Spoločnosť Nissan uverejnila druhý diel filmu Nissan Qashqai očami svojich tvorcov, v ktorom príbeh o vývoji nového modelu Nissan Qashqai pokračuje. Vďaka inovatívnemu prístupu a neúprosným požiadavkám na špičkovú kvalitu a technológie bola stvorená nová generácia modelu Qashqai, ktorá sa svetu prvýkrát predstavila 7. novembra 2013.
Rolle, Švajčiarsko (21. novembra 2013):
Inovatívny film spoločnosti Nissan nazerá do zákulisia vývoja crossoveru novej generácie
Film zachytáva viac ako dva roky práce na návrhu a konštrukcii nového Nissanu Qashqai.
Vo filme účinkujú zamestnanci spoločnosti Nissan
V druhom diele unikátneho filmu o návrhu a konštrukcii opäť účinkujú členovia tímu Nissan. Tentoraz sa zameriavajú na niektoré z najvyspelejších technologických prvkov modelu Qashqai vrátane systému automatického núdzového brzdenia, podpory pozornosti vodiča a rozpoznávania dopravných značiek.
Súvisiace články:
Nový Nissan Qashqai očami tvorcov - diel I.
Nissan Qashqai - crossover v novom vyhotovení (11/2013)
_______________________________________________________________________
Nissan - spoločnosť, ktorá dala meno crossoveru.
Nissan Murano, vôbec prvý crossover - vozidlo kombinujúce prvky klasického hatchbacku a SUV - bol na európsky trh uvedený v roku 2005. Murano predstavuje vrchol ponuky crossoverov Nissan, zákazníci oceňujú jeho dizajn, pohodlie a vyladený výkon. Na tento koncept naviazal Nissan Qashqai. Okamžite po svojom uvedení na trh v roku 2007 sa stretol s nebývalým záujmom zákazníkov. Nissan Qashqai (resp. jeho sedemmiestna verzia Qashqai+2) je reálnou alternatívou k tradičným hatchbackom v segmente C. Doposiaľ sa ho v Európe predalo viac ako 830 000 kusov a Qashqai sa tak stal vôbec najúspešnejším modelom v histórii značky Nissan. Qashqai vydláždil cestu najmenšiemu z radu crossoverov Nissan - modelu Juke. Nissan Juke, kompaktné vozidlo spájajúce prednosti športového auta a SUV, bol na trh uvedený na konci minulého roku. Zákazníkom ponúka alternatívne riešenie v tradične konzervatívnom segmente B a jeho počiatočný predaj sľubuje, že naviaže na úspechy svojho predchodcu.
Zdroj: Nissan Newsroom Slovensko, TS: 21.11.2011