Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
automobily osobné: Nissan Micra s celkom novým 1-litrovým motorom
21. jún 2017 @ 15:20:04 CEST, poslal p.mauer

NISSAN Ponuku modelov celkom nového Nissanu Micra teraz završuje príchod netrpezlivo očakávaného základného 1-litrového motora s výkonom 73 k do predajní.

  • Vysokoúčinný základný zážihový motor je k dispozícii u maloobchodných predajcov pre predvádzacie jazdy.
  • Tento dôležitý model bude tvoriť približne 20 % predaných vozidiel Micra.
  • Ponuka troch motorov vozidla Micra pre uvedenie na trh je týmto kompletná.
  • Celkom nový Nissan Micra sa vyznačuje výrazným dizajnom, moderným interiérom a výbornými jazdnými vlastnosťami.
  • _______________________________________________________________________

    I keď z troch motorov otváracej ponuky prichádza na trh ako posledný, k úspešnej histórii modelu Micra prispeje veľmi významným spôsobom. Predpokladá sa, že bude tvoriť približne 20 % predaných vozidiel.

    Tento atmosférický zážihový trojvalec, ktorý ponúka najlepší pomer výkonu a prevádzkových nákladov vo svojej triede, je spojený s päťstupňovou manuálnou prevodovkou. Pri jazde na 15- alebo 16-palcových liatych kolesách dosahuje toto vysokoúčinné hnacie ústrojenstvo kombinovanú spotrebu paliva 4,6 l/100 km a hodnotu emisií CO2 vo výške 103 g/km.

    Nový 1-litrový motor s výkonom 73 koní dopĺňa v ponuke preplňovaný zážihový trojvalec s objemom 0,9 l a výkonom 90 k a vznetový štvorvalec s objemom 1,5 l a výkonom 90 k, ktoré boli uvedené na trh začiatkom tohto roka.

    Nová Micra je skrátka revolúciou. Zásadne sa odlišuje tak od modelu, ktorý nahrádza, ako aj od trojice veľmi úspešných supermini vyrábaných od prvého uvedenia modelu na európsky trh v roku 1983.

    Celkom nová Micra, ktorá je teraz dlhšia, širšia a aj nižšia než kedykoľvek predtým, bola vymyslená, navrhnutá a skonštruovaná predovšetkým s ohľadom na požiadavky európskych zákazníkov.

    Tento hatchback je príťažlivý predovšetkým vďaka výraznému a športovo štylizovanému exteriéru, ktorý meno Micra posúva novým, odvážnym smerom. Moderný vzhľad i luxusný štýl sa však prelínajú i interiérom vozidla. Vysokokvalitná kabína sa môže pochváliť dvojfarebnými a na dotyk mäkkými materiálmi, ktoré sú štandardným prvkom vo všetkých úrovniach výbavy.

    Celkom nový Nissan Micra je špičkou i v oblasti technológií. Obsahuje totiž veľa prvkov, ktoré sú novinkou nielen pre novú Micru ako takú, ale pre celý segment. Medzi tieto prvky patrí napríklad inteligentné upozornenie na vybočenie z jazdného pruhu – bezpečnostný systém, ktorý dokáže Micru v prípade potreby citlivými korekciami vrátiť do správneho smeru.

    Jedinečný je aj audiosystém BOSE Personal, ktorý obsahuje reproduktory zabudované i do hlavovej opierky vodiča. Vodičovi tak poskytuje vskutku pohlcujúci priestorový zvukový zážitok. Nová Micra prichádza navyše s celým radom voliteľných prvkov určených na personalizáciu vozidla. Pomocou týchto luxusných dielov v celej palete moderných a štýlových farieb si môžu majitelia dotvárať tak exteriér, ako aj interiér vozidla.

    Nové vozidlo Micra prináša aj fantastický zážitok za volantom. Dynamický výkon dokonale vyvažuje svižnosť, vzrušenie a pocit bezpečia, ktorý vychádza z istých a predvídateľných reakcií vozidla na vodičov jazdný štýl.
    _______________________________________________________________________

    Spoločnosť Nissan má v Európe takmer najsilnejšie zastúpenie zo všetkých zámorských automobiliek. Konštruktérskej práci, výskumu, vývoju, výrobe, logistike a predajnej a marketingovej činnosti sa tu venuje viac než 17 000 jej zamestnancov. Výrobné linky závodov spoločnosti Nissan vo Veľkej Británii, Španielsku a Rusku vlani vyrobili viac ako 635 000 vozidiel vrátane oceňovaných crossoverov, úžitkových vozidiel a tiež Nissanu LEAF, najpopulárnejšieho elektromobilu sveta. Spoločnosť Nissan si nedávno predstavenou víziou Inteligentnej mobility kladie za cieľ dosiahnuť nulové emisie a nulový počet nehôd so smrteľnými následkami. Toto komplexné poňatie má slúžiť ako inšpirácia pre portfólio výrobkov i technológií a určovať štýl rozhodovania o tom, ako majú byť automobily poháňané, ovládané a aké bude ich miesto vo fungovaní spoločnosti. Spoločnosť Nissan má všetky predpoklady stať sa najžiadanejšou ázijskou značkou v Európe.

    Zdroj: Nissan Newsroom Slovensko, 13/06/2017; TS: IČ: 426190283


    Súvisiace správy

    Najčítanejšie /NISSAN/