Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Škoda Design predstavuje čistý a emotívny dizajn
23. marec 2017 @ 15:36:52 CET, poslal k.zechmeister

SKODA Neustálym vývojom svojho dizajnového jazyka český výrobca automobilov Škoda dokazuje, že sa hlási k svojráznej dizajnovej identite. Pôvabné proporcie, ostré línie, výrazné kontúry a kryštalické prvky sa spájajú do dizajnu, ktorého hlavnými črtami sú precíznosť a jasnosť.

Dizajnéri automobilky Škoda sa pritom nechávajú inšpirovať aj vynikajúcimi remeselnými schopnosťami českých sklárov a českým krištáľom. Na tomto základe vzniká výrazný a emotívny dizajn, ktorý ladne zjednocuje estetiku a funkčnosť.

„Nový dizajnový jazyk značky Škoda priniesol počas posledných rokov hneď niekoľko štúdií, ktoré vzbudili rozruch a ukazujú cestu značky do budúcnosti," hovorí Karl Neuhold, vedúci dizajnu exteriéru v Škoda Auto. „Náš zámer je jasne definovaný a teraz sme pripravení predstaviť ďalší krok."



Škoda Design ukazuje nápaditý a svojský štýl s ladnými proporciami, čistými kontúrami, precíznymi líniami a ostrými hranami ako v interiéri, tak exteriéri. Dizajnová DNA značky Škoda predstavuje jasný a osobitý štýl s eleganciou a funkčnosťou typickou pre vozidlá Škoda. Ďalším charakteristickým znakom sú výrazné kontúry, ktoré podporujú efektnú hru svetla a tieňa a prinášajú dynamickosť a emócie. Krištáľové prvky možno vidieť na predných aj zadných svetlách a ďalších detailoch. Ich trojrozmernosť prepožičiava dizajnu mimoriadne kvalitný vzhľad, v ktorom sa moderné technológie snúbia s vycibrenosťou.

České sklárske umenie má dlhú tradíciu a teší sa skvelej medzinárodnej povesti. Spája klasické výrobné metódy s modernou estetikou. Škoda Design je odkazom na kultúrne dedičstvo Českej republiky, materskej krajiny značky Škoda, a oslavuje umelcov. Vďaka ich remeselnej precíznosti a láske k detailu vznikajú nadčasovo krásne sochy. Ich schopnosť z jednoduchých a jasných tvarov vytvoriť hodnotné a emocionálne umelecké diela korešponduje vo vysokej miere sa základnými hodnotami českej automobilovej značky, ktorej autá ladne spájajú estetiku a funkčnosť.

S týmto uvedomením si tradície a pôvodu vyvinula Škoda svojbytný dizajnový jazyk, ktorý už v predchádzajúcich rokoch uplatnila v mnohých koncepčných štúdiách. Od štúdie Škoda Vision D v roku 2011, až po koncepty Škoda Vision C (2014) a Škoda Vision S (2016) možno zaznamenať nepretržitý vývoj, ktorý sa odráža vo vzhľade modelových noviniek značky a bude aj v budúcnosti rozhodujúcim spôsobom charakterizovať dizajn automobilky Škoda. Nakoľko dôsledne kráča evolúcia dizajnu značky dopredu, ukáže Škoda už v blízkej budúcnosti ďalšou dizajnovou štúdiou.



Zdroj: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /SKODA/