Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Trofeje pre víťazov Tour de France navrhli slovenskí dizajnéri
23. júl 2012 @ 10:54:30 CEST, poslal k.zechmeister

SKODA Slovenskí dizajnéri zo spoločnosti ŠKODA AUTO navrhli aj tento rok unikátny dizajn trofejí, ktoré boli v nedeľu, 22. júla odovzdané víťazom prestížnych pretekov Tour de France. Elegantnú trofej navrhol dizajnér Peter Olah pod vedením šéfdizajnéra ŠKODA AUTO, Jozefa Kabaňa.

„Vytvoriť dizajn trofeje pre tieto fantastické preteky je veľká výzva. Návrh trofeje, na ktorom som mal možnosť pracovať minulý rok sa stretol s veľkým úspechom, preto som sa rozhodol na neho myšlienkovo nadviazať. Už teraz sa teším na odovzdávanie víťazných trofejí na parížskych Champs-Elysees,“ povedal slovenský dizajnér Peter Olah pred odovzdávaním.

Trofeje, ktorých unikátny dizajn už druhý rok vytvorila dvojica slovenských dizajnérov zo spoločnosti ŠKODA AUTO, Jozef Kabaň a Peter Olah, boli slávnostne odovzdané v nedeľu, 22. júla 2012 držiteľom všetkých štyroch trikotov. A to celkovému víťazovi Tour de France so žltým trikotom (Bradley Wiggins – GBR), najlepšiemu šprintérovi so zeleným trikotom (PETER SAGAN – SVK !!!), najlepšiemu vrchárovi s bodkovaným trikotom (Thomas Voeckler – FRA) a najlepšiemu jazdcovi do 25 rokov s bielym trikotom (Tejay van Garderen – USA). Trofej vytvorili českí sklári z jedného kusu krištáľového skla, ktoré bolo následne ručne fúkané a opracované brúsením.

ŠKODA AUTO je oficiálnym partnerom cyklistických pretekov Tour de France od roku 2004. Cyklistika je jedným z hlavných pilierov stratégie medzinárodnej firemnej komunikácie ŠKODA AUTO. Spolu s ľadovým hokejom sa cyklistika významným spôsobom podieľa na zvyšovaní povedomia o značke a produktoch značky Škoda.

Automobilka ŠKODA hodnotí svoje sponzorovanie pretekov Tour de France 2012 ako absolútne úspešné. Na záver trojtýždňových tradičných cyklistických pretekov odovzdal predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland trofeje víťazom štyroch kategórií.

Po deviaty raz za sebou podporila spoločnosť ŠKODA, ako hlavný sponzor, cyklistické preteky okolo Francúzska, ktoré včera skončili na parížskom bulvári Champs-Elysées. „Tour de France je už mnoho desaťročí svetovou cyklistickou udalosťou číslo jeden. Teší nás, že sme mohli svojím dielom prispieť k fantastickému priebehu Tour 2012. Naším sponzoringom sme oslovili milióny fanúšikov okolo trate a miliardové medzinárodné publikum v médiách,“ poznamenal Prof. Vahland.

Usporiadateľom Tour de France dala značka ŠKODA k dispozícii zhruba 110 vozidiel. Značka bola navyše aj partnerom „bieleho trikotu“ pre najlepšieho pretekára do 25 rokov. „Tour de France, ako kráľovská trieda cyklistického športu, sa k značke hodí nielen pre svoju dynamiku, ale aj na základe historických súvislostí - ŠKODA začala svoju úspešnú históriu v roku 1895 práve výrobou bicyklov,“ hovorí Prof. Vahland.

Tohtoročná Tour de France opäť ponúkla cyklistické športové výkony svetovej úrovne a prilákala k trati približne 15 miliónov ľudí, k tomu je nutné pripočítať zhruba dve miliardy televíznych divákov na celom svete. Viac divákov sleduje už len majstrovstvá sveta vo futbale a olympijské hry.

Zdroj: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /SKODA/