Uvedenie modelu Renault KWID na indický trh prebehne v druhej polovici roku 2015 s cenou medzi 300 - 400.000 indických rupií, čiže niečo nad 4200 eur.
Dizajn sa inšpiroval segmentom crossoverov, má vyššiu stavbu karosérie, plastom lemované blatníky a kolmejšiu prednú časť. Na dĺžku meria len 3,68 m, na šírku 1,58 m a pri stavbe využíva novú platformu CMF (Common Module Family).
Interiér využíva nový trend stredových dotykových obrazoviek, v prípade KWID-u má uhlopriečka 7 palcov a zahŕňa navigačný/multimediálny systém Media-Nav ako aj Bluetooth. Rôzne štylistické doplnky sa na palube tiež objavia a zlepšia dojem pre päť osôb, ktoré KWID údajne odvezie v relatívnom pohodlí.
Vozidlo bolo vyvíjané v blízkosti indického trhu, pre ktorý je primárne určený. Náklady na jeho výrobu sa podarilo znížiť aj tým, že sa využíva až 98% lokálnych dodávateľov, z čoho je 60% z regiónu Chennai, kde bude automobil vyrábaný.
KWID je ilustráciou ambícií spoločnosti Renault rásť na medzinárodných trhoch. a je prvým automobilom značky Renault, ktorého svetová premiéra sa uskutočnila mimo Európy.
Zdroj: Renault Slovensko, s.r.o.