Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
automobily osobné: Nissan Micra Elle
11. október 2012 @ 12:37:31 CEST, poslal j.kval

NISSAN Má štýl, je asertívna, srší energiou a miluje život v meste. Tento opis sa hodí rovnako dobre k Micre ako ku čitateľkám časopisu ELLE, najpredávanejšieho svetového módneho magazínu.

• Nissan Micra ELLE sa zameriava na nezávislú modernú ženu, ktorá dbá na štýl
• Spojenie predstavuje počiatok partnerstva spoločností Nissan a ELLE
• Špeciálna výbava zahŕňa panoramatické strešné okno, inteligentné technológie, nové čalúnenia, farby a tiež štýlové emblémy


V skutočnosti k sebe táto dvojica pasuje tak dobre, že spoločnosti Nissan a ELLE spojili svoje sily a pripravili špeciálnu verziu obľúbeného mestského vozidla.

zväčšiť obrázok Nissan Micra ELLE, ktorý bol predstavený na parížskom autosalóne a v Európe sa dostáva do predaja tento rok na jeseň, kombinuje štýlový vzhľad s inteligentnými technológiami a oduševneným postojom. Pre dnešnú nezávislú a zaneprázdnenú ženu je ideálnym doplnkom.

„Ide tu o viac ako len o emblém prilepený na karosérii," povedala k tomu Geraldine Inghamová, vedúca marketingová manažérka spoločnosti Nissan v Európe. „Micra a ELLE majú veľa spoločného a ako automobil, tak magazín priťahujú veľmi podobný typ zákazníčok.
Hektický životný štýl znamená, že dnešná veľmi zaneprázdnená žena trávi svoj deň balansovaním medzi prácou a aktivitami mimo domova, rodinou, priateľmi, vzťahmi a podobne. A k tomu potrebuje spojenca. Tým spojencom, ktorý jej pomôže preplávať celým dňom, je práve Nissan Micra ELLE - jej kľúčový partner pre pohyb po meste."


V závislosti na konkrétnom trhu tvoria až 65 percent zákazníkov modelu Micra ženy, ktoré priťahuje nielen jeho štýl, ale aj špičkové technológie, živý výkon a múdra výbava do mesta. Micra vám napríklad skutočne uľahčí manévrovanie, má totiž najlepší polomer otáčania vo svojej triede.

Nissan Micra ELLE vychádza z výbavy stredného stupňa Acenta a štandardne ponúka automatickú klimatizáciu, inteligentný kľúč pre bezkľúčový vstup do vozidla a štartovanie motora tlačidlom, elektricky vyhrievané a sklopné spätné zrkadlá, či tempomat s obmedzovačom rýchlosti.

Medzi špeciálne dizajnové prvky patria panoramatické strešné okno, pochrómovaná spodná časť mriežky chladiča, chrómové vnútorné kľučky dverí, lakované zliatinové disky kolies, hmlovky a strešný spojler. Na trh budú uvedené dve farby - modrá Ocean a červená Dark, k dispozícii bude aj nová tkanina na čalúnenie sedadiel. Voliteľne je k dispozícii aj vyspelý systém Nissan Connect s integrovanou satelitnou navigáciou a s informačným a zábavným systémom.

Spojenie so značkou ELLE diskrétne naznačujú malé emblémy na zadných dverách a predných blatníkoch, logá na predných koberčekoch a štýlové nástupné hrany predných dverí s označením ELLE. Až sa vozidlo dostane do predaja, budú zákazníčky môcť využiť špeciálnu akciu vzťahujúcu sa k značkám Nissan a ELLE.

Nissan Micra ELLE je dodávaný buď s atmosférickým trojvalcovým zážihovým motorom s objemom 1,2-litra a výkonom 59 kW (80 k) alebo sa sofistikovaným preplňovaným zážihovým motorom DIG-S s objemom 1,2-litra s priamym vstrekovaním, ktorý dokáže vyvinúť výkon 72 kW (98 k) a pritom produkuje len 99 g/km oxidu uhličitého.

Emisie oboch motorov sú dostatočne nízke na to, aby si vyslúžili označenie Nissan "Pure Drive", udeľované len tým najčistejším automobilom v portfóliu spoločnosti Nissan.

„Väčšina čitateliek ELLE žije a pracuje v mestách. Sú to moderné a pozitívne mysliace ženy dbajúce na štýlu, veľké individualistky, ktoré dokážu prekvapiť ... rovnako ako Nissan Micra ELLE," dodáva Geraldine Inghamová.

Časopis ELLE
vznikol v Paríži roku 1945 a v šesťdesiatych rokoch sa o ňom hovorilo, že "módu ani tak neodráža, ako ju skôr určuje." Dnes je svetovo najpredávanejším magazínom, ktorý je vydávaný v 43 mutáciách po celom svete, z ktorých 25 je vyhradne v Európe. ELLE má celkovo 19 miliónov čitateliek a každý mesiac sa ho predá 5,1 miliónov výtlačkov.

Dynamickú značku spojenú so životným štýlom vlastní francúzska skupina Lagardère Active, ktorá na piatich kontinentoch rozvíja miestne licenčné programy pre módu a doplnky, založené na spriaznenosti, otvorenom myslení, slobode a optimizmu. Tieto kolekcie, vyvíjané lokálne vďaka značkovým licenčným programom pobočiek Lagardère Active Enterprises *, je možné zakúpiť v sieti vybraných predajcov.

* Lagardère Active Enterprises je špeciálnou obchodnou jednotkou skupiny Lagardère Active Group a má na starosti rozširovanie značky po celom svete.

Zdroj: Nissan Newsroom Slovensko


Súvisiace správy

Najčítanejšie /NISSAN/