Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

magazín
motocykle: Harley-Davidson VRSCA V-ROD  Vytlačiť stránku
motor: vidlicový dvojvalec “Revolution“
vŕtanie x zdvid (mm): 100x72
zdvihový objem (ccm): 1130
kompresný pomer: 11,3:1
krútiaci moment (Nm/ot. min-1) : 100,3/7000
príprava paliva: vstrekovanie ESPFI
rázvor (mm): 1713,2
dĺžka (mm): 2375
výška sedadla (mm): 659
pohotovastná hmotnosť (kg): 270,4

Nový vodou chladený revolučný motor: narodený na pretekárskej dráhe.
Nový revolučný motor objemu 1130 ccm poskytuje pre V-ROD charakter pravého výkonného stroja. Jemným pootočením plynu Vás V-ROD okamžite katapultuje vpred a preradením na vyšší stupeň sa úsmev na Vašej tvári ešte viac rozšíri. Tento vidlicový dvojvalec s uhlom valcov 60 stupňov a štvorventilovou technikou systému 2xDOHC dosahuje až 9000 otáčok za minútu. Motor je vybavený najnovším elektronickým vstrekovaním paliva, lištou zapaľovania s integrovanou vysokonapäťovou cievkou, vyvažovacím hriadelom a pružným zavesením motora. Tento revolučný motor nie je len silný, ale má aj dlhú životnosť. To ho odlišuje od ostatných vysoko výkonných motorov, ktoré žijú rýchlo ale zomierajú mlado. Má kované piesty a jednodielny kovaný kľukový hriadeľ uložený vo vymeniteľných ložiskách, aby ostala uchovaná aj budúcim generáciam. Kvapalinové chladenie sa stará o to aby si Vaša V-ROD pri horúcich šprintoch ponechala chladnú hlavu.
Testovacie jazdy absolvovala na rôznych tratiach a za rôznych poveternostných podmienok. Motocykel bol trápený brutálnym zrýchlovaním a celé hodiny bol pri voľnobežných otáčkach vystavený horúcemu slnku Arizony. Na konci vznikol Harley motor, ktorý prežije všetky časy.

V-ROD-om vznikol úplne nový typ sériových motocyklov.
Je to kombinácia extrémnej sily a štýlu Custom, ktorá sa odzrkadľuje aj v skelete rámu. Dvojitý rúrkový rám, bol zhotovený procesom Hydroforming, využívajúci vysoký tlak kvapaliny na dosiahnutie fantastických oblúkov a zakrivení, ktoré obklopujú motor. Tento samotný V-ROD rám by mohol byť vystavený ako umelecké dielo v galérii, no tam by ho bola určite škoda. Aby bola V-ROD úplne dokonalá jej dizajnéri sa nechali inšpirovať Drag Stripom. Jej predok je úplne iný ako poznáte s ostatných sériových motocyklov. Masívna 49 mm vidlica so sklonom 38 stupňov, typická pozícia sedenia, k tomu široká zadná pneumatika a masívne leštené disky kolies to je štýl Harley-Davidson.

Čo vyzerá ako kov je v skutočnosti elexovaný hliník, výsledok výrobného procesu, ktorý je pri výrobe motocyklov jedinečný. Najväčšou výzvou pre dizajnérov bola kvôli kvapalinou chladenému motoru predná časť motocykla. Pre chladič bol vyvinutý špeciálny spoiler s lapačmi vzduchu, ktoré prispievajú k lepšiemu vedeniu chladiaceho vzduchu potrebného pre nenásytný motor. Motor V-ROD znie ako motor Harleya znieť musí.
Motocykel bol vyrobený pre šíru cestu, tak ako aj staršie generácie iných modelov Harley-Davidson.

1 2 3

1. Štvorventilová technika zabezpečuje optimálne plnenie spaľovacích priestorov, aby V-ROD dosiahla ten výkon, čo od nej požadujete.

2. Šikmé ozubenie prevodového súkolesia je výhodné tým, že nie je vôbec akusticky nápadné a tým je zachovaný len brutálny zvuk motora.

3. Pod imitáciou nádrže sa skrývajú mohutné kolmé difúzory slúžiace na dýchanie tohto vysokovýkonného motora.
  

[ Späť na motocykle | Zoznam sekcií ]