V súvislosti so zavedením zvýšených registračných poplatkov prichádza Citroën s ústretovým gestom voči klientom, ktorí si chcú zakúpiť vozidlo. V súčasnosti prebieha v Citroëne marketingová kampaň s názvom Technodni, ktorá robí technológie pre všetkých ešte dostupnejšími.
V rámci tejto marketingovej kampane bude zvýšenie registračného poplatku pre vybrané modely vrátené zákazníkovi až v trojnásobnej výške. Zákazníci značky Citroën sa tak z rozhodnutia vlády tešia, lebo v Citroëne môžu ušetriť aj viac ako 1300 €. Táto atraktívna ponuka sa vzťahuje na modelové rady Citroën C4, C4 Picasso a C5 na sklade.
Príklady:
- v prípade Citroënu C4 VTi 120 v štedrej výbave Best Collection 2, ktorého prihlásenie stojí po novom 217 €, t.j. o 184 € viac ako doteraz, Citroën svojim zákazníkom vráti toto zvýšenie až 3-krát, čím ušetria 552 €.
- na rodinný Grand C4 Picasso HDi 150 Best Collection 2, ktorý pri prihlásení zákazník preplatí odteraz o 364 €, Citroën ponúka dodatočné zvýhodnenie opäť vo výške trojnásobku, čo predstavuje až 1092 €.
- v prípade štatutárneho Citroënu C5 HDi 160 Business Seduction je dnes možné ušetriť rovnakým spôsobom až 1332 €.
Na modely Citroën Berlingo a C3 Picasso, ktorých sa zvyšovanie registračných poplatkov netýka, ponúka značka Technobonus vo výške 500 resp. 1000 €. Citroën verí, že táto lukratívna ponuka zvýši počet šťastných majiteľov slovenského Citroënu C3 Picasso vyrábaného v trnavskom závode, ako aj praktického Citroënu Berlingo.
Zdroj: CITROËN SLOVAKIA s.r.o.