Hyundai i30, najlepšie predávaný model značky v Európe, dosiahol trojnásobný míľnik, keď súčasne prekonal významnú hranicu predaja a výroby v regióne a symbolický globálny predajný výsledok.
Od spustenia predaja prvej generácie modelu i30 v roku 2007 sa celkovo z obidvoch generácií predalo vyše pol milióna kusov. Tento úspech významnou mierou prispel aj ku globálnemu úspechu tohto modelu, ktorý aktuálne prekonal symbolickú hranicu 1 milióna kusov.
Modelový rad i30 novej generácie sa rovnako ako i30 prvej generácie vyrába v závode Nošovice v Českej republike, ktorý bol uvedený do prevádzky v roku 2008. Do dnes tento moderný závod vyrobil vyše pol milióna kusov modelu i30, ktorý sa exportuje do 60 štátov Európy, Blízkeho východu, Afriky, Ázie, Austrálie a Karibskej oblasti.
Allan Rushforth, senior viceprezident a COO Hyundai Motor Europe povedal: “Od uvedenia v roku 2007 sa model i30 stal stredobodom predaja našej značky v Európe. Bol to prvý náš automobil skonštruovaný a vyrábaný tu, poskytujúci zákazníkom vysokú kvalitu, nízke emisie a vysokú celkovú hodnotu – charakteristiky, ktoré sú teraz nerozlučne spojené so značkou Hyundai”.
Rovnako ako prvá aj nová generácia modelového radu i30 bola skonštruované a vyvinutá v Európe – v technickom centre Hyundai Motor Europe v nemeckom Rüsselsheime a vyznačuje sa novými výrazovými prvkami dizajnu fluidic sculpture. Modelový rad Hyundai i30 novej generácie aktuálne rozšíril nový trojdverový model, ktorý k tradičným kvalitám päťdverového hatchbacku a kombi dodáva navyše športového ducha.
Rovnako ako na všetky nové modely Hyundai v Európe sa aj na modelový rad i30 vzťahuje program Päť rokov záruky a výhod. Tento jedinečný program záruky a popredajných služieb značky Hyundai zahŕňa päťročnú záruku bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov, päťročnú cestnú asistenčnú službu a päť rokov zvýhodnených prehliadok technického stavu vozidla.
Model Hyundai i30 zaznamenal skvelé predajné výsledky aj na Slovensku. Do konca novembra sa predalo 1.924 vozidiel, čím model potvrdil svoju pozíciu a s náskokom 173 vozidiel stal sa jednoznačných lídrom v segmente. Hyundai i30 tak porazil silných konkurentov v podobe modelu Kia Ceed a Volkswagen Golf. „Sme hrdí na úspech nášho modelu, o ktorom rozhodli najmä naši zákazníci, ktorí oceňujú aktuálny dizajn vozidla a kvalitu značky Hyundai, za čo im ďakujeme. Slováci kúpou tohto modelu podporujú zamestnanosť v našom regióne, nakoľko motory a mnohé ďalšie komponenty sa vyrábajú na Slovensku,“ dodáva Martin Saitz, generálny riaditeľ Hyundai Motor Slovakia.
Zdroj: Hyundai Motor Czech s.r.o., organizačná zložka Slovakia