Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Route 301 - uvedenie nového modelu PEUGEOT 301
07. november 2012 @ 14:38:16 CET, poslal p.mauer

PEUGEOT Neobvyklým spôsobom uvádza Peugeot nový model PEUGEOT 301 na trh. Zvolil si medzinárodné interaktívne uvedenie s viac ako 10 000 kilometrovým dobrodružstvom pod názvom: Route 301.

zväčšiť Prvého novembra 2012, počas novinárskeho dňa na International Auto Show v Istanbule odštartoval akciu "ROUTE 301". Cesta 301 s dĺžkou viac ako 10.000 km povedie cez 3 kontinenty a 17 krajín. Cieľom akcie "ROUTE 301" je čo najrýchlejšie predstaviť verejnosti nový model PEUGEOT 301, ako novú dostupnú a hodnotnú ponuku v rámci medzinárodnej expanzie značky Peugeot.

Dobrodružnú cestu "Route 301" môžete sledovať na stránke: www.route301.peugeot.com alebo tiež v slovenskej verzii na stránke: www.route301.peugeot.com/c=sk.

Za pomoci úzkej spolupráce s filiálkami a importérmi 17 krajín Strednej, Východnej Európy a krajín Magrebu. "ROUTE 301“ štartuje v Istanbule a rozvetvuje sa na 2 trasy: severnú z Istanbulu do Moskvy a južnú z Istanbulu do Casablancy. Dňa 10. novembra budú nové modely 301 prechádzať cez územie Slovenska.

"ROUTE 301" má stanovené 2 ciele:
1. Urýchlené budovanie znalosti nového modelu pomocou VIP posádok, novinárov a bloggerov prechádzajúcich na novej 301-tke cez jednotlivé krajiny.
2. Jazda v extrémnych podmienkach «test pravdy alebo skúšku ohňom» má presvedčiť verejnosť, že nový PEUGEOT 301 prináša vínimočný komfort, pohodlie, robustnosť, spoľahlivosť a výnimočné jazdné vlastnosti na cestách krajín, v ktorých bude uvedený na trh v najbližších mesiacoch.

"ROUTE 301" počas jedného mesiaca cestou ťahajúcou sa od Ruska až do Saharskej púšte zahŕňa nasledovné:

  • 3 nové modely PEUGEOT 301 na každej sledovanej trase,
  • 2 etapy: z Istanbulu do Moskvy a z Istanbulu do Casablancy,
  • 17 prechádzajúcich krajín.
  • 35 trás,
  • 70 pozvaných šoférov,
  • 21 lokálnych akcií,
  • Viac ako 10.000 km prejazdených km,
  • Interaktívny road trip na: www.route301.peugeot.com


  • Guillaume Couzy, riaditeľ pre Marketing & Komunikáciu značky PEUGEOT povedal: ROUTE 301 je originálnym prístupom ako priblížiť verejnosti know how značky PEUGEOT vo svete rodinných sedanov, v ktorom si spolu s viac ako 17 miliónmi predaných automobilov, môžeme nárokovať svoju silnú legitimitu. Vybrané trasy odrážajú geografickú mapu komercializácie modelu 301 a prizvaní hostia - šoféri a súčasne takz. mienkotvorní lídri, prispejú k rýchlejšej znalosti nového modelu 301, ktorý je dôkazom ďalšieho stupňa internacionalizácie značky PEUGEOT.

    Dve dôležité čísla figurujú ako dôkaz výraznej medzinárodnej akcelerácie značky PEUGEOT: od 36% v roku 2005, predaje mimo Západnej Európy dosiahli v roku 2011 viac ako 48% podiel v rámci svetových predajov. Peugeoty 408, 508, 308 Sedan, a tiež aj 208, postupne výrazne prispievajú k nárastu značky PEUGEOT na dynamických trhoch ako sú Čína, Latinská Amerika a Rusko.
    A je to aj model 301, ktorý obohatí medzinárodnú ponuku značky PEUGEOT: dostupný a hodnotný sedan s dĺžkou 4,44 m s cieľom splniť očakávania klientely z hľadiska štýlu, komfortu, technológii ako aj robustnosti a solídnosti.

    Model PEUGEOT 301, vyrábaný v mestečku Vigo (Španielsko) a neskôr vo Wuchane (v Číne), bude čoskoro uvedený v Turecku, v Strednej a Východnej Európe, v Rusku, v Ukrajine, v krajinách Magrebu, na Strednom Oriente, v Afrike, v Latinskej Amerike a koncom roka 2013 aj v Číne. Cieľom je počas roka predať 150.000 ks nového modelu 301 na celom svete.

    Staršie články:
    Nový Peugeot 301 - silný vonku, veľkorysý vnútri
    Nový model Peugeot 301
    Peugeot 301 - novinka (09/2012)
    _______________________________________________________________________

    Peugeot pôsobiaci v 160 krajinách s 10.000 kontaktnými miestami všade spája náročnosť a emócie. V roku 2011 Peugeot dosiahol predaj 2,114.000 vozidiel na svetových trhoch, zrýchlil internacionalizáciu na rastúcich veľkých trhoch a pokračoval v rozširovaní modelových radov. Značka trvale potvrdzuje svoje angažovanie v oblasti životného prostredia rozšírením dieselovej mikrohybridizácie e-HDi a spustením predaja troch modelov full hybrid diesel HYbrid4 v roku 2012. Peugeot je jediná značka, ktorá rozvíja ponuku integrálnej mobility pokrývajúcu osobné a úžitkové vozidlá, skútre, bicykle a širokú ponuku služieb, kam patrí aj ponuka mobility Mu.

    Zdroj: Ivana Orviská, Communication & PR Manager, Peugeot SLOVAKIA, TS: 31.10. 2012


    Súvisiace správy

    Najčítanejšie /PEUGEOT/