Spoločnosť Interbrand opäť označila Toyotu za víťaza v hodnotení najcennejších automobilových značiek. Výsledky boli nedávno publikované v štúdii Best Global Brands (Najlepšie globálne značky) pre rok 2012.
V tomto roku sa hodnota značky Toyota podľa spoločnosti Interbrand zvýšila o plných 9 %, čo automobilke zaistilo umiestenie medzi desiatkou svetovo najlepších spoločností naprieč všetkými sledovanými obormi.
Podľa spoločnosti Interbrand sa úspech automobilky Toyota pripisuje predovšetkým nepoľavujúcou oddanosťou zákazníkov, úctyhodnému modelovému radu produktov šetrných k životnému prostrediu, ako je napr. plne hybridná Toyota Prius, a taktiež rastúcej atraktivite ponúkaných modelov pre mladších zákazníkov.
V júni tohto roku sa Toyota už druhý raz za sebou umiestila na prvom mieste v hodnotení najekologickejších globálnych značiek (rebríček Best Global Green Brand). Spoločnosť Interbrand vyzdvihla nepoľavujúce nasadenie automobilky Toyota, ktorá ekologickú udržateľnosť považuje za najvyššiu prioritu riadenia, a tá sa stáva kľúčovou súčasťou úspešného pôsobenia tejto spoločnosti.
Interbrand pri zostavovaní poradia najlepších globálnych značiek sleduje priebežné investície a riadenie značky ako obchodného aktíva. Metodika zostavovania poradia berie do úvahy rôzne spôsoby, akými je značka reflektovaná a akou hodnotou prispieva v rámci organizácie.
Zdroj: TOYOTA MOTOR SLOVAKIA, s.r.o.