Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

testy
Test: Mazda CX-5 2.2 Skyactiv-D Revolution (08/2012)   Vytlačiť stránku
redaktor: j.čík, 17.09.2012;

Od importéra vozidiel Mazda, spoločnosti Mazda Motor Logistics Europe NV, organizačná zložka, sme na týždňový test dostali novinku v triede SUV, Mazdu CX-5 s pohonom 4x4, vybavenú najsilnejším naftovým agregátom 2.2 Skyactiv-D (129 kW) a v najvyššej výbave Revolution.
testoval Jaroslav Čík





Nový člen rodiny SUV

Mazda CX-5 je úplne nový prírastok v stále populárnejšej triede kompaktných SUV, kde Mazda doteraz nemala žiadne zastúpenie. Zaradila sa tak k o niečo väčšiemu dosluhujúcemu SUV modelu CX-7 a ešte väčšiemu modelu CX-9, ktorý sa na náš trh ani nedostal. Mazda CX-5 vychádza z konceptu crossoveru Minagi, predstavenom začiatkom roka 2011. Navyše ide o prvý model značky Mazda, v ktorom sa predstavuje kompletný súbor technológií SKYACTIV, vďaka čomu sú nové modely ľahšie, efektívnejšie a ohľaduplnejšie k životnému prostrediu.

Exteriér
zväčšiť obrázok Vzhľad novej Mazdy CX-5 je mimoriadne sebavedomý a atraktívny z každého uhla pohľadu. Nepochybným dôkazom je aj to, že počas týždňa som sa nestretol so žiadnou kritikou na jeho adresu, práve naopak. Tvar karosérie vychádza z nového dizajnérskeho štýlu značky "KODO - duša pohybu", ktorý spája pohyb s krásou a silou prírody.

zväčšiť obrázok Prednej časti dominuje veľká, kolmo uložená päťuholníková maska s chrómovaným orámovaním, plynulo prechádzajúcim do predných bi-xenónových reflektorov s funkciou natáčania do zákrut AFS a funkciou automatického prepínania stretávacích a diaľkových svetiel HBC. Tvar masky zavádza nový korporátny štýl značky, ktorý môžeme vidieť aj na nedávno predstavenej novej Mazde 6 a nebude chýbať ani na ďalších nových modeloch. V spodných rohoch predného nárazníka pod okrúhlymi hmlovými svetlami sú umiestnené nenápadné LED svetlá s funkciou denného svietenia. Ako sa na pravé SUV patrí, spodná časť nárazníkov, svalnaté predné a zadné blatníky či zvýšené podbehy dverí sú lemované matným nelakovaným plastom.

Športový charakter umocňuje zadný strešný spojler či koncové C stĺpiky so skoseným zadným sklom, ktoré napomáhajú dobrej aerodynamike. Okrúhle koncovky výfuku na každej strane prezrádzajú ukrytú silu pod prednou kapotou. Dobrý dojem trochu kazia odstávajúce strieborne lakované spodné kryty nárazníkov. Celkovo pôsobí CX-5 veľmi vyvážene, osobne ju radím medzi najkrajšie SUV modely na trhu.

Interiér
zväčšiť obrázok Rovnako pozitívny dojem som nadobudol aj po usadnutí do kabíny. Palubná doska z mäkčených plastov je jednoduchá bez zbytočných dizajnových výstrelkov, veľmi dobre prehľadná a pôsobí kvalitným dojmom. Pri pohľade na stredovú konzolu som mal pocit, ako keby sa Mazda jemne inšpirovala u BMW. V hornej časti je umiestnený multifunkčný farebný displej s tlačidlovým ovládaním po stranách alebo citlivým a rýchlo fungujúcim dotykovým ovládaním. Slúži pre navigačný systém s mapami na SD karte, telefón s bezdrôtovým systémom Bluetooth, prémiový audiosystém Bose s 10-timi reproduktormi či parkovací systém s kamerou v zadnej časti a aktívnymi navádzacími čiarami. Ten je doplnený o parkovacie senzory vpredu aj vzadu. Ovládanie je možné aj multifunkčným otočným ovládačom HMI Commander s tlačidlami na stredovej konzole vedľa madla ručnej brzdy.

Pod stredovými výduchmi je umiestnený prehľadný panel ovládania automatickej dvojzónovej klimatizácie s displejom s oranžovou grafikou. Tu by sa hodila skôr biela farba znakov na čiernom podklade ako na displejoch prístrového panelu. Ten tvoria tri tubusy s chrómovaným orámovaním a podkladom pripomínajúci vinylové platne. Celkovo na mňa pôsobili budíky veľmi elegantne a sú hlavne veľmi dobre čitateľné. Naľavo je umiestnený otáčkomer, v strede rýchlomer s digitálnym počítadlom kilometrov a ukazovateľom vonkajšej teploty a napravo displej zobrazujúci systém sledovania nechceného opustenia jazdných pruhov, nastavenú rýchlosť tempomatu, ukazovateľ stavu palivovej nádrže a mnoho iného. Pochváliť musím aj trojramenný kožený volant s ideálnym priemerom a hrúbkou venca, ktorý mi výborne sadol do rúk. Oceňujem aj nové ovládače rádia, telefónu a tempomatu na volante, ktoré sú oproti predchádzajúcej verzii u modelov Mazda zjednodušené, menšie a prehľadnejšie. Veľmi rýchlo som si zvykol aj na komfortnú funkciu bezkľúčového otvárania a zatvárania so štartovacím tlačidlom na prístrojovej doske.

zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok Nová Mazda CX-5 vyniká aj mimoriadnou priestrannosťou. Na sedadle vodiča a spolujazdca vpredu je dostatok priestoru vo všetkých smeroch. Časť obkladu dverí a rovnako tak sedadlá sú čalúnené bledobéžovou kožou Sand, v strede sedadiel perforovanou. Vodičove sedadlo disponuje elektrickým ovládaním včetne nastavenia výšky či bedernej opierky. Rozsah nastavenia je dostatočný, bez problémov som si našiel vhodnú polohu za volantom s výškovým a osovým nastavením. V zime poteší vyhrievanie sedadiel s nastavením v troch úrovniach. Kráľovský priestor nechýba ani vzadu, sťažovať sa určite nebudú ramená, kolená a hlavy pasažierov na zadných sedadlách. Tie sú sklopné a delené v pomere 40/20/40, po sklopení vznikne takmer ideálna rovina s podlahou batožinového priestoru. Navyše sú vybavené systémom sklápania Karakuri, čo znamená, že každé sedadlo sa dá veľmi jednoducho a samostatne sklopiť zatiahnutím páčky z batožinového priestoru či od zadných sedadiel. K dokonalej variabilite chýbajú už iba polohovateľné zadné operadlá či možnosť nastavenia posuvu sedadiel. Pri cestovaní poteší výklopná lakťová opierka s držiakom na poháre či fľaše.

Kto by hľadal ďalšie odkladacie miesta, je ich tu viac než dosť. V spodnej časti stredovej konzoly je veľký otvorený priečinok na doklady alebo telefón, nechýba predná lakťová opierka s úložným priestorom so vstupmi USB, Aux a prípojkou na 12V, držiak na pohár alebo fľašu pred ňou či výklopné puzdro na okuliare v stropnej konzole. Pred spolujazdcom vpredu je dostatočne veľká úložná schránka a miesto na odkladanie je k dispozícii aj vo dverách.

Objem batožinového priestoru 503 litrov v základnom prevedení a 1620 litrov po sklopení zadných sedadiel patrí k tým najlepšim vo svojej triede. Absolútne bez problémov sa do neho zmestil bicykel bez nutnosti demontovať kolesá. Disponuje aj dvojitou podlahou, kde sa dá okrem drobností jednoducho odložiť aj unikátny kryt batožinového priestoru, ktorý je v rozvinutom stave uchytený na piate dvere a otvárajú sa spolu s ním. Prekvapil ma aj svojou nízkou váhou.

Motor, prevodovka, jazda
zväčšiť obrázok Ponuka motorov novej Mazdy CX-5 je síce trochu strohejšia, ale podľa mňa vhodne zvolená. Na výber je iba jeden benzínový agregát 2.0 Skyactiv-G s výkonom 118 resp. 121 kW (podľa zvolenej prevodovky) a jeden naftový 2.2 Skyactiv-D s dvomi výkonmi 110 a 129 kW. Oba agregáty disponujú dostatočným výkonom a úspornou prevádzkou.

Mne sa do rúk dostala tá silnejšia naftová verzia, ktorá dosahuje maximálny výkon 129 kW (175 koní) pri 4500 ot./min. a disponuje mohutným maximálnym krútiacim momentom 420 Nm pri 2000 ot./min. Ide o novú, modernú a ľahkú pohonnú jednotku so vstrekovaním Common Rail, ktorá je už teraz schopná splniť emisnú normu Euro 6.

Vyznačuje sa extrémne nízkym kompresným pomerom 14:1, ktorý je medzi sériovými naftovými motormi svetovým unikátom. Ten znižuje mechanické namáhanie motoru vďaka čomu môžu byť použité ľahšie časti ako napr. hliníkový blok, ľahšie piesty, ojnice či kľukový hriadeľ. Rovnako sa znížilo vnútorné trenie o 20% oproti doteraz používanej jednotke 2.2 MZR-CD u modelov Mazda. Pri takto nízkom kompresnom pomere u naftových agregátov je kritická teplota kompresie, ktorá je nízka pre zaručenie spoľahlivosti studených štartov a chodu v nízkych teplotách. To Mazda vyriešila keramickými žhaviacimi sviečkami, ktoré pri studenom štarte rýchlejšie zohrejú spaľovací priestor a spoločne s viacotvorovými piezovstrekovačmi sa starajú o dokonalejšie prehorenie.

Agregát výborne reaguje na zatlačenie plynového pedála už od veľmi nízkych otáčok, od cca 1250 ot/min., rovnako tak v strednom pásme a prekvapivo poskytuje aj lineárne nevädnúci výkon až do vysokých otáčok k hranici 5200, ktorá je bežná skôr u benzínových agregátov. Zásluhu na tom má dvojité preplňovanie, ktoré zlepšuje výkonovú krivku. Oceňujem aj kvalitné odhlučnenie, agregát je veľmi tichý a do kabíny sa neprenášajú žiadne vibrácie.

zväčšiť obrázok Pohonná jednotka bola vybavená novou 6-stupňovou automatickou prevodovkou s možnosťou sekvenčného radenia. Prekvapila ma citlivým a plynulým radením, rovnako tak rýchlosťou radenia blížiacou sa dvojspojkovým prevodovkám. Pri jemnejšom pridaní plynu sa bez problémov dostane do vyšších otáčok bez zbytočného podraďovania. V meste rýchlosťou 50 km/h znesie maximálne 4-tý prevodový stupeň, 5-ku je možné zaradiť až po prekročení rýchlosti 60 km/h. Pri razantnejšej jazde sa radenie veľmi dobre prispôsobí intenzite zošliapnutia plynového pedála.

Poďme sa pozrieť na spotrebu. Počas týždňa som s CX-5-kou najazdil 532 km každodenným dochádzaním do a z práce v rámci Bratislavy, po cestách mimo mesta a vyskúšal som aj diaľnicu. Pri odovzdávaní vozidla mi palubný počítač ukázal priemernú spotrebu 6,8 litra na 100 km, tabuľkovú spotrebu výrobcu 5,5 litra na 100 km sa mi nepodarilo dosiahnuť. Napriek tomu je to veľmi slušný výsledok. Už hneď druhý deň ráno ma prekvapila cestou do práce cez bratislavský diaľničný obchvat výborná spotreba 5,6 l /100 km (podľa palubného počítača). Podobne nízku spotrebu som dosiahol aj pri jazdách mimo mesto. Pri diaľničnej jazde na povolenom limite 130 km/h na trase z Piešťan do Trnavy mi palubný počítač ukázal priemernú spotrebu 7,6 l/100 km. Na úseku so zníženou maximálnou rýchlosťou na 110 km/h z Trnavy do Senca palubný počítač ukázal o liter menšiu spotrebu, tj. 6,6 l/100 km. Agregát je vybavený aj inteligentným systémom i-Stop, ktorý napomáha úspornej prevádzke. Vzhľadom na rozmery auta s vyššou karosériou a objemnejším motorom v kombinácii s automatickou prevodovkou je dosiahnutá spotreba viac než výborná.

V nasledujúcej tabuľke sú uvedené otáčky motora pri rôznych rýchlostiach a prevodových stupňoch.

50 km/h 4. stupeň 1500 ot./min.
90 km/h 6. stupeň 1500 ot./min.
110 km/h 6. stupeň 2000 ot./min.
130 km/h 6. stupeň 2250 ot./min.

Podvozok
zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok Technológia SKYACTIV sa nevyhla ani tejto časti vozidla. Inžinieri Mazdy navrhli podvozok so zameraním na zníženie hmotnosti, zvýšenie tuhosti a zlepšenie ovládateľnosti a precíznosti riadenia. A musím potvrdiť, že sa im to podarilo. Odľahčená predná náprava je tvorená nezávislým zavesením kolies McPherson, vzadu je použitá viacprvková náprava s prepolohovaním tlmičov a pružín, čo napomáha agilite. Prospelo to však aj tlmiacemu účinku, absorpciu priečnych nerovností podporuje zvýšené ukotvenie zadného priečneho ramena. Optimalizácia hmotnosti a tuhosti podvozku prebehla cez zmeny na pomocných rámoch obidvoch náprav. Výborná ovládateľnosť je dosiahnutá kratším prevodom riadenia, odladením účinkov posilovača pri nízkych a vysokých rýchlostiach a väčším uhlom záklonu zvislého čapu (zýšenie vratného momentu do volantu).

Podvozok veľmi dobre filtruje nerovnosti na našich rozbitých cestách, aj napriek veľkým 19" kolesám s pneumatikami rozmeru 225/55 R 19. Výborne je vyriešené aj odhlučnenie od kolies a vozovky. Aj pri rýchlejších prejazdoch zákrutami pôsobí sebaisto a na rozdiel od niektorých vozidiel v tejto triede sa len minimálne nakláňa a dobre drží zvolený smer. Presné riadenie je vybavené elektrickým posilňovačom s variabilným účinkom. Žiadne výhrady nemám ani k dostatočne výkonným kotúčovým brzdám.

Testované vozidlo bolo vybavené pohonom všetkých štyroch kolies AWD. Ten tvorí elektronicky riadená lamelová spojka v olejovom kúpeli s kontrolou preklzu, ktorá sa stará o ideálne rozdelenie krútiaceho momentu medzi prednú a zadnú nápravu. Štandardne ide celý výkon na prednú nápravu, v prípade potreby podľa stavu vozovky dokáže dozadu preniesť až 50%.

Bezpečnosť
otvoriť test Euro NCAP zväčšiť obrázok Mazda CX-5 absolvovala v tomto roku testy bezpečnosti spoločnosti Euro NCAP s vynikajúcim výsledkom, keď získala plný počet päť hviezdičiek. Za ochranu pasažierov získala 94%, za ochranu detí 87%, chodcov 64% a za bezpečnostné systémy 86%.

V štandardnej výbave nechýbajú bezpečnostné systémy ako ABS s EBD, systém riadenia jazdnej stability DSC s protipreklzovým systémom TCS. V prípade nárazu sú pripravené vystreliť čelné a bočné airbagy vpredu a hlavové záclonové pre posádku vpredu aj vzadu.

To však nie je všetko, CX-5-ka je prvou Mazdou, u ktorej je použitý nový asistent núdzového mestského brzdenia SCBS (Smart City Brake Support), už od druhého stupňa výbavy Challenge v štandarde. Ide o systém významne prispievajúci k prevencii nehôd v nízkych rýchlostiach od 4 do 30 km/h (v kolónach a podobne). Infračervený senzor umiestnený na čelnom skle sníma priestor pred vozidlom do vzdialenosti 6 metrov. Akonáhle systém zaznamená hroziacu kolíziu, okamžitým zvýšením brzdného tlaku v posilovači pripraví brzdy na núdzové spomalenie. Pokiaľ vodič nereaguje, zaháji SCBS brzdenie sám. V rýchlostiach do 15 km/h je tak schopný úplne zastaviť automobil a zamedziť tak kolízii, v rýchlosti medzi 15 a 30 km/h svojim účinkom do veľkej miery eliminovať následky havárie.

Od tretieho stupňa výbavy Attraction je CX-5-ka vybavená systémom RVM (systém sledovania výjazdu z jazdného pruhu a systém sledovania obsadenosti jazdného pruhu - mŕtveho uhla) so zvukovou a vizuálnou signalizáciou v spätných zrkadlách. Rovnako tak systémom varovania pred neúmyselným opustením jazdného pruhu LDWS (Lane Departure Warning System), ktorý môže zvukovou signalizáciou zobudiť vodiča z mikrospánku. Keď to zhrniem, Mazda CX-5 patrí vďaka mimoriadne bohatej bezpečnostnej výbave k najbezpečnejším vozidlám vo svojom segmente.


Obstarávacia cena (spracované dňa 18.07.2012)

Najnižšia cena:
CX-5 2.0 Skyactiv-G Emotion
21.900 €
Základná cena s danou motorizáciou a výbavou:
CX-5 2.2 Skyactiv-D Revolution
34.500 €
Cena testovanej verzie vrátane príplatkov:
CX-5 2.2 Skyactiv-D Revolution
35.555 €
Štandardná výbava Bezpečnosť a ochrana:
ABS + elektronický rozdeľovač brzdnej sily EBD, stabilizačný systém ESP s protipreklzovým systémom TCS, brzdový asistent HBA, asistent rozjazdu do kopca HLA, airbag vodiča a spolujazdca, bočné airbagy vpredu, hlavové airbagy vpredu a vzadu, aktívne hlavové opierky vpredu, posilňovač riadenia, imobilizér, bezkľúčové centrálne uzamykanie s diaľkovým ovládaním, systém sledovania mŕtveho uhla (RVM), systém varovania pred neúmyselným opustením jazdného pruhu (LDWS), systém SCBS na prevenciu čelného nárazu v mestskej prevádzke pri rýchlosti do 30 km/h, kotviace miesta ISOFIX pre uchytenie detskej sedačky na zadných sedadlách, systém monitorovania tlaku v pneumatikách, predné a zadné parkovacie senzory, parkovacia kamera, dažďový a svetelný senzor, vnútorné spätné zrkadlo s automatickým stmavovaním
Interiér:
el. ovládané predné a zadné okná, manuálne nastaviteľný volant výškovo a pozdĺžne, sedadlá - poťah koža, el. výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča s bedernou opierkou, predné sedadlá vyhrievané, 5x hlavová opierka, delené a sklopné zadné sedadlá v pomere 40/20/40, lakťová opierka vpredu a vzadu, volant potiahnutý kožou s ovládaním rádia, tempomatu a telefónu, radiaca páka a madlo ručnej brzdy potiahnuté kožou, automatická dvojzónová klimatizácia, palubný počítač, ukazovateľ vonkajšej teploty, multiinformačný displej, tempomat, navigačný systém TomTom s prémiovým audiosystémom Bose, CD a MP3 prehrávačom, 10 reproduktorov, AUX a USB port v lakťovej opierke, Bluetooth
Exteriér:
nárazníky vo farbe karosérie, el. nastaviteľné, sklopné a vyhrievané spätné zrkadlá vo farbe karosérie, kľučky dverí vo farbe karosérie, zatmavené okná od B-stĺpika bočné a zadné, hmlovky, predné a zadné LED svetlá, bi-xenónové adaptívne svetlomety s ostrekovačmi, disky z ľahkých zliatin, pneumatiky 225/55 R 19
Výbava za príplatok k základnej cene: lak - metalíza = 555 €
navigačný systém GPS s technológiou TomTom = 500 €



Porovnanie s konkurenciou (spracované: 08.08.2012 z aktuálnych cenníkov, ceny vrátane DPH)

Mazda CX-5 Kia Sportage Ford Kuga Honda CR-V
Značka a model Mazda CX-5 Kia Sportage Ford Kuga Honda CR-V
Motor 2.2 Skyactiv-D 2.0 CRDi VGT 2.0 TDCi 2.2 i-DTEC
Stupeň výbavy Revolution EX Individual X Executive
Zdvihový objem motora 2191 1995 1997 2199
Uloženie / počet valcov R/4 R/4 R/4 R/4
Preplňovanie áno áno áno áno
Max. výkon (kW) pri ot. (min-1) 129/4500 135/4000 120/3750 110/4000
Krútiaci moment (Nm) pri ot. (min-1) 420/2000 392/1800-2500 340/2000 350/2000-2750
Prevodovka 6-stupňová automatická 6-stupňová automatická 6-stupňová automatická 5-stupňová automatická
Pohon 4x4 4x4 4x4 4x4
Max. rýchlosť (km/hod) 204 195 193 187
Zrýchlenie z 0 na 100 km/hod (s) 9,4 9,8 9,7 10,6
Priemerná spotreba (l/100 km) 5,5 7,1 6,8 7,4
Pohotovostná hmotnosť (kg) 1490 1676 1672 1698
Dĺžka (mm) 4555 4440 4443 4570
Šírka (mm) 1840 1855 1842 1820
Výška (mm) 1710 1645 1710 1675
Rázvor (mm) 2700 2640 2690 2630
Počet dverí/miest 5/5 5/5 5/5 5/5
Objem batožinového priestoru (l/VDA) 503/1620 465/1353 410/1405 513/955
Cena modelu bez príplatkov (€) 34.500 26.850 35.480 34.300
Akčná cena (€) - - - 32.050
Cena testovaného / porovnateľne vybaveného modelu (€) 35.555 33.135 35.975 37.650

Rozdiely vo výbave porovnateľne dovybaveného modelu oproti testovanému modelu:

  • Kia Sportage
  • má navyše: asistent pri zjazde z kopca DBC, predné hmlové svetlá s Cornering funkciou, vyhrievané zadné sedadlá, parkovací asistent pre pozdĺžne parkovanie
    nemá: systém (SCBS) na prevenciu čelného nárazu v mestskej prevádzke pri rýchlosti do 30 km/h, systém sledovania mŕtveho uhla (RVM), systém varovania pred neúmyselným opustením jazdného pruhu (LDWS), adaptívne natáčacie svetlomety, vyhrievané čelné sklo (Sportage má iba pod stieračmi), 19" kolesá (Sportage má 18")

  • Ford Kuga
  • má navyše: výškovo nastaviteľné sedadlo spolujazdca s bedrovou opierkou
    nemá: systém (SCBS) na prevenciu čelného nárazu v mestskej prevádzke pri rýchlosti do 30 km/h, systém sledovania mŕtveho uhla (RVM), systém varovania pred neúmyselným opustením jazdného pruhu (LDWS), natáčacie svetlomety, 19" kolesá (Kuga má 18"), celokožené sedadlá (Kuga má iba čiastočne kožené)

  • Honda CR-V
  • má navyše: systém pre zmiernenie následkov nehody CMBS, adaptívny tempomat, panoramatickú strechu, vonkajšie spätné zrkadlo s automatickým náklonom pri zaradení spiatočky
    nemá: systém (SCBS) na prevenciu čelného nárazu v mestskej prevádzke pri rýchlosti do 30 km/h, systém sledovania mŕtveho uhla (RVM), systém varovania pred neúmyselným opustením jazdného pruhu (LDWS), 19" kolesá (CR-V má 18")



    Záverečné hodnotenie

    Nová Mazda CX-5 je najnovší prírastok v triede kompaktných SUV, ktorý určite stojí za povšimnutie a rozhodne sa ho oplatí vyskúšať pri výbere vozidla v tejto triede. Vyniká atraktívnym dizajnom, kvalitným dielenským spracovaním či bohatou komfortnou a bezpečnostnou výbavou. Ale to hlavné je moderná technológia SKYACTIV, vďaka ktorej nová CX-5 vyniká nízkou hmotnosťou s odľahčenou karosériou a úspornou prevádzkou. Moderný výkonný naftový agregát je výborne odhlučnený a veľmi dobre si rozumie s automatickou prevodovkou. Plusom je aj výborne vyladený podvozok s dobrým filtrovaním nerovností. Nová Mazda CX-5 ma príjemne prekvapila a v podstate jej nemám čo vytknúť. Pri výbere by mohla zavážiť aj predĺžená záruka 3+2 roky v cene.


    Fotogaléria

    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok
    zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok zväčšiť obrázok


    Ostatné testy značky Mazda:
    Test: Mazda 3 2.3 DISI MPS

    Súvisiace testy:
    Test: Honda CR-V 2.2 i-DTEC Comfort (05/2012)
    Test: Renault Koleos 2.0 dCi 4x4 Bose Edition (04/2012)
    Test: Hyundai ix35 1.6 GDI Style 4x2 (05/2011)
    Test: SsangYong Korando 2.0 e-XDi (04/2011)
    Test: Kia Sportage 2.0 CRDi 4x4 EX (12/2010)


    Dňa: 17.09.2012
    Redaktor: Jaroslav Čík
    Foto: Jaroslav Čík

      

    [ Späť na Test | Zoznam sekcií ]