odhalený v svetovej premiére v Paríži, poskytuje najvyšší komfort pre vodiča. Odhalením funkcie parkovacieho asistenta Park Assist, špeciálna trojdverová alebo päťdverová séria modelu 208 Intuitive poskytuje technológiu na každodenné použitie: parkovací manéver za volantom vozidla má magický účinok … Stačí, aby si vodič na dotykovej obrazovke zvolil požadovaný manéver podľa toho, či chce zaparkovať v rade vozidiel na ľavej alebo pravej strane vozovky. Len čo systém nájde a vyhodnotí pomocou pozdĺžnych a bočných snímačov miesto na parkovanie ako dostatočne veľké, funkcia Park Assist ponúkne „prevzatie riadenia“ namiesto vodiča a pod jeho kontrolou, pričom vodič sa venuje len pohybu vozidla (akceleračnému pedálu/brzdovému pedálu, prevodovke).

So spustením služby Peugeot Connect Apps vo vozidle Peugeot pri príležitosti svetového autosalónu posilňuje značka Peugeot svoje vedúce miesto v ponuke mobilných služieb. Ponuka Peugeot Connect Apps poskytuje užívateľovi úplne novú skúsenosť z využívania mobilných služieb: desať aplikácií uľahčuje každodenný život svojho majiteľa vozidla tým, že ho informuje o cenách paliva na čerpacích staniciach, o voľných miestach na parkoviskách a poskytuje mu množstvo ďalších užitočných informácií …

Model 208 Type R5, odhalený na svetovom autosalóne, pripomenie na stánku športové gény značky Peugeot: po modeli 208 R2, otvára divízia Peugeot Sport s modelom 208 Type R5 novú kapitolu športových verzií modelu 208. Nasledovník súťažného špeciálu 207 Super 2000, ktorý predstavuje nepopierateľne referenciu v kategórii S2000 vďaka množstvu získaných víťazných titulov, ale aj vďaka jeho technickým a športovým výkonom, model 208 Type R5 bude ťažiť z bohatých odborných znalostí divízie Peugeot Sport; v druhom štvrťroku sa zúčastní prvých pretekov a následne sa v nasledujúcej sezóne bude uchádzať o získanie titulov na národných a medzinárodných šampionátoch.

Zvyšovanie úrovne produktového radu a zaručené potešenie z jazdy

zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok Peugeot odhalil na ženevskom autosalóne dve koncepčné vozidlá, 208 XY a 208 GTi, ktoré sú vystavené v Paríži v ich definitívnej podobe šesť mesiacov pred ich spustením do predaja. Peugeot 208 spôsobil prevrat v ponuke vo svojej kategórii. 208 XY a 208 GTi výrazne posilňujú segment Premium. V oboch prípadoch ide o trojdverové verzie modelu s výrazne identickými prvkami vonkajšieho vzhľadu, špecifickými maskami chladiča, svetelným podpisom prednej časti, exkluzívnymi 17“ diskami kolies, dômyselne spracovanými materiálmi a farbami a jedinečnými vyhotoveniami interiéru: už pred zapnutím zapaľovania, model 208 XY – mestský, elegantný a exkluzívny automobil, a 208 GTi, ktorý oživuje mýtus, priťahujú spoločne pohľady.
Potešenie z jazdy bude vždy zaručené. 208 XY bude mať v ponuke výkonné a úsporné benzínové a e-HDi motorizácie o výkone od 92 do 155 k. Motor 1,6 l THP o výkone 200 koní modelu 208 GTi v spolupráci s mechanickou prevodovkou so 6 skrátenými prevodmi ťaží to najlepšie z podvozku. Modely 208 XY a 208 GTi sú novinkami a jasne ilustrujú stratégiu zvyšovania úrovne produktového radu Značky. Táto stratégia prináša svoje ovocie: v prvom polroku tohto roku bolo vo svete predaných 161 000 vozidiel Premium Značky, čo predstavuje 20 % z predávaných objemov a nárast v porovnaní s prvým polrokom 2011.

Predaj modelu 508, vyrábaného vo Francúzsku a v Číne, vzrástol v prvom polroku o 21 % (69 000 predaných vozidiel), crossover 3008 (62 000 predaných vozidiel za toto obdobie) pokračuje vo svojich excelentných obchodných úspechoch, modely 207 Coupé-Cabriolet a 308 CC patria medzi lídrov vo svojej kategórii v Európe; pritom netreba samozrejme zabúdať na coupé RCZ, ktoré potvrdzuje svoj charakter na jasne viditeľnom úzko špecifickom trhu.

zväčšiť obrázok V stánku Peugeot budú môcť návštevníci svetového autosalónu objaviť nový Peugeot RCZ, ktorý odhalí niekoľko mesiacov pred jeho spustením do predaja obnovené tromfy kompaktného športového kupé, ktorý už očaril skoro 44 000 nadšencov od jeho uvedenia na jar roku 2010. Nový Peugeot RCZ má úplne novú prednú časť, ktorej športovejší charakter dotvára sila štýlu zadnej časti a krivky dvojitého zaoblenia strechy. Nové farby karosérie, nové disky, nová farba oblúka, množstvo nových vyhotovení interiéru: atraktívnosť a exkluzivitu nového modelu RCZ posilňuje široká paleta kombinácií farieb a materiálov, či už v exteriéri alebo v interiéri, ktorá každému zákazníkovi umožní vytvoriť si «svoj vlastný» Peugeot RCZ. A pritom sa vždy oddávať intenzívnym emóciám v oblasti jazdnej dynamiky … RCZ R Concept, ktorý oslávi svetovú premiéru v Paríži v povrchovej úprave z čiernej matnej medi, ohlasuje príchod RCZ R, verzie symbolizujúcej radikálny športový charakter, ktorá uzrie svetlo sveta koncom roku 2013. Model RCZ R bude vybavený novým motorom 1.6 l THP s maximálnym výkonom 260 koní, čím sa z neho stane najvýkonnejší sériový model v histórii značky Peugeot. Jeho efektívnosť bude referenciou s jedným z najvyšších špecifických výkonov na svete pre sériovo vyrábané vozidlo – viac ako 160 k/l – a s cieľom dosiahnuť emisie CO2 155 g/km. RCZ R sľubuje intenzívne dynamické pocity vďaka špecifickým podvozkovým častiam spojeným s diferenciálom s obmedzeným sklzom typu Torsen.

Tri modely HYbrid4 Značky sa svojim technologickým a environmentálnym predstihom plne hybridného dieselového pohonu podieľajú na dosahovaní požiadavky zvyšovania úrovne produktového radu. S technológiou HYbrid4, ktorá oslávila svoju svetovú premiéru s modelom 3008 HYbrid4 uvedeným začiatkom roku, poskytuje Peugeot úplne novú ponuku z hľadiska environmentálnych služieb a pocitov z jazdy. Kombinovaný maximálny výkon 200 k, po spočítaní výkonu spaľovacieho motora 2.0 HDi a elektrického motora na zadnej náprave, umožňuje modelu 3008 HYbrid4 poskytnúť nové potešenie z jazdy vďaka výberu zo 4 rôznych režimov (automatický režim „Auto“, režim s nulovými emisiami „ZEV“, režim „Sport“ a režim 4x4 „4WD") a úspornej spotrebe. Ponuku vozidiel s plne hybridným dieselovým pohonom značky Peugeot doplnili v prvom polroku modely 508 RXH a neskôr 508 HYbrid4. Táto ponuka si získala svojich klientov: ku koncu júna zaznamenali tieto tri modely spolu viac ako 9 000 objednávok.

Inšpirácia: koncept Onyx a Peugeot Design Lab

zväčšiť obrázok Náročnosť, emócie, vzhľad … V priestore expozície Peugeot na svetovom autosalóne 2012, v duchu tradície super-vozidiel Značky, nebude chýbať koncept Onyx, ktorý poskytuje priestor pre predstavivosť návštevníkov. Pod svojou radikálnou a dôkladne vytvarovanou siluetou dĺžky 4,65 m s kolesami na 20’’ diskoch ukrýva koncept vozidla Onyx srdce atléta: strecha zhotovená z uhlíkových vláken, motor V8 hybrid HDi 3,7 l o výkone 600 k v zadnej centrálnej polohe, 6-stupňová sekvenčná prevodovka a nápravy sú výsledkom exaktných odborných znalostí pretekárskych vozidiel na najvyššej úrovni. Karoséria vyniká kontrastom materiálov a farieb: blatníky a dvere sú odeté v čistej medi a matný čierny uhlík zdobí ostatné časti skriňovej karosérie. Presklená strecha s dvojitým zaoblením orámovaná hliníkovými oblúkmi odhaľuje konštrukciu z hliníkových vlákien a úplne nový vnútorný priestor odetý celý do plsti: pasažieri sa tak stanú súčasťou interiéru. Koncepcia miesta vodiča sa riadila intuitívnosťou, čo dokazuje malý volant alebo hliníkové ovládače, ktoré sú prirodzene na dosah rúk. S modelom Onyx Peugeot pokračuje v zamýšľaní sa nad výberom materiálov: je to prípad materiálu Newspaper Wood, vyrábaného zo starého stlačeného novinového papiera, z ktorého je vyrobená palubná doska a stredová konzola. Popri modeli Onyx predstavuje Peugeot aj Onyx Concept Bike, ultraľahký športový motocykel (superbike) s kapotážou z karbónových vlákien vyvinutý dizajnovým štúdiom Peugeot Design Lab a Onyx Concept Scooter, trojkolesový skúter s obsahom 400 cm3 a hybridným pohonom, ktoré pripomínajú históriu značky Peugeot v oblasti rôznych osobných dopravných prostriedkov.

Vzhľadom na bohaté skúsenosti z 200 rokov priemyselnej výroby a 120 rokov automobilovej výroby, prezentuje značka Peugeot na svetovom autosalóne prvé výsledky prác dizajnového štúdia Peugeot Design Lab, ktoré značka otvorila v júni tohto roku. Peugeot Design Lab je dizajnové štúdio Global Brand Design, ktorého cieľom je vyvíjať silné a koherentné stratégie značky zamerané na posilnenie identity, hodnôt a kódov externých klientov. Jeho hlavnou úlohou je koncepcia produktov, služieb a poskytovanie skúsenosti z mimoautomobilovej oblasti. Dizajnové štúdio Peugeot Design Lab pôsobí vo viacerých oblastiach: brand imaging (vytváranie imidžu značky), budovanie, rozvoj, industrializácia, komunikácia. Peugeot Design Lab využíva úplne nový ľudský, technický a tvorivý potenciál ukrytý v dizajnových štúdiách značky Peugeot, ktoré sa nachádzajú v Paríži, čínskom Šanghaji a brazílskom Sao Paule.

Internacionalizácia: Peugeot zaraďuje vyššiu rýchlosť

V porovnaní s prvým polrokom 2011 vzrástol objem zmontovaných vozidiel Peugeot predaných mimo Európy v prvom polroku 2012 o 7,5 %, to jest na 287000 kusov. Peugeot zaraďuje vyššiu rýchlosť a prezentuje na svetovom autosalóne dva hlavné tromfy zrýchlenia stratégie internacionalizácie: 301 a 2008 Concept.

zväčšiť obrázok Nový Peugeot 301, vystavený počas dvoch dní autosalónu určených pre novinárov, bol vyvinutý pre silne sa rozvíjajúcu klientelu na rozvojových trhoch: je to náročná klientela zaujímajúca sa o trojpriestorové sedany s pridanou hodnotou, ktoré sú však pre ňu dostupné. Peugeot 301 v sebe integruje najnovšie štylistické kódy značky Peugeot a ponúka charakteristický dizajn, ktorý bol inšpirovaný emóciami na jednej strane a robustnosťou na strane druhej. Vďaka svojim rozmerom (dĺžka 4,44 m) ponúkne svojim pasažierom veľkorysý vnútorný priestor – rekordný vo svojej kategórii na zadných miestach – a úctyhodný objem batožinového priestoru 640 litrov. Peugeot 301 má v ponuke benzínové a dieselové motory poslednej generácie – medzi ktoré patrí aj najnovší benzínový trojvalec 1,2 l – poskytuje bezpečné správanie na ceste a množstvo zariadení na zvýšenie komfortu a bezpečnosti: Peugeot 301 je pohodlný, bezpečný a robustný rodinný sedan, vyvinutý do často extrémnych poveternostných a jazdných podmienok krajín, v ktorých sa spustí na jeseň 2012 jeho predaj. Peugeot 301 sa vyrába v závode v meste Vigo (v Španielsku) a bude sa predávať v mnohých krajinách a to najmä v Turecku, v Strednej a Východnej Európe, v Rusku, na Ukrajine, v Severnej Afrike, na Strednom Východe, ako aj na niektorých latinskoamerických trhoch … V druhej fáze sa spustí priemyselná výroba a predaj v Číne.

zväčšiť obrázok 2008 Concept, mestský crossover: po štúdii Urban Crossover Concept, odhalenej na poslednom autosalóne v Pekingu, predstavuje Peugeot parížskemu publiku ponuku automobilu pre čoraz mestskejší svet. V Európe, Číne a Latinskej Amerike pracovali inžinieri a dizajnéri spoločne, aby vytvorili tento budúci kompaktný Peugeot, ktorý kombinuje uznávané odborné znalosti Značky vo svete mestských vozidiel a know-how, o ktorých svedčí úspech modelu 3008 v oblasti crosseoverov. 2008 Concept je malé, kompaktné (4,14 m), obratné a viacúčelové vozidlo s jemným a charakteristickým štýlom, ktoré je určené pre mladých obyvateľov Sao Paula alebo Šanghaja, Paríža, Kuala Lumpur alebo Moskvy, ktorí majú radi mesto – ale radi takisto uniknú ruchu mesta … V súlade s dynamikou, ktorú evokuje jeho aerodynamická silueta a jeho atletické línie, ukrýva model 2008 Concept pod svojou kapotou najnovší vývoj skupiny trojvalcových benzínových motorov novej generácie: 1.2 l turbo s priamym vstrekovaním uvádza do súladu výkon (110 k) a krútiaci moment s obzvlášť redukovanými úrovňami spotreby paliva a emisií. Model prezentovaný ako 2008 Concept bude vyrábaný čo najbližšie k svojim zákazníkom: vo Francúzsku (Mulhouse), v Brazílii (Porto Real) a v Číne (Wuhan).

Zdroj: Ivana Orviska, Communication & PR Manager Peugeot Slovakia


Súvisiace správy

Najčítanejšie /PEUGEOT/