Spoločnosť Hyundai Motor zaznamenala pozitívny rast na európskom automobilovom trhu v prvom štvrťroku 2014 v súlade s cieľmi kvalitatívneho rastu, stanovenými na začiatku roka.
Na piatich najväčších európskych trhoch podľa objemu, Hyundai v prvých troch mesiacoch roka zvýšil predaj súkromným zákazníkom a firemným flotilovým zákazníkom o 16, respektíve 17 % – čo je viac ako rast automobilového trhu v príslušných segmentoch.
Allan Rushforth, senior viceprezident a COO Hyundai Motor Europe, tento výsledok komentoval slovami: “Vidíme niekoľko pozitívnych znakov, dokumentujúcich organický rast priemyslu v prvom štvrťroku – a veľmi nás teší, že Hyundai rastie v profitabilných oblastiach.”
“Investovali sme do budovania základov dlhodobého, trvale udržateľného rastu, ktorý nám pomôže dosiahnuť náš cieľ – podiel 5 % na európskom trhu v roku 2020.”
Rast predaja v prvom štvrťroku podporilo uvedenie modelu Hyundai i10 novej generácie, na ktorý výrobca od konca roka 2013 zaevidoval už 58.000 objednávok. Tento model segmentu A pozitívne posilnil modelový program značky na jeho dolnom konci. Až 82 % zákazníkov si ho objednáva v najvyššej verzii vybavenia – čo predstavuje nárast o 52 % oproti predchádzajúcej generácii.
Zákazníci Hyundai v prvom štvrťroku využili aj atraktívne ponuky financovania, ktoré značka poskytuje. Penetrácia finančných služieb Hyundai na piatich najväčších trhoch vzrástla o 25 % a teraz predstavuje 40,5 %.
“Zákazníci sú teraz ochotní zaplatiť viac za automobily Hyundai vďaka progresívnemu komplexu hodnoty, ktorý poskytujeme v celej Európe,” dodal Allan Rushforth.
Podľa štatistických údajov, zverejnených dnes európskou asociáciou automobilových výrobcov ACEA, Hyundai dosiahol v prvom štvrťroku 2014 so 109.320 zaregistrovanými vozidlami trhový podiel 3,3 % na európskom trhu nových automobilov.
Zdroj: Hyundai Motor Slovakia