Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Spoločnosť Nissan Europe predstavuje novú stratégiu
22. február 2017 @ 15:31:38 CET, poslal p.mauer

NISSAN Spoločnosť Nissan Europe predstavila novú komplexnú firemnú stratégiu, ktorej cieľom je prostredníctvom inovatívnych technológií a rozšírených služieb transformovať celkový dojem zákazníkov z vlastníctva vozidla.

Zákazníci budú mať vďaka tomu prístup k službám vo vozidle pripojenom na internet a väčšie možnosti personalizácie a výberu príslušenstva pre svoje vozidlá. Očakáva sa, že podiel nových technológií a služieb na obrate z popredajných služieb Nissanu v Európe do roku 2022 vzrastie na 30%.

„Spoločnosť Nissan Europe má komplexnú dlhodobú víziu vyvíjať vyspelejšie technológie a služby, ktoré našim zákazníkom ponúkajú väčší výber a personalizáciu než kedykoľvek predtým a stavajú na našich doterajších investíciách do tejto oblasti,“ uviedol Wijnen. „Chceme neustále vyvíjať a transformovať navrhovanie a výrobu automobilov a ponúkať novú úroveň sofistikovanosti a prispôsobenia v súlade so životným štýlom a ambíciami dnešných zákazníkov. Konečným cieľom je ‚hyperpersonalizácia‘ a väčšia kontrola nad podobou vozidla.“

Kľúčovým prvkom tejto stratégie je vyvinúť konektivitu pre všetkých zákazníkov vrátane rozvíjajúcich sa trhov. Vozidlá pripojené na internet budú dostupné ako voliteľná možnosť dílera spočiatku v Japonsku a Indii. Na ďalšie trhy vrátane Európy sa rozšíria do roku 2020.

Spoločnosť Nissan tiež vyvíja cenovo dostupné riešenia, aby mohla ponúkať konektivitu súčasným zákazníkom ako voliteľnú popredajnú možnosť. Zákazníkom, ktorí už vlastnia vozidlá nevyrobené s pripojením na internet, bude ponúkaných veľa nových technológií, ktoré vlastníkom vozidiel dovolia využívať služby pripojené na internet.

V budúcnosti budú vozidlá Nissan zákazníkov sami upozorňovať na to, že potrebujú servis a automaticky z dodávateľského reťazca objednajú náhradné diely, aby bola zaistená ich dostupnosť v dílerstve pri návšteve zákazníka s cieľom servisu.

Táto stratégia tiež posilňuje ponuku Nissanu v oblasti personalizácie a príslušenstva a stavia túto značku na čelo iniciatív na poli prispôsobovania v automobilovom priemysle. V Európe je spoločnosť Nissan vedúcou silou tohto hnutia začínajúc vozidlom Nissan Juke pred dvoma rokmi, ktoré zákazníkom ponúkalo vysokú mieru personalizácie prostredníctvom vlastnej farebnej palety dielov vozidla a čalúnenia. Dnes má 80 percent vozidiel Juke personalizovaný interiér alebo exteriér (a často oboje), vďaka čomu je tento model jedným z troch najziskovejších, pokiaľ ide o príslušenstvo. V ďalšom kroku spoločnosť Nissan posunie ďalej proces výroby a navrhovania nového vozidla Micra a ponúkne zákazníkom ešte väčší výber možností od farieb až po čalúnenie.

Prostredníctvom týchto vylepšení v oblasti technológií pripojenia vozidiel na internet a stále väčšieho využívania veľkých dát bude môcť spoločnosť Nissan ponúknuť nové služby, a zlepšiť tak dojem zákazníka z dílerstva a posilniť udržanie zákazníkov. Tento prístup tiež výrazne zoptimalizuje globálny dodávateľský reťazec Nissanu a prinesie logistiku typu „just-in-time“, ktorá zvýši efektivitu výroby od výrobných závodov až k dílerovi.
__________________________________________________________________________

Spoločnosť Nissan má v Európe takmer najsilnejšie zastúpenie zo všetkých zámorských automobiliek. Konštruktérskej práci, výskumu, vývoju, výrobe, logistike a predajnej a marketingovej činnosti sa tu venuje viac než 17 000 jej zamestnancov. Výrobné linky závodov spoločnosti Nissan vo Veľkej Británii, Španielsku a Rusku vlani vyrobili viac ako 635 000 vozidiel vrátane oceňovaných crossoverov, úžitkových vozidiel a tiež Nissanu LEAF, najpopulárnejšieho elektromobilu sveta. Spoločnosť Nissan si nedávno predstavenou víziou Inteligentnej mobility kladie za cieľ dosiahnuť nulové emisie a nulový počet nehôd so smrteľnými následkami. Toto komplexné poňatie má slúžiť ako inšpirácia pre portfólio výrobkov i technológií a určovať štýl rozhodovania o tom, ako majú byť automobily poháňané, ovládané a aké bude ich miesto vo fungovaní spoločnosti. Spoločnosť Nissan má všetky predpoklady stať sa najžiadanejšou ázijskou značkou v Európe.

Zdroj: Nissan Newsroom Slovensko, 20/02/2017 IČ: 426176269


Súvisiace správy

Najčítanejšie /NISSAN/