Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
výstavy: Citroën na autosalóne v Paríži 2012
18. september 2012 @ 08:29:40 CEST, poslal k.zechmeister

CITROËN Základnými hodnotami značky Citroën sú kreativita, odvaha a náročnosť. Najlepšie to dokazujú modely, ktoré sa predstavia počas parížskeho autosalónu. Demonštrujú silný záujem značky napredovať, rozširovať ponuku, prenikať na svetové trhy a zároveň prinášať inovatívne technológie a riešenia, ktoré prinesú nový pohľad na mobilitu.

Rozširovanie ponuky značky sa spája predovšetkým s dynamickou a príťažlivou líniou DS. Z tejto exkluzívnej odnože sa po celom svete predalo viac ako 250 000 vozidiel a prichádza jej rozšírenie v podobe nového modelu Citroën DS3 Cabrio. Táto nová verzia s otvárateľnou strechou spája všetky výhody modelového radu DS3 (štýl, jazdné vlastnosti a vnútorný priestor) s potešením z jazdy pod slnečnými lúčmi s otvorenou strechou. Otváracia strecha DS3 Cabrio sa dá ovládať až do rýchlosti 120 km/h!

Ďalšími príťažlivými prvkami sú: novinky modelu DS3 v podobe širších možností personalizácie, ako aj DS4 a DS5, ktoré sa predstavia v limitovaných edíciách Pure Pearl s vycibreným dizajnom. Navyše, modelový rad DS4 sa rozširuje o verziu HDi 160 BVA6. V záujme neustáleho zlepšovania sa, sa línia DS rozširuje o exkluzívny klub Citroën DS Privilège. Rozširovanie modelovej ponuky sa týka aj bežného radu C. V apríli pribudol modelový rad Citroën C4 Aircross a očakáva sa aj faceliftovaný Citroën C3 Picasso. Tento model, predstavený pred dvoma rokmi na parížskom autosalóne, ktorý si zakúpilo viac ako 320 000 klientov, pokračuje v rozvíjaní odvážneho dizajnu a novátorskej konštrukcie.

Prienik značky na svetové trhy sa zintenzívňuje spolu so začiatkom predaja dvoch samostatných sedanov Citroën C4 L a C-Elysée. Tieto dve vozidlá určené pre rozvíjajúce sa trhy sa predstavia iba počas novinárskych dní. Vývoj oboch vozidiel prebiehal vo Francúzsku, pričom podstatnú úlohu zohrávali skúsenosti medzinárodných tímov značky Citroën. Tie využili schopnosti značky v oblasti štýlu, technológie, výroby a kvality. Citroën posilňuje svoju pozíciu globálnej značky aj tým, že spustil predaj línie DS v Číne, Latinskej Amerike a v Rusku. Zážitok z francúzskeho luxusu v jedinečnom štýle, zameranom na predstavivosť a emócie, podaný rafinovaným spôsobom, robí na medzinárodných trhoch z línie DS jednoznačnú a jasnú výkladnú skriňu značky.

Citroën robí významné pokroky aj v oblasti dopravy šetrnej k životnému prostrediu. A to najmä prostredníctvom inovatívnych technológií, ktoré sú dostupné a ovládateľné pre široké vrstvy užívateľov. značka Citroën, európsky líder v oblasti minimalizácie vypúšťania emisií CO2 (so 124,6 g priemerne vypustených emisií CO2), disponuje paletou úsporných motorov, ktoré sa širokému publiku predstavujú ako pohonné jednotky s označením e-HDi 70 Airdream BMP v modeli Citroën C3, ktorý vypúšťa menej ako 87 g CO2/km, prípadne v podobe nového benzínového motora s označením PureTech.

Ďalší tromf: prevratné technológie využívajúce spoluprácu naftového motora a elektromotora, ktoré sa dostali na trh pod označením Hybrid4. Nachádzajú sa v modeli Citroën DS5, kde reprezentujú 20 % všetkých predaných modelov. Okrem toho sa v modeli Citroën C-Zero dostala na trh aj plne elektrická technológia Full Electric. Citroën tým však nekončí a predstaví štúdiu elektrovozidla DS3 Electrum poháňaného technológiu Full Electric a s inovatívnou konštrukciou. Nakoniec, pod krídlami značky Citroën vznikol nový koncept mobility s názvom Citroën Multicity. Tento rok začal fungovať v Nemecku prostredníctvom spoločného využívania vozidiel C-ZERO v Berlíne, okrem toho sa Citroën Multicity rozvíja aj vo Francúzsku, kde ponúka jedinečné služby: prenájom vozidiel klientom či spoločná jazda viacerých osôb vo vozidle.

Tri hlavné piliere značky najlepšie ilustruje štúdia vozidla Numéro 9. Po prvý raz sa predstavila na pekinskom autosalóne, kde prezentovala záujem značky o vstup na medzinárodné trhy, ale zároveň ukázala, že ich chce dobýjať dizajnom a technológiami. Aj toto vozidlo sa predstaví aj na parížskom autosalóne.

Parížsky autosalón otvára svoje brány pre zástupcov tlače 27. a 28. septembra. Tlačová konferencia značky Citroën sa uskutoční 27. septembra o 11:00 hod v stánku, ktorý sa nachádza v hale 1.

Zdroj: CITROËN SLOVAKIA, s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /CITROËN/