Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
automobily osobné: Nový Peugeot 301 - silný vonku, veľkorysý vnútri
20. júl 2012 @ 21:38:52 CEST, poslal p.mauer

PEUGEOT Nový Peugeot 301 je určený na trhy so sťaženými jazdnými podmienkami a pre klientelu, ktorá považuje vnútornú priestrannosť za veľmi dôležitú. Práve tieto dva aspekty sprevádzali tvorcov počas celého projektu, výsledkom čoho sa stal model 301 referenciou v segmente, v ktorom vládne priestrannosť a životnosť.

Robustnosť a kvalita v službách dlhej životnosti

zväčšiť Už od začiatku projektu, v prípravnej fáze, inžinieri značky Peugeot realizovali dlhé testovacie jazdy na rôznych typoch ciest s cieľom priblížiť sa čo najviac budúcim klientom modelu 301. Nekvalitné cesty, horúce počasie, studená klíma, vlhké podnebie ... všetky možné životné situácie boli testované v praxi a niekedy dokonca aj so samotnými klientmi za volantom. Celkovo bolo najazdených desaťtisíce kilometrov na viacerých kontinentoch. Vďaka získaným poznatkom priamo v teréne spolu s „know-how“ značky Peugeot, automobilovým konštruktérom už od roku 1889, sa dizajnéri mohli zorientovať a vybrať čo najzodpovednejšie automobil najlepšie adaptovateľný na rôzne podmienky používania. Tento fakt je podporený technickými riešeniami zameranými na jazdné vlastnosti, robustnosť, kvalitu spracovania vrátane navrhovanej výbavy. Preto nový model 301 je charakterizovaný nasledovnými riešeniami:
- Podvozok je adaptovaný na „nekvalitné cesty“ s cieľom zabezpečiť čo najlepší jazdný komfort,
- Zvýšenie pevnosti použitím väčšieho počtu spevňovacích skrutiek,
- Dvojité tesnenie proti prachu a vlhkosti,
- Automatická klimatizácia s funkciou AC max pre horúce krajiny,
- Vyhrievacia spodná časť čelného okna pre chladné podnebie.

Robustnosť konštrukcie riešená do najmenších detailov je doplnená vysokou úrovňou spracovania. Pri výrobe modelu 301 v mestečku VIGO v Španielsku, boli uplatnené tie isté štandardy ako pri modeli Peugeot 508, ktorý je známy pre svoju vysoko vnímanú kvalitu. Taktiež bolo realizovaných 4 000 000 km jazdy kvality s cieľom zdokonaliť čo najlepšie konštrukciu automobilu. Výsledkom je spoľahlivosť, životnosť aj v tých najnáročnejších podmienkach.

Vysoká úroveň komfortu a priestrannosti , ktorá sa stáva referenciou

Veľká priestrannosť na palube a objem batožinového priestoru, to sú hlavné očakávania klientov, ktorých si chce získať model 301. Bude to automobil naozaj veľmi často využívaný pre potreby rodiny a s prítomnosťou cestujúcich aj na zadných sedadlách. To je dôvod, prečo PEUGEOT detailne riešil všetky faktory vo vzťahu k potencionálnej klientele ako aj s prihliadnutím na konkurenciu. Architekti optimalizovali na maximum rozmery platformy použitej pre model 301, s cieľom dosiahnuť dĺžku 4,44 m. Rázvor zväčšený na 2,65 m, rekord v segmente, umožnil navrhnúť veľký vnútorný priestor s referenčnými rozmermi a veľkorysý kufor, ponúkajúci priestrannosť a objem vysoko nad konkurenciou:
- Šírka vo výške ramien vpredu: 1 409 mm,
- Šírka vo výške ramien vzadu: 1 395 mm,
- Priestor pre kolená: 121 mm *),
- Objem kufra: 640 litrov (506 dm3 VDA 210).
*) disponibilný priestor medzi kolenami cestujúceho vzadu a sedadlom vodiča v základnej pozícii, môže dosiahnuť až 260 mm ak je sedadlo vodiča posunuté maximálne vpred.

Tieto vlastnosti si nepochybne získajú širokú klientelu, nachádzajúcu sa prevažne mimo Západnej Európy.

Sedan klasickej konštrukcie s medzinárodným pôsobením

Peugeot 301 bude v predaji od 1. novembra 2012 v Turecku a potom následne v Strednej a Východnej Európe, v Rusku, na Ukrajine, v Grécku, v Severnej Afrike, na Strednom Východe, v krajinách Perzského zálivu, ako aj na niektorých latinskoamerických trhoch ako aj v Číne. Na Slovensku bude uvedený koncom roka 2012.

Staršie články:
Nový model Peugeot 301
Peugeot 301 - novinka (09/2012)
_______________________________________________________________________

Peugeot je zastúpený v 160 krajinách sveta s 10 000 kontaktnými miestami a všade spája náročnosť a emócie. V roku 2010, ktorý bol rokom 200. výročia značky, Peugeot potvrdil svoju pozíciu 1. francúzskej automobilovej značky na svete a s predajom 2 142 000 vozidiel získal 9. priečku vo svetovom rebríčku . Peugeot je jediná značka, ktorá ponúka integrovanú mobilitu zahŕňajúcu osobné a úžitkové vozidlá, skútre, bicykle a ponúka aj širokú škálu služieb, vrátane mobility Mu.

Zdroj: Ivana Orviska, Communication and PR Manager, Peuegeot Slovakia, s.r.o. TS: 20.07.2012


Súvisiace správy

Najčítanejšie /PEUGEOT/