Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
ekológia: Toyota je opäť najekologickejšia globálna značka
28. jún 2012 @ 13:59:50 CEST, poslal k.zechmeister

TOYOTA Toyota už druhý rok po sebe získava prvé miesto v kategórii „Najekologickejšia globálna značka“ v rámci hodnotenia spoločnosti Interbrand. Japonská automobilová značka obhájila prvú priečku v druhom výročnom hodnotení „Best Global Green Brands“ (Najekologickejšia globálna značka), ktoré tento týždeň publikovala spoločnosť Interbrand.

V hodnotení sa na základe verejne dostupných dát a informácií porovnáva vnímanie ekologických prínosov značky zo strany verejnosti so skutočnými ekologickými vplyvmi a postupmi.

Úspech značky Toyota vo výročnom hodnotení spočíva podľa spoločnosti Interbrand v tom, že spoločnosť aj naďalej presadzuje trvale udržateľnú mobilitu ako jednu zo základných priorít vedenia automobilky. Interbrand ako ďalší úspech tejto automobilky uvádza aj rozšírenie povedomia o modeli Prius, celosvetovo prvom sériovo vyrábanom modeli s plne hybridným pohonom, ktorý sa po 15 rokoch od svojej premiéry rozrástol už na kompletný modelový rad.

Celosvetový predaj plne hybridných modelov tejto automobilky koncom apríla 2012 prekročil 4 milióny vozidiel vrátane cca 430 tisíc vozidiel predaných v Európe. Toyota Motor Europe plánuje v roku 2012 zvýšiť trhový podiel plne hybridných modelov Toyota a Lexus na 14 % (zo súčasných 10 %).

Od tohto roka zahŕňa európska rodina vozidiel Toyota Prius modernizovanú verziu základného modelu Prius, v segmente MPV tiež sedemmiestny Prius+ a aj technologickú novinku Prius Plug-in Hybrid. Ekologicky šetrný model týmto oslovuje ešte širšie spektrum zákazníkov. Tichá revolúcia zasiahla aj triedu malých vozidiel, kde bola nedávno uvedená Toyota Yaris Hybrid vyrábaná v Európe.

Automobilka Toyota sa aj naďalej usiluje o vytvorenie maximálne ekologického vozidla a presadzuje svoj komplexný prístup v otázkach trvale udržateľnej mobility s cieľom obmedziť emisie CO2 v rámci všetkých výrobných aj predajných postupov. Spoločnosť sa tiež usiluje o hospodárne nakladanie s prírodnými zdrojmi cestou opakovaného využívania a recyklácie materiálov.

Záujem o vozidlá s hybridnou technológiou sa zvyšuje aj v Slovenskej republike. Nedávno spustila spoločnosť Toyota Motor Slovakia na slovenskom trhu takzvanú „Hybridnú revolúciu“, ktorá okrem iného znížením cien hybridných modelov na úroveň rovnakých modelov s klasickým pohonom preukázateľne zvyšuje dopyt po vozidlách s touto ekologicky šetrnou technológiou.

Ďalšie informácie o hodnotení „Best Global Green Brands“ spoločnosti Interbrand za rok 2012 vrátane metodiky tohto prieskumu nájdete na stránkach: www.interbrand.com

Zdroj: TOYOTA MOTOR SLOVAKIA, s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /TOYOTA/