Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

testy
Test: Peugeot 308 SW 2.0 BlueHDi GT (09/2015)  Vytlačiť stránku
redaktor: p.linka, 28.09.2015;


Otestovali sme najsilnejšiu verziu Peugeot 308 SW s prívlastkom GT. Európske auto roka 2014 disponovalo motorom 2.0 BlueHDi o výkone 180 konských síl. Vozidlo bolo okrem už spomínanej výbavy GT obohatené o množstvo voliteľnej výbavy, čo napovedalo, že nasledujúci testovací týždeň bude veľmi príjemný.
testoval Peter Linka





Prvé stretnutie

308-čka začala písať svoju históriu v roku 2007, preto možno povedať, že sa jedná o relatívne mladý modelový rad. Testovaný model je iba druhou generáciou modelu 308. Priznám sa, že francúzska značka Peugeot nepatrila k mojim obľúbeným a preto som si po auto išiel s predsudkami, čo sa však čiastočne zmenilo v momente, keď som auto uvidel naživo.

Exteriér

zväčšiť obrázok Ak by som mal opísať 308-čku jedným slovom, bolo by to – elegancia. Čierna farba v kombinácií s chrómom a veľkými 18“ zliatinovými diskami, dáva autu potrebný agresívny vzhľad okorenený štipkou všade prítomnej elegancie. Ak by toto auto nemalo na prednej maske leva, asi by ma ťažko niekto presvedčil o tom, že ide o model pochádzajúci z Francúzska.

zväčšiť obrázok 308-čka je vo verzií GT obohatená o Peugeot Full Led Technology. Na jednej strane tieto svetlomety disponujúce 31 LED diódami v každom svetlomete dokonale dopĺňajú dizajn prednej časti, čo je však dôležitejšie, na strane druhej plnia svoju funkciu ukážkovo aj pri nočnej jazde krajinou. Prednej časti okrem už spomínaných svetlometov dominuje mriežkovaná maska s logom automobilky, samozrejme celá v chróme, a nápis Peugeot, ktorý je tak trochu zapustený pod kapotou.

Naopak zadnej časti vozidla dominujú svetlomety pripomínajúce tvar písmena “C”, ktoré sú zaoblené a výrazne zasahujú do bočnej strany vozidla. O zvuk GT-čka sa stará dvojica chrómových koncoviek, ktoré ako som neskôr zistil, sú len oku lahodiace imitácie výfukov.

Pri pohľade zboku 308-čka nestráca na svojom športovom dizajne, ktorý umocňuje spojler prechádzajúci bočnou časťou popod dvere, chrómové lišty osadené okolo okien, ktoré sú naviac extra tónované, a v neposlednom rade dizajn dotvárajú aj hliníkové strešné nosiče.

Interiér

Interiéru dominuje hneď niekoľko prvkov. Začal by som volantom, ktorý na prvý dojem svojou veľkosťou pripomína skôr volant zo závodnej motokáry. Je však výškovo a osovo nastaviteľný a nesmie chýbať logo GT. Na dotyk je vďaka kvalitným materiálom veľmi príjemný a dobre tvarovaný. Samozrejmosťou je jeho multifunkčnosť, kde si priamo na volante môžete prepínať hudobné stanice, pridávať alebo uberať hlasitosť, nechýba tlačidlo okamžitého vypnutia zvuku a ďalším sa prekliknete do zoznamu obľúbených hudobných staníc. Za volantom sa nachádzajú páčky ručného radenia rýchlosti, ktoré by som osobne uvítal o kúsok bližšie. Na ľavej spodnej strane nachádzam tempomat, ktorý je trochu skrytý a budete sa ho musieť naučiť používať podľa intuície.

Ďalším výrazným prvkom interiéru je multifunkčný dotykový 9,7“ displej, na ktorom budete ovládať takmer všetky funkcie, ktoré auto ponúka. Báť sa faktu, že by ich bolo málo, sa nemusíte. Samotný displej je príjemne natočený smerom k vodičovi, čo prispieva jeho prehľadnosti. Na displeji nájdete informácie o jazde, kam patria údaje ako okamžitá spotreba, počítadlo kilometrov a priemerná spotreba. Po ďalšom kliknutí sa vám zobrazia všetky možné údaje o teplote vo vozidle, mimo vozidla, sila ventilátora a podobne. Klimatizácia je dvojzónová, takže si každý príde na svoje. Ďalšie kliknutie vás posunie do menu vozidla, v ktorom môžete nájsť opäť obrovské množstvo konfigurácií a informácií. Nechýba tu navigácia, on-line služby a pripojenie k telefónu.

Spočiatku som mal z dotykového ovládania obavy z hľadiska prehľadnosti a pozornosti, ktorý som mu musel venovať pri všetkých tých nastaveniach a prestaveniach. Ako som však neskôr zistil, Peugeot ani zďaleka nie je intuitívne auto a jeho vodič potrebuje na zoznámenie niekoľko dní aby pochopil, že všetko je presne tam, kde má byť. Na prvý pohľad mi prišiel stredový panel až moc „sparťanský“, kde by som uvítal umiestniť aspoň ovládanie klimatizácie, čím by sa opticky stredový panel vyplnil. Pod dominantným dotykovým displejom sa nachádza ovládanie hlasitosti rádia spolu s CD prehrávačom. O kúsok nižšie potom môžeme nájsť zamykanie resp. odomykanie auta, vyhrievanie predného a zadného okna, výstražný trojuholník a tlačidlo vnútornej cirkulácie vzduchu. Stredový panel je ukončený malým odkladacím priestorom, v ktorom sa nachádza ovládanie vyhrievania predných sedadiel a konektor pre pripojenie cez USB, AUX + 12V zásuvka.

Prístrojový panel je vsadený v prednej palubovke a po správnom nastavení volantu aj dobre čitateľný a prehľadný. Zaujímavosťou je, že na prístroje sa vodič pozerá ponad volant. Na ľavej strane môžete nájsť ukazovateľ rýchlosti spolu s ukazovateľom paliva, na strane pravej teplotu motora a otáčkomer, ktorého ručička sa pohybuje nezvyčajne v opačnom smere. Medzi budíkmi sa nachádza displej palubného počítača, ktorý poskytuje množstvo potrebných informácií, čím odpadá nutnosť hľadať tieto informácie na dotykovom displeji.

Po nasadnutí si ako prvé všímam všade prítomné červené prešívanie či už sedadiel, volantu alebo palubnej dosky, ktoré dáva autu mimoriadne športovo-elegantný nádych. Spínaciu skrinku by ste hľadali márne, presne tak ako ja, pretože štartovanie je bezkľúčové. Motor dáte do pohybu tlačidlom umiestneným za radiacou pákou, kde okrem neho možno nájsť ovládanie elektronickej ručnej brzdy, tlačidlo „Sport“ a tlačidlo s vyobrazenou snehovou vločkou, po ktorej stlačení sa prevodovka prispôsobí jazde na klzkej vozovke. Pri hľadaní tej správnej polohy v športových, dobre tvarovaných sedadlách potiahnutých Alcantarou pomáha elektronika, ktorej ovládač je ale trochu utopený a miesto na ovládanie úzke. V testovanom GT-čku sú sedadlá pamäťové, s možnosťou nastavenia dvoch pozícií a masážne, s možnosťou nastavenia intenzity masáže. Vodič so spolujazdcom majú k dispozícií trojstupňové vyhrievanie sedadiel. Ako som už spomínal, dobre tvarované sedadlá poskytujú cestujúcim veľké pohodlie a sedadlá sa nepresedia ani po celodennom jazdení. K celkovému pohodliu prispieva aj lakťová opierka, ktorá je nastaviteľná výškovo a osovo, naviac v sebe ukrýva úložný priestor. Priestor medzi riadiacou pákou a práve spomínanou opierkou vypĺňa ďalší odkladací priestor, v ktorom sa nachádza šikovne umiestnený držiak na fľašu, ktorý sa dá v prípade potreby jednoducho odklopiť, respektíve zaklopiť.

O pohodlie cestujúcich vzadu taktiež nie je núdza aj keď miesta na kolená je už pomenej. Pri mojej výške 180 centimetrov som si síce miesto našiel, avšak rozhodne to nie je nič extra. Do úvahy treba brať fakt, že auto patrí do kategórie nižšia stredná trieda. Nechýba možnosť vyklopenia širokej lakťovej opierky, za ktorou sa ukrýva priechod na prípadnú prepravu dlhých predmetov.

Čím sa dostávam k batožinovému priestoru, ktorý disponuje 660 litrami, respektíve 810 litrami kde je zarátaný komplet priestor až po strop. Pri sklopení zadných sedadiel to je 1515 litrov, respektíve 1775 litrov až po strop. Za pomoci piatych výklopných dverí je do batožinového priestoru veľmi dobrý prístup. Dobre vyriešený je kotviaci systém, kde sa nachádzajú štyri posuvné kotviace oká, pomocou ktorých bezpečne uchytíte prepravované predmety. Chýbať nesmú ani úložné priestory na ľavej a pravej strane batožinového priestoru. Pod podlahou našiel svoje miesto na úkor rezervy Subwoofer Denon, Peugeot povinná výbava a ďalší využiteľný úložný priestor. V dnešnej dobe už snáď ani nie je potrebné spomínať, že GT-čko disponovalo zaťahovateľným krytom batožinového priestoru.

Čerešničkou na torte je panoramatická presklená strecha, ktorá je vybavená slnečnou clonou v antracitovej farbe, ktorú oceníte hlavne v obzvlášť horúcich letných dňoch. GT-čko bez panorámy by ani nebolo GT-čko. Dokonale dopĺňa športový charakter vozidla a opticky zväčšuje vnútorný priestor.

Motor, prevodovka a jazda

308-čka disponovala najsilnejším naftovým agregátom s označením 2.0 BlueHDi o celkovom objeme 1997 cm3, produkujúcim 133 kW, čo v prepočte znamená 180 konských síl pri 3750 otáčkach za minútu a to všetko pri 400 Nm dostupných už pri 2000 otáčkach. Vstrekovanie paliva má na starosti systém Common Rail. Prísne legislatívne nariadenia ostali dodržané a 308-čka tak spĺňa emisné normy EURO 6. Nejde predsa o žiadny Volkswagen.

Jazda v Peugeot-e je veľmi plynulá, čo umocňuje presná prevodovka, ktorá aj pri ostrejšom zošliapnutí plynového pedálu nespanikári a nedá vám pocítiť šklbnutie alebo „hluché“ miesto medzi radením jednotlivých rýchlostí. Ak by ste ale predsa len chceli automatickej 6-stupňovej prevodovke „pomôcť“, môžete tak spraviť páčkami radenia za volantom a jednoducho si podradiť alebo naopak radiť vyšší rýchlostný stupeň.

Ak by vám ani toto nestačilo, je tu ďalšia možnosť, ktorá sa dostaví po prepnutí do jazdného módu Sport. Ako prvé si hneď možno všimnúť, že budíky menia svoju inak elegantnú farbu na krvavo červenú a palubný počítač vám ponúkne údaje ako: momentálne využitý počet koní, krútiaci moment a tlak preplňovania. Ďalšou charakteristikou je zvuk, ktorý sa začne rozliehať po interiéri vozidla po zošliapnutí plynového pedálu. Máte pocit ako by ste sedeli v nadupanom osemvalci, avšak len do doby, pokým neotvoríte okno a nenecháte aby vám pravý zvuk pripomenul, že pod kapotou sa nachádza dieslový štvorvalec. Bohužiaľ, ten chytľavý zvuk produkuje reproduktor a tak pocit nadupaného motora majú iba pasažieri nachádzajúci sa vo vozidle. To ale nemení nič na fakte, že 308-čka sa necháva ochotne vytáčať a zrýchlenie je oproti vypnutému Sport režimu citeľné. Zmeny nastávajú aj v reakciách riadenia a prevodovky EAT6.

Časť testu som zameral na spotrebu, ktorá je ale diametrálne odlišná od tej, ktorú uvádza výrobca. Kým spotreba v meste udávaná výrobcom je 4,7 litra na 100 km, mne sa podarilo namerať 5,9 l/100km. Diaľničnú 130-tku, ako aj 110-tku, som zajazdil pomocou tempomatu za rovných 6 litrov na trase Bratislava – Trnava a späť. Priemerná spotreba počas týždenného testu ustála na hodnote 6,5 l/100km. Treba ale povedať, že za ten týždeň bolo auto podrobené rôznym situáciám od ostrej športovej jazdy cez jazdu mestom, diaľnicami až po jazdu cez zakrútené medzimestské úseky. Dovolím si tvrdiť, že bežný užívateľ dokáže bez väčších problémov dosahovať dlhodobú spotrebu 5,5 litra, čo je pri takto dynamickom aute viac ako príjemný údaj. K dosahovaniu dobrej spotreby taktiež prospieva vypínateľný systém Start-Stop.

Podvozok

Použité nápravy (Pseudo McPherson, zadná s deformovateľným priečnym nosníkom) zodpovedajú športovému naladeniu vozidla. GT-čko sa chová pri jazde neutrálne, nedotáčavosť je mierna. Novo použitý elektronický posilňovač riadenia umožňuje použitie športových pneumatík Michelin Pilot Sport 3, ktoré podržia v každej situácií a poskytujú vodičovi potrebnú istotu a spätnú väzbu. Peugeot 308 GT je ale auto, ktoré pre svoje perfektné fungovanie potrebuje perfektné cesty. Tie by ste však v Bratislave hľadali márne. Podvozok jednoducho na našich cestách trpí a nemôžete využiť jeho športový potenciál naplno. Doraz cítiť na môj vkus až príliš skoro a zadunenie, ktoré sa dostaví po prejdení väčšej nerovnosti sa rozlieha po celej karosérií, čo je veľmi nepríjemný pocit. Opak však nastáva, keď doprajete autu potrebnú kvalitu asfaltu a zakrútené rýchle zákruty. GT-čko je rýchle, presné a s dobre fungujúcimi brzdami.

Bezpečnosť

V roku 2013 absolvoval Peugeot 308 bezpečnostné testy Euro NCAP s výsledkom plných päť hviezdičiek pričom bezpečnosť pasažierov bola hodnotená na 92%, bezpečnosť detí na 79%, bezpečnosť chodcov na 64% a bezpečnostné systémy získali 81%.

Bezpečnosti napomáha voliteľný Driver Assistance Pack pozostávajúci z aktívneho tempomatu, systému varovania pri riziku zrážky a automatického núdzového brzdenia. Samotný tempomat má niekoľko funkcií: obmedzovač rýchlosti, regulátor rýchlosti a aktívny regulátor rýchlosti, ktorý naviac umožňuje dodržiavať časový odstup od vozidla. Osobne sa mi posledná spomínaná funkcia zdala byť až moc precitlivená a jazda sa tak stávala doslova nepríjemná. Celkovo však tempomat funguje bez výhrad, avšak pred jeho prvým použitím odporúčam naštudovať si manuál, pretože jeho použitie nie je vôbec intuitívne.

O bezpečnosť sa stará systém sledovania mŕtveho uhla, ktorý priamo v spätnom zrkadle indikuje blížiace sa auto nachádzajúce sa v mŕtvej zóne. Nežnejšie pohlavie iste poteší systém Park assist, ktorý umožňuje automatické zaparkovanie do pozdĺžnej rady ako aj kolmé parkovanie.

Zastavenie vozidla má na starosti účinný brzdový systém skladajúci sa z predných 330 mm kotúčov a zadných 290 mm. Na všetko dohliada centrálna jednotka Bosch 9CE, ktorá má za úlohu rozdeľovať brzdný účinok medzi všetky štyri kotúče. GT-čko je naviac v sérií vybavené deaktivovateľným ESP. V základnej výbave možno nájsť systémy ABS, AFU (brzdový asistent zvyšujúci účinok bŕzd) a REF (elektronická distribúcia brzdných síl).

K bezpečnostným prvkom patria bezpochyby airbagy, ktorých je presne šesť. Dva predné, chrániace hlavu a hrudník vodiča so spolujazdcom, dva bočné pre ochranu pri náraze zboku a dva hlavové airbagy chrániace cestujúcich na predných a zadných sedadlách.

Obstarávacia cena (spracované dňa 25.09.2015)

Základná cena modelu:
308 SW 2.0 BlueHDi GT
28.240 €
Cena testovanej verzie bez príplatkov:
308 SW 2.0 BlueHDi GT
28.290 €
Cena testovanej verzie vrátane príplatkov:
308 SW 2.0 BlueHDi GT
33.040 €
Štandardná výbava Bezpečnosť a ochrana:
ABS + AFU (brzdový asistent zvyšujúci účinok bŕzd) + REF (elektronická distribúcia brzdných síl), ESP, predný a zadný parkovací asistent, cúvacia kamera, Park Assist (systém pozdĺžneho a kolmého parkovania, Alarm + superuzamykanie, Driver Assistance (adaptívny tempomat, systém upozornenia na nebezpečenstvo kolízie, systém núdzového brzdenia), systém snímania mŕtveho uhla, elektrická parkovacia brzda, detekcia poklesu tlaku v pneumatikách, elektricky sklápateľné spätné zrkadlá, dažďový senzor, 6x airbag
Interiér:
Vyhrievané predné sedadlá, elektrické bedrové nastavenie predných sedadiel s masážnou funkciou, zadné elektrické okná, kožený poťah sedadiel, vyhrievané predné sedadlá, koberčeky, výklopná opierka rúk s otvorom na lyže vzadu, koža v kombinácií Alcantara s červeným prešívaním, elektrické bedrové nastavenie predných sedadiel s masážnou funkciou, elektricky nastaviteľné sedadlo vodiča s pamäťou, extra tónované zadné okná, presklená panoramatická strecha, Hi-fi DENON, Navigačný systém + 2x USB, CD prehrávač, Bluetooth, hliníkové pedále a prahy dverí, Driver Sport Pack (športový zvuk motora, červené podsvietenie prístrojovej dosky, zobrazovanie dynamických parametrov vozidla na displeji, tuhé a priame riadenie, športová odozva plynového pedálu), športový kožený volant s logom GT, LED predné a zadné osvetlenie stropu, predná lakťová opierka s úložným priestorom, automatická dvojzónová klimatízia, elektrochromatické spätné zrkadlo, multifunkčný dotykový farebný displej 9,7“, 6 reproduktorov, ovládanie na volante, výškovo a osovo nastaviteľný volant, Isofix, inteligentný kotviaci systém v kufri
Exteriér:
Metalický lak karosérie, Pack Look – spätné zrkadlá a kľučky dverí vo farbe karosérie, Pack Alu – hliníkové strešné nosiče, zliatinové disky 18“ GT DIAMANT, bezkľúčový prístup a štartovanie, elektricky vyhrievané a sklápateľné spätné zrkadlá, chrómové lišty okien, Full LED Technology svetlomety, automatické rozsvietenie svetiel
Výbava za príplatok k základnej cene: • Systém snímania mŕtveho uhla + Park Assist + cúvacia kamera = 520 €
• Driver Assistance Pack (adaptívny tempomat, systém upozornenia na nebezpečenstvo kolízie, systém núdzového brzdenia = 480 €
• Alarm + superuzamykanie = 300 €
• Elektrické bedrové nastavenie predných sedadiel s masážnou funkciou, elektricky nastaviteľné sedadlo vodiča s pamäťou = 360 €
• Kožený poťah sedadiel, vyhrievané predné sedadlá, koberčeky, výklopná opierka rúk s otvorom na lyže vzadu = 1490 €
• Metalický lak karosérie = 550 €
• Hi-fi DENON = 450 €
• Presklená panoramatická strecha = 600 €


Porovnanie s konkurenciou (zpracované: 25.9.2015 z aktuálnych cenníkov, ceny vrátane DPH)

Značka / model Peugeot 308 SW Seat Leon ST Volkswagen Golf Variant
Motor 2.0 BlueHDi 2.0 TDI CR 2.0 TDI
Výbava GT FR GTD
Pohon predný predný predný
Zdvihový objem motora 1997 1968 1968
Uloženie / počet valcov R / 4 R / 4 R / 4
Preplňovanie áno ano ano
Max. výkon (kW) pri ot. (min-1) 133/3750 135/3500 135/3500
Krútiací moment (Nm) pri ot. (min-1) 400/2000 380/1750-3000 380/1750
Prevodovka 6-stupňová automatická 6-stupňová manuálna 6-stupňová sekvenčná
Max. rychlost (km/hod) 220 228 228
Zrýchlenie z 0 na 100 km/hod (s) 8,4 7,8 7,5
Priemerná spotreba (l/100 km) 4 4,3 4,5
Dĺžka (mm) 4585 4535 4575
Šírka (mm) 1863 1816 1799
Výška (mm) 1447 1454 1470
Rázvor (mm) 2620 2636 2631
Pohotovostná hmotnost (kg) 1540 1370 1420
Počet dverí/miest 5/5 5/5 5/5
Objem batožinového priestoru (l/VDA) 660 587 605
Záruka 2 roky / bez obmedzenia km 2 roky / bez obmedzenia km 2 rokov / bez obmedzenia km
Cena modelu bez príplatkov (€) 29.740 24.260 30.860
Akčná cena (€) 28.240 23.160 -
Cena testovaného/porovnateľne vybaveného modelu (€) 33.040 29.608 39.507


Rozdiely vo výbave porovnateľne dovybaveného modelu oproti testovanému modelu:

Seat Leon kombi 2.0 TDI CR FR
má naviac: kolenný airbag vodiča, ostrekovače predných svetlometov, 8x reproduktor (Peugeot má 6 reproduktorov)
nemá: subwoofer, pamäťové sedadlá s masážnou funkciou, 9,7" displej (Leon má 6,5")

VW Golf Variant 2.0 TDI GTD
má naviac: systém rozpoznania únavy vodiča, monitorovanie okolia pri cúvaní, 8x reproduktor (Peugeot má 6 reproduktorov), natáčanie svetlometov do zákrut, ostrekovače svetlometov, DVD prehrávač, 2 sloty na SD kartu
nemá: 9,7" displej (Golf má 8"), subwoofer, pamäťové sedadlá s masážnou funkciou


Záverečné hodnotenie

Aj napriek počiatočným predsudkom a neintuitívnemu ovládaniu niektorých funkcií si ma Peugeot 308 GT SW postupne získal a na konci testu som nemal ani najmenšiu chuť auto vrátiť importérovi. Ovládanie možno nepatrí do kategórie jednoduchých, na aké som zvyknutý z nemeckých áut, ale je tu niečo, čo ma oslovilo hneď od prvého momentu - a to je dizajn. Exteriér, ako aj interiér, sa vyznačuje krásnymi prepracovanými oku lahodiacimi prvkami. Tomuto autu, ako aj sebe, musíte dať priestor a niekoľko dní nato, aby ste sa zžili a naučili spolu fungovať. Možno nato budete potrebovať manuál ako ja, ale to je detail, na ktorý som postupne úplne zabudol. 308 GT SW poskytuje komfort a dobré jazdné vlastnosti a taktiež prvky výbavy, ktoré by som čakal skôr vo vozidlách vyššej triedy.

Fotogaléria

zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok

Ďalšie testy PEUGEOT:
Peugeot 508 2.2 HDi GT (05/2015)
Peugeot 508 2.0 HDi BVA6 Allure (04/2015)
Peugeot 108 1.2 PureTech Allure (12/2014)
Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi Allure (11/2014)
Peugeot 308 2.0 BlueHDi Allure (07/2014)
Peugeot 308 1.6 THP Allure (12/2013)
Peugeot 208 1.6 THP GTi (08/2013)
Peugeot 2008 1.6 VTi Allure (08/2013)
Peugeot 208 1.6 e-HDi XY (07/2013)
Peugeot 508 RXH 2.0 HDi HYbrid4 (01/2013)
Peugeot 301 1.6 VTi Allure (02/2013)
Peugeot 4008 1.8 HDi (11/2012)
Peugeot 3008 2.0 HDi HYbrid4 (06/2012)
Peugeot 208 1.4 VTi Allure (05/2012)
Peugeot 508 SW 2.0 HDi FAP (120kW/163k) Allure (05/2012)
Peugeot RCZ 2.0 HDi coupé (04/2011)
Peugeot 4007 2.2 HDi Confort Pack (03/2010)
Peugeot 207 1.6 THP Feline (02/2010)
Peugeot 5008 2.0 HDi PlayStation (02/2010)
Peugeot 3008 1.6 THP Executive Pack (11/2009)
Peugeot 206+ 1.4 HDi Magic Pack (08/2009)
Peugeot 308 1.6 VTi Executive (11/2007)

Dňa: 28.09.2015
Redaktor: Peter Linka
Foto: Peter Linka

  

[ Späť na Test | Zoznam sekcií ]