Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Usain Bolt ''ide za zlatom'' so spoločnosťou Nissan
17. október 2012 @ 20:34:46 CEST, poslal p.mauer

NISSAN Usain Bolt, najrýchlejší muž sveta a olympijský víťaz v šprinte, sa sústredí na ďalší rekordný výkon a ponúka svoju vášeň a pretekársky inštinkt tímu Nissan, ktorý vyvíja špeciálnu "Boltovu" verziu vozidla GT-R.


zväčšiť obrázok

  • Najrýchlejší muž sveta pomôže vyvíjať GT-R "s Boltovým výkonom"
  • Olympijský šampión rozširuje svoju rolu z vyslanca značky Nissan na "Riaditeľa pre vzrušujúce zážitky"
  • Jedinečný vozidlo GT-R v zlatom prevedení, inšpirované týmto medailovým víťazom, bude vydražené pre nadáciu Usain Bolt Foundation


  • Usain Bolt, držiteľ svetových rekordov a majiteľ zbierky medailí z londýnskej olympiády, podpísal unikátnu dohodu so spoločnosťou Nissan, na základe ktorej rozširuje svoju rolu z vyslanca značky pre vozidlo GT-R, ktoré dosahuje rýchlosť 315 km/h, na "Riaditeľa pre vzrušujúce zážitky", a bude sa podieľať na ambicióznej globálnej marketingovej kampani firmy. Usain Bolt vo svetovom sídle spoločnosti Nissan uviedol: „Pretekanie je mojou inšpiráciou. Chcem pomôcť spoločnosti Nissan stať sa ešte vzrušujúcejšou značkou pre každého."

    Toshiyuki Shiga, výkonný riaditeľ spoločnosti Nissan, uvítal podporu Usaina Bolta a prehĺbenie jeho väzieb - keď sa pred začatím olympijských hier v Londýne stal ambasádorom značky. „Nissan zdieľa ducha vzrušenia, ktorý uchvátil publikum na celom svete počas olympijských hier v Londýne. Nikto iný ako Usain Bolt nemôže byť kvalifikovanejší na to, aby nám pomohol vnášať tohto ducha do skvelých zážitkov," uviedol Shiga. Ako uznanie zásluh Usaina Bolta pre šport a jeho automobilové nadšenie predstavil riaditeľ spoločnosti Nissan unikátne vozidlo GT-R v zlatom prevedení, ktoré bude vydražené v prospech nadácie Usain Bolt Foundation. Sledujte na stránke http://usainbolt.com/foundation/.

    Výťažok z internetovej aukcie, ktorej podrobnosti budú zverejnené na konci októbra, pomôže nadácii pri napĺňaní jej úsilia vytvárať vzdelávacie a kultúrne príležitosti pre deti a mládež na Jamajke, rodnej krajine tohto olympijského víťaza. Unikátny exemplár jediného kusu vozidla GT-R, ktoré bude vydražené na internetovej aukčnej platforme e-Bay, ponesie reliéfny podpis Usaina Bolta a prvky interiéru na objednávku budú vytvorené z pravého zlata. Tieto správy o prehlbujúcom sa vzťahu so spoločnosťou Nissan prichádzajú v rovnakej dobe ako záväzok Usaina Bolta obhajovať svoje tituly na letnej olympiáde v Rio de Janeiro v roku 2016. V rámci partnerstva Usaina Bolta so spoločnosťou Nissan tento šprintér testoval rôzne modely vozidla GT-R na skúšobnom okruhu firmy v blízkosti japonského mesta Oppama, kde sa na základe jeho reakčných časov, akcelerácie a ďalších schopností ovládať vozidlo vyvinie špeciálny model „Bolt GT-R" pre svoje osobné použitie. Navyše začne Bolt spolupracovať s produktovými špecialistami Nissanu na limitovanej edícii, ktorú bude možné objednať na trhoch, kde sa predáva model GT-R. Podrobnosti o tomto projekte budú oznámené neskôr. Usain Bolt, ktorého na tokijskom letisku Narita vyzdvihoval pretekár formuly 1 Mark Weber vo vozidle GT-R, sa bude ďalej podieľať na globálnej kampani značky Nissan „WHAT IF_".

    Táto kampaň, prezentujúca kultové výrobky a revolučné technológie značky Nissan na billboardoch na letiskách po celom svete, je súčasťou firemného strednodobého obchodného plánu "Power 88", ktorý sa usiluje o dosiahnutie 8% trhového podielu a 8% prevádzkovej marže. Pre ďalšie posilnenie týchto iniciatív, ktoré prehlbujú povedomie o značke Nissan, budú od októbra 2012 v šiestich veľkých medzinárodných televíznych sieťach vysielané reklamy s elektromobilom Nissan LEAF s podtitulom „Čo keď môžete budúcnosť riadiť už dnes?". Organizácia Interbrand už tento rok zaznamenala postup spoločnosti Nissan v poslednom prehľade sto najlepších značiek „Najlepšie globálne značky roku 2012". V tomto rebríčku globálnej hodnoty značiek spoločnosť Nissan medziročne vystúpila o 13 priečok na 73. pozíciu.
    _______________________________________________________________________

    Spoločnosť Nissan Motor, druhá najväčšia japonská automobilka v objeme výroby, sídli v japonskej Jokohame a je integrálnou súčasťou aliancie Renault-Nissan. Celosvetovo zamestnáva viac ako 150 000 pracovníkov a v roku 2010 dodala svojim zákazníkom cez 4 milióny vozidiel. V snahe vytvoriť zaujímavé a netradičné produkty pre každého ponúka v rámci značiek Nissan a Infiniti komplexnú škálu úsporných vozidiel s nízkymi emisiami. Ako priekopník na trhu vozidiel s nulovými emisiami začala automobilka Nissan novú éru elektromobility uvedením modelu Nissan LEAF. Ide o prvý cenovo dostupný, masovo vyrábaný elektromobil, ktorý získal množstvo medzinárodných ocenení vrátane prestížnej ceny Európske auto roku 2011.

    Zdroj: Peter Šatka, PR & Marketing Consultant Nissan Newsroom Slovensko; TS: 17.10.2012


    Súvisiace správy

    Najčítanejšie /NISSAN/