Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štatistika: Zhodnotenie výsledkov značky PEUGEOT na Slovensku
24. január 2012 @ 20:41:59 CET, poslal p.mauer

PEUGEOT Peugeot Slovakia, s.r.o. zverejnila predajné výsledky dosiahnuté na slovensku v roku 2011. PEUGEOT na Slovensku je medzi prvými troma najpredávanejšími značkami.

Najdôležitejšie fakty - značka PEUGEOT na Slovensku znova na pódiu:

zväčšiť obrázok

  • Značka PEUGEOT je 3tia najpredávanejšia značka na Slovensku v roku 2011 (kategórie M1+N1),
  • Celkom registrovaných 5.086 osobných a ľahkých úžitkových automobilov v roku 2011 s nárastom 7,3% oproti roku 2010,
  • Úspešné uvedenie novej vlajkovej lode 508 - hneď v roku svojho uvedenia získal prestížny titul Fleet car of the year na Slovensku a prekročil svoje predajné ciele,
  • Rekordný predaj značky PEUGEOT na trhu úžitkových automobilov s medziročným nárastom +33%, 2. miesto na slovenskom trhu s celkovým podielom 16,5%,
  • Model RCZ sa stal najpredávanejším športovým kupé na Slovensku a referenciou v tomto segmente na európskom aj slovenskom trhu,
  • Crossover 3008 zaznamenal nárast predaja až +37% s počtom predaných kusov 604, čím výrazne prekročil svoje stanovené ciele,
  • Rekordný predaj certifikovaných jazdených vozidiel v sieti Peugeot - jazdených vozidiel predávaných u vybraných autorizovaných predajcov spĺňajúcich prísne kritériá značky.

    Značka PEUGEOT zaviedla počas roka nové ponuky a služby pre svojich klientov:

  • Ponuka certifikovaných jazdených vozidiel: www.certifikovane.sk,
  • Špeciálnu ponuku akciových nových vozidiel počas celého roka: ponuka.peugeot.sk,
  • Špeciálnu ponuku len pre flotilových klientov – www.peugeot.sk/professional,
  • Servisné Zmluvy OPTIWAY s ponukou predĺženej záruky a servisnej zmluvy,
  • Značka PEUGEOT zaznamenala v roku 2011 aj veľký úspech na sociálnej sieti Facebook Milujem PEUGEOT, kde sa združujú obdivovatelia a fanúšikovia značky PEUGEOT. S počtom 17.500 fanúšikov má PEUGEOT druhú najväčšiu facebookovú komunitu spomedzi automobilových značiek na Slovensku.

    V roku 2012 si značka PEUGEOT stanovila ciele, opierajúc sa tak ako nikdy o ambiciózny plán nových modelov:

  • Uvedenie nového modelu 208 vyrábaného aj na Slovensku v Trnave – novej referencie v segmente B,
  • Uvedenie nových modelov s technológiou Hybrid diesel, prvým hybridom s naftovým motorom na svete: 3008, 508 RXH a 508 sedan,
  • Posilnenie pozície v oblasti 4x4 a crossoverov novým modelom 4008,
  • Posilnenie pozície modelu 308.

  • _______________________________________________________________________

    Peugeot je zastúpený v 160 krajinách sveta s 10 000 kontaktnými miestami a všade spája náročnosť a emócie. V roku 2010, ktorý bol rokom 200. výročia značky, Peugeot potvrdil svoju pozíciu 1. francúzskej automobilovej značky na svete a s predajom 2 142 000 vozidiel získal 9. priečku vo svetovom rebríčku . Peugeot je jediná značka, ktorá ponúka integrovanú mobilitu zahŕňajúcu osobné a úžitkové vozidlá, skútre, bicykle a ponúka aj širokú škálu služieb, vrátane mobility Mu.

    Zdroj: Ivana Orviska, Communication and PR Manager, Peuegeot Slovakia, s.r.o.
    TS: 24.01.2012


    Súvisiace správy

    Najčítanejšie /PEUGEOT/