Spoločnosť Iveco sa rozhodla zvýrazniť svoju prítomnosť v motocyklových majstrovstvách sveta. Dôvod je zrejmý: Popularita pretekov MotoGP stále rastie, veď napríklad poslednú portugalskú Grand Prix sledovalo len v samotnom Taliansku vyše 5 miliónov divákov.
V Assene, tak ako na iných okruhoch, budú panely so značkou Iveco rozmiestnené pozdĺž najsledovanejších úsekov trate a okrem toho samostatné logo ECODaily umiestnia organizátori v dvoch zákrutách, na cieľovej rovinke a na moste nad štartovým roštom. V znamení značky Iveco sa upraví aj pódium, resp. priestor pre dekorovanie víťazov a poskytovanie rozhovorov. Navyše vo vonkajšom areáli okruhu bude expozícia s vystavenými vozidlami Iveco.
Toto nové sponzorstvo znova potvrdzuje spätosť značky s vrcholným motocyklovým športom a intenzívnu, dnes už dvojročnú spoluprácu s firmou Dorna Sports (manažuje MotoGP). Iveco sa angažuje v šampionáte v úlohe dodávateľa úžitkových vozidiel pre MotoGP a tiež ako oficiálny sponzor továrenského tímu Yamaha Factory Racing, za ktorý jazdí obhajca titulu majstra sveta Jorge Lorenzo.
Motocyklový šport poníma Iveco ako hlavný nástroj v rámci komunikačnej stratégie značky, aby sa stala čoraz relevantnejšou v kolotoči MotoGP.
Franco Miniero, senior viceprezident spoločnosti Iveco pre predaj a marketing, na margo nového sponzorstva uviedol: „Prepojenie s týmto športom, ktorý je symbolom špičkovej technológie, ale i silných emócií, pre nás naďalej znamená obrovskú príležitosť dostávať do povedomia značku Iveco na celom svete. Naše vozidlá zoradené v padoku na každých pretekoch dokazujú, ako sa Iveco ešte výraznejšie prezentuje v MotoGP a stále hľadá nové iniciatívy, aby informovala zákazníkov o hodnotách ako je lojalita, odhodlanosť a tímový duch, ktoré v športe vládnu, ale v ktoré aj naša spoločnosť verí a uplatňuje ich vo svojich každodenných aktivitách.“
Zdroj: Iveco Slovakia, s.r.o.