Spoločnosť PEUGEOT predstaví 8. marca na Ženevskom autosalóne mimoriadne veľkého leva, symbol spoločnosti PEUGEOT. Táto rozmerná socha symbolizuje pýchu, silu a excelentnosť značky a jej viac ako 200-ročnú históriu.
Toto veľkolepé a nadčasové umelecké dielo vytvorili dizajnéri PEUGEOT Design Lab. Tento lev je monumentálny umelecký výjav, dlhý 12,5 metrov a vysoký 4,8 metra. Vyjadruje hrdosť značky, pýchu v kvalite výrobkov bez kompromisov a záväzok, ktorý je pevne zakotvený v DNA značky Peugeot.
Lev v logu spoločnosti PEUGEOT sa traduje už 160 rokov. Lev chodiaci na šípke bol prvý raz zobrazený v logu v roku 1858. Symbolizuje tri vlastnosti pílových listov vyrobených značkou Peugeot: pružnosť, pevnosť zubov a rýchlosť rezania. Šípka zobrazuje koncept rýchlosti.
Táto nová socha leva bola vytvorená dizajnérmi v laboratóriu PEUGEOT Design Lab. Ich úlohou je využívať všetky skúsenosti spoločnosti PEUGEOT na vývoj produktov, ktoré nie sú určené pre automobilový priemysel značky PEUGEOT, a pracovať s klientmi mimo automobilového sveta.
"Projektanti vytvorili kultový, nadčasový dizajn v tejto monumentálnej soche leva s odlievanými a vyrezávanými povrchmi. Jeho veľkolepé rozmery zdôrazňujú pevný, silný a neotrasiteľný charakter." Jeho postoj a rozhodný pohyb dopredu, bez agresívneho výrazu, vyjadruje dôveru v budúcnosť, "vysvetľuje Gilles Vidal, vedúci dizajnu spoločnosti PEUGEOT.
Zdroj: Peugeot Media Center 20/02/2018